Luteet/Lutikka

peloissaan

Jos jollain on tietoa, kokemusta tai jotai niin auttakaa minua..
Rupesin maalaamaan lapsen sänkyä niin sängyn päädyssä sisäpiolella oli ehkä 5 mustaa pientä "kokkaretta" ja heti aloin selvittää mitä ne oli.. Voiko olla luteen ulostetta? Onko se uloste kokkare vai nestemäinen läiskä ennemmiki? Mietin ensin että ovatko jonku ötökän munia tai jotain... Vaivaa asia.. Sänky meni samointein palasiks ja näytti hyvinkin puhtaalat ja siistiltä, moisia mustia kokkareita eikä varsinkaan ötököitä vastaan tullut vaikka oikein syynäsin. Kotoa en ole myöskään löytynyt yhtään lutikkaa. Valkoisissa lakanoissa on joitain pieniämustia kokkareita myöskin mutta voi olla myös hiekkaa kun lapset niissä pomppii. Ahistaa niin suunnattomasti että ei mitään järkee, olen pessy kaikki lakanat ym 60 asteessa ja jynssänny kotia minkä ehdin. Teippiä olen laittanut sänyjen jalkoihin pariks yöks , niihin ei ole mitään tarttunut. Minulla on vuosia sitten ulkomailla eka kerran alkanut reidessä yhenäkkii rykelmänä kutiavaa ihottumaa, joka aina kun tulee niin tulee samaan kohtaan, tulee siis kotonakin. olen ajatellut sen olevan aurinkoihottumaa mutta en tiedä sitten..

6

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otokan_elamaa
      • peloissaan

        Toi oli hyvä sivosto jossa tiivistetty kaikki tärkeimmät mutta ei auttanut minun ongelmaan varsinaisesti... Läikämäistä ulostetta ei ole löytynyt, ainut mitä on niin semmoisia mustia tosi ieniä palleroita lakanan päällä mutta että mitä ne on...hiekkaa kenties tai jotain... Mitenhän sais varmistuksen että ei ole luteita?


      • 79eurhij
        peloissaan kirjoitti:

        Toi oli hyvä sivosto jossa tiivistetty kaikki tärkeimmät mutta ei auttanut minun ongelmaan varsinaisesti... Läikämäistä ulostetta ei ole löytynyt, ainut mitä on niin semmoisia mustia tosi ieniä palleroita lakanan päällä mutta että mitä ne on...hiekkaa kenties tai jotain... Mitenhän sais varmistuksen että ei ole luteita?

        Laita kuva tänne vaikka aijaa.com kuvanjakopalstan kautta.


    • mielenrauhaa-

      http://olikoselutikka.blogspot.fi/

      Anticimexillä ainakin on lutikkakoiria, voit kysyä sieltä koiraa vierailulle jos ahdistaa. Maksaa toki jotain.

      Vastuulliset hotellit ym. majoituspaikat tarkistuttavat säännöllisesti tilansa koirilla.

    • MikkoKuulas

      Luteen uloste voi olla kokkareina tai mustina pieninä läikkinä lakanoissa ja ludeongelman pahentuessa myös sängyn rakenteissa. Luteet ulostavat aina imettyään verta. Luteen toukkavaiheilla ulostejäljet jäävät yleensä lakanoihin, kun aikuiset yksilöt tahraavat myös sängyn rakenteita. Lainaus http://kyllaseolilutikka.blogspot.fi/

    • soita-ammattilaiselle

      Kamalaa hysteriointia ja sen ylläpitoa. Lude ei tarvitse koiraa. Selvin merkki on se, että puree ihmistä ja tulee kutiavia paukamia.
      Ammattilainen puhelimessa jo kertoo asioita eikä ole myymässä itseään heti eikä tunkemassa asuntoon.
      Soitat siis ammattilaiselle. Oikea ammattilainen pystyy selvittämään hyvin nopeasti puhelimessa asian. Ei maksa mitään.
      Jos sitten apua tarvitaan, kannattaa samalta ammattilaiselta kysyä palveluita. Nykyään on ahneita itsensämyyjiä pilvin pimein. Vähän samaa kun puhelinmyynti. Sanot ei kiitos, niin höpötys vaan jatkuu. Varo näitä. Rauhassa selvität asiaa ammattilaisen kanssa. Luteen näkee, se ei ole näkymätön.
      Minua on alkanut ärsyttämään nämä kaikenlaiset huijarit. Siksi kirjoitin nyt hiukan kärjistetyn tekstin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe