Oman lapsen kanssa saman ikäinen

minunon

Onko niin, että jotkut sijaisperheet haluavat ottaa oman lapsensa kanssa saman ikäisen sijoitetun lapsen, jotta voivat toista "alentamalla" ja toista "nostamalla" pönkittää oman lapsensa asemaa.

Miten meidän oma pärjääkään paremmin ja on muutenkin niin paljon parempi?

Saman ikäisen ottaminen pitäisi kieltää tällaisilta omien pönkittäjiltä! Tai koko sijaisperheenä toimiminen.

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaanniinhyviä

Sen jälkeen hajotetaan sijoitetun ja hänen läheistensä välit. Sitten se alennettu sijoitettu on täysin sijaisvanhempien armoilla - JA OMA SAMANIKÄINEN SAA LOISTAA. Pahimmassa tapauksessa sijoitettu syyllistetään ja hänet asetetaan ikään kuin vastuulliseen rooliin sukulaissuhteiden hajottamisesta. Naurettavaa. Mutta valitettavasti jotkut sijoitetut vanhemmat ovat noin ovelia - todella ovelia. OMAN PÖNKITYSTÄ MONELLA MUOTOA.

• parempiaollaan

Ja ympäristössä esitetään niin uhrautuvaa ja hyvää sijaisvanhempaa, niin hyvää ja uhrautuvaa. Ja kokenutta. Ainakin omien lasten kanssa on otettu saman ikäisiä alennettaviksi!

• uuttabisnestä

Kun omat lentävät pesästä, heitetään sijoitetutkin ulos. keksitään sitten jotain muuta bisnestä. Omaa on jo pönkitetty niin paljon, että pärjää. Sijoitetuista ei väliä! Soronnooooo

• fdhgsafzgxhfj

Kuulostaa nyt vähän siltä, että olet mustasukkainen lapsestasi ja tahdot keksiä vähän kaikenlaista sijaisvanhemmista. Nimimerkkiä ei tarvitse muuttaa kesken, tunnistaa muutenkin herkästi samaksi kirjoittajaksi. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4303
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3133
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2344
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1471
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe