Alanyan romanssit

Alanyalainen

Täällä Alanyassa paikalliset ihmiset ihmettelevät, kuinka näppärästi nuoret kurdimiehet löytävät pohjoismaisen naisen, joka kustantaa heille moottoripyöriä, autoja, asuntoja jne. Onko kysymys aidosta rakkaudesta vai laskelmoinnista, minkä tuloksena pääsee nopeasti vaurastumaan ja Schengen alueelle. Alanyassa erityisesti kannattaa muistaa, että suurin osa tarjokkaista on kurdeja, joilla on ihan omat käsityksensä naisten asemasta ja monista muistakin asioista. Kannattaisi lukea joku heitä käsittelevät kirja ennen kuin "investoi" heihin kovin paljon. Mutta sillä aikaa he varmasti löytävät toisen, jonka kanssa pääsee nopeammin toivottuun lopputulokseen. Alanya on kurdien Eldorado.

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeliaa4

      Onkohan tuolla vanhalle miehelle mitään paikallista naista . Jos nyt ei flaksi muuten sattuisi käymään?

    • Kurdit suhtautuvat naisten itsenäisyyteen paljon suvaitsevammin kuin muslimit yleensä. Tietysti lehmän suhteen arvostus ei liene kummoinen.

    • Alanyalainen

      Olen saanut 3 tippuria ja kahdet satiaiset kurdimieheltäni.

      • klamydia

        Täytyy olla hyvä mies. Mitä seuraavaksi ?


    • lomaromanssi

      Mä olin tuol Alanias viime keväänä. Olin yksin iltaa istumas siei Piedro baarissa. En mä montaa ottanu, mut aamulla sit heräsin jonkun kundin kotoo alastomana. Tää Killeriks ittesä nimenny oli huolehtinut minusta kun olin ollu niin heikos hapes. Rahatki oli menny, kuulema taksiin ja portsarille ja baari laskuun. Killeri pyysi mut illalla samaan baariin. Ajattelin no sama kai tuo. Nostin rahaa ja menin sinne. Istuttii sit iltaa ja otettii viiniä. Tuhtia tavaraa se on kun taas seuraavana aamuna heräsin jonkun Armedin asunnolta. Vaatteetkin oli rahojen lisäks kadonnu jonnekin. Kotiin palattua huomasin sairastavani parikin sukupuolitautia. No että tämmönen lomaromanssa. Ens keväänä uudestaan.

    • cilla1985

      On se jännä että joillekin kelpaa suomalainen köyhä nainen, jolla on vaan velkoja joka suuntaan. Ja hyvin jännä on että naimisiin mentiin ja mies sai oleskeluluvan suomeen ja edelleen suhde kukoistaa. Mies on yhtä huomaavainen kuin ennen, ei käytä alkoholia ja näyttää tunteitaan. Ja tosiaan mies maksaa minun laskuja ja käyttää rahojaan minuun. On se vaan kumma että ne kurditkin osaa olla oikeita aviomiehiä, eikä vain sen rahan perässä.

      Että kyllä sieltä Alanyasta löytää ihan kunnon miehiäkin ilman noita sukupuolitauteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe