Luteet/Lutikka

peloissaan

Jos jollain on tietoa, kokemusta tai jotai niin auttakaa minua..
Rupesin maalaamaan lapsen sänkyä niin sängyn päädyssä sisäpiolella oli ehkä 5 mustaa pientä "kokkaretta" ja heti aloin selvittää mitä ne oli.. Voiko olla luteen ulostetta? Onko se uloste kokkare vai nestemäinen läiskä ennemmiki? Mietin ensin että ovatko jonku ötökän munia tai jotain... Vaivaa asia.. Sänky meni samointein palasiks ja näytti hyvinkin puhtaalat ja siistiltä, moisia mustia kokkareita eikä varsinkaan ötököitä vastaan tullut vaikka oikein syynäsin. Kotoa en ole myöskään löytynyt yhtään lutikkaa. Valkoisissa lakanoissa on joitain pieniämustia kokkareita myöskin mutta voi olla myös hiekkaa kun lapset niissä pomppii. Ahistaa niin suunnattomasti että ei mitään järkee, olen pessy kaikki lakanat ym 60 asteessa ja jynssänny kotia minkä ehdin. Teippiä olen laittanut sänyjen jalkoihin pariks yöks , niihin ei ole mitään tarttunut. Minulla on vuosia sitten ulkomailla eka kerran alkanut reidessä yhenäkkii rykelmänä kutiavaa ihottumaa, joka aina kun tulee niin tulee samaan kohtaan, tulee siis kotonakin. olen ajatellut sen olevan aurinkoihottumaa mutta en tiedä sitten..

6

1813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otokan_elamaa
      • peloissaan

Toi oli hyvä sivosto jossa tiivistetty kaikki tärkeimmät mutta ei auttanut minun ongelmaan varsinaisesti... Läikämäistä ulostetta ei ole löytynyt, ainut mitä on niin semmoisia mustia tosi ieniä palleroita lakanan päällä mutta että mitä ne on...hiekkaa kenties tai jotain... Mitenhän sais varmistuksen että ei ole luteita?

• 79eurhij
        peloissaan kirjoitti:

Toi oli hyvä sivosto jossa tiivistetty kaikki tärkeimmät mutta ei auttanut minun ongelmaan varsinaisesti... Läikämäistä ulostetta ei ole löytynyt, ainut mitä on niin semmoisia mustia tosi ieniä palleroita lakanan päällä mutta että mitä ne on...hiekkaa kenties tai jotain... Mitenhän sais varmistuksen että ei ole luteita?

Laita kuva tänne vaikka aijaa.com kuvanjakopalstan kautta.

• mielenrauhaa-

http://olikoselutikka.blogspot.fi/

Anticimexillä ainakin on lutikkakoiria, voit kysyä sieltä koiraa vierailulle jos ahdistaa. Maksaa toki jotain.

Vastuulliset hotellit ym. majoituspaikat tarkistuttavat säännöllisesti tilansa koirilla.

• MikkoKuulas

Luteen uloste voi olla kokkareina tai mustina pieninä läikkinä lakanoissa ja ludeongelman pahentuessa myös sängyn rakenteissa. Luteet ulostavat aina imettyään verta. Luteen toukkavaiheilla ulostejäljet jäävät yleensä lakanoihin, kun aikuiset yksilöt tahraavat myös sängyn rakenteita. Lainaus http://kyllaseolilutikka.blogspot.fi/

• soita-ammattilaiselle

Kamalaa hysteriointia ja sen ylläpitoa. Lude ei tarvitse koiraa. Selvin merkki on se, että puree ihmistä ja tulee kutiavia paukamia.
      Ammattilainen puhelimessa jo kertoo asioita eikä ole myymässä itseään heti eikä tunkemassa asuntoon.
      Soitat siis ammattilaiselle. Oikea ammattilainen pystyy selvittämään hyvin nopeasti puhelimessa asian. Ei maksa mitään.
      Jos sitten apua tarvitaan, kannattaa samalta ammattilaiselta kysyä palveluita. Nykyään on ahneita itsensämyyjiä pilvin pimein. Vähän samaa kun puhelinmyynti. Sanot ei kiitos, niin höpötys vaan jatkuu. Varo näitä. Rauhassa selvität asiaa ammattilaisen kanssa. Luteen näkee, se ei ole näkymätön.
      Minua on alkanut ärsyttämään nämä kaikenlaiset huijarit. Siksi kirjoitin nyt hiukan kärjistetyn tekstin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45291
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      179
      10827
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3190
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1525
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe