Puolukat punertavat jo.
Kypsiä ne ei vielä ole mutta... ottaakko edes jotakin vai antaakko ulkomaalaisten "työsuhe" -autoillaan kaahaavien legioonien repiä marjat raakoina; kuin kävi perinteiselle Kansamme suurherkulle mustikallekkin?
Kas' siinäpä kymysys.
RAAKOJA PUOLUKOITA KERÄÄMÄÄN?
1
141
Vastaukset
- frth
Puolukoissa on se parempi puoli mustikoihin verrattuna että ne vielä hieman kypsyvät keräämisen jälkeenkin kunhan eivät aivan vaaleita ole,
Tietenkin laatu kärsii eikä vedä vertoja kypsälle puolukalle, mutta minkäs teet, kerättävä on jos aikoo itselleenkin jotain saada.
Saisiko paikkakuntalaisista kokoon talkooporukan puolukkametsään kun thaikut ilmestyvät haravineen puolukkakankaille voisi näyttää heille että alue on jo vallattu suomalaisten keruupaikaksi?
Toivon hartaasti että Kimmo Tiilikainen saa jotain rotia aikaseksi tähän ryöstömarjastukseen.
Kannatan jokamiehen oikeuksia vain Suomen kansalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066