Siitä, että teille järjestyi mahdollisuus edelleen jatkaa kirppistä Hartolassa.
Kiitos Uusi Mahdollisuus Ry
3
1115
Vastaukset
- SysmänMökkiläinen
Onko se Hartolan kirppis yhtä likainen ja sekainen kuin Sysmässä sijaitseva saman firman lafka?
- Taistoon
Samalainen vaatteet paskasia täitä ynnä muita syöpäläisiä täynnä ja myyjätär ainakin täällä Hartolassa kuin pääsiäisnoita suoraan Reeberbahnilta.Viesti on oman liikkeen provo mikään jatko ei ole varmaa asiasta tullaan reklamoimaan koko lafkan talousasiat tullaan saattaman pramille jos Hartolan myynnit useimmiten nollatasoa niin kuka tukee moista toimintaa haisee vahvasti rikolliselta puuhalta mutta niin aina kun on ns.uskovaisista kyse.
- Anonyymi
On ollut tiedossa pidemmän aikaa, kyseisen yhdistyksen toiminta tulisi tutkia perinpohjin, haiskahtaa kaikella tavalla omaan taskuun meiningiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117