menossa lähiaikoina ulkomaille. Lämpimään maahan, ja varmasti mennään uimaan yms. Eli pitää olla t-paidoilla ja uimapuvuissa, joten miten saan vähän vuotavat jälet peittoon? 2 kuukautta ikaa :/
Vastaukset 5
- 5454353
Viiltelyjäljet eivät ikinä kokonaan häviä, niistä jää ikuiset jäljet ihoon.
- Bgoncfkcfklm
Vitun apina.. Ei ne nyt 2 kk vuoda, helvetti.. Laitat vaikka kurkun perseeseen niin syvälle että maistat sen suus, niin ne katoaa heti
- heartangel
Mikä on sun ongelma?Ei tarvitse olla noin törkeä toiselle ihmiselle.
- jesaripelastaa
peitä jesarilla
- gjkljgv
Älä peitä millään ole vaan rennosti. Murehtimalla asiaa olet vain suuremmissa ongelmissa. Itse olen koettanut koko elämäni koittanut peitellä milloin mitäkin itsessäni. Sitten vaan lopetin ja voi kun se oli vapauttavaa. Lopeta viiltely nyt, niin mitään vuotavia haavoja ei ole enää parin kuukauden päästä. Jos lopettamisesta on ongelmia niin kerro jollekin. Tutulle tai tuntemattomalle. Tuntematon on varmaan helpompi, vaikka se pelätty terkkari jonka huoneesta asia ei mihinkään leviä. Mutta älä peittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 64811
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21716Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha515711Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64605
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551