Helvetti irti!

dekkarihuumasuvussa

Tuli sukuun äkkiä esikoisdekkarikirjailija. Nyt mummut ja mammat lainaavat sitä kirjastoista kilpaa, vaikka heillä on oma kirja hyllyssä. Vielä ovat enot, sedät ja serkutkin mukana. Aamulla pappa palauttaa kirjan ja mummu lainaa ja iltapäivällä päinvastoin. Niin tehdään joka päivä. Muut tekevät samaa ja varaavat dekkaria netistä jotta varauksia tulisi paljon. Kun saapumisilmoitus tulee, varaus perutaan. Lapsillekin on haettu kirjastokortit niin ne voi varata dekkaria tai lainata ja palauttaa.
Julkistamistilaisuus oli kuin sukukokous. "Kirjailija" kyllä varotti että ei saa paljastaa sitä koska suuri väkimäärä oli hyvää mainosta dekkarille.
Suvun suhteilla "kirjailija" pääsi vielä lehteenkin.
Itse dekkari on ihan helvetin huono. Häpesin kirjoittajan puolesta kun luin sitä.
Olen kurkkua myöten täynnä tuota paskadekkaria!!

12

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_sukua

      On se hyvä juttu, ettei minulla ole ainuttakaan sukulaista.

      Nimittäin siinä vaiheessa, kun esikoiseni julkaistaan.

    • Jokujossainjotain

      Kuulostaa hyvältä, kerrotko vielä mikä kirja on kyseessä? ties vaikka olisin lukenut sen (tai kirjoittanut)

      • Kusimuro

        Onko sinun kokemukset samanlaisia?


      • Kerroedeskustis

        jäädään siis epäilemään kaikkia esikoisensa julkaisseita dekkaristeja?


      • sukukuriin

        ( tai kirjoittanut) tuosta vetää johtopäätöksen että sinun sukusi on ollut mainostamassa? Onko ollut hyötyä? Luulisi että tuollaisesta sukumainostamisesta on vaan haittaa.


    • Ave-Maria

      Rinkeli Ronkeli.

    • MelaVilahti

      Näin se menee nykymaailmassa. Kikkareet kelluu, painavammat asiat häviävät pohjan pimentoon.

    • Ihmeellistätoimintaa

      No tuli myös selväksi, että erään esikoisdekkaristin sukulainen se näemmä tällä palstalla katkeruuttaan purkaa joka keskusteluketjussa. On tullut jo selväksi, että et siedä kyseistä ihmistä, hänen mollaamisensa voi siis riittää. Paha olo tulee sekä esikoisdekkaristin että sinun itsesi puolesta, kun pitää täällä netissä käydä oma sukulainen haukkumassa. Olen täysin ulkopuolinen, en tunne sinua enkä esikoisdekkaristia, mutta tämä parjaus järkyttää, varsinkin kun selvästi tunnet hänet henkilökohtaisesti.

      • ronkelirinkeli

        Vika on kirjailijassa kunorganisoi sKalahtaa omaan nilkkaan kuin maksettujen kirjablogien arvostelut.ukumainostamisen.


    • Ave-Maria

      Mitä jos pesisit niitä 70-luvun punaisia keittiökaappeja tai tukehtuisit jäniksenruokaan.

    • hyväsuku

      Koeta nyt vain selvitä sen kateutesi kanssa. Hyvä suku, kun ei ole muita kateellisia!

    • ujhvhgv

      Hiljaa pimeässä!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe