Hei 4Smile.
Pahoittelen, että katosin tältä foorumilta niin pitkäksi ajaksi, vaikka olit pyytänyt minulta korttiluentaa johon lupasin vastata (pyydän tässä samalla anteeksi myös muilta jotka odottivat minulta tulkintaa, mutta eivät lopulta saaneet niitä).
En lähde kertomaan nyt katoamiseni syitä, mutta siihen liittyi moni eri asia. Osa liittyi tarotiin, osa online-luentoihin ja sen tuomiin paineisiin sekä kysymyksiin joihin en pystynyt itse vastaamaan. Osa liittyi puolestaan täysin ulkopuolisiin tekijöihin.
Joka tapauksessa, palasin nyt takaisin ainakin hetkeksi aikaa. En osaa sanoa otanko uusia luentoja vastaan täysin uusilta henkilöiltä, mutta haluaisin tehdä ainakin sen luennan jonka lupasin sinulle tehdä. Uskon, että muut henkilöt jotka luentaa minulta silloin odottivat, ovat luulatavasti jo lähteneet pois tältä foorumilta. Sen verran aikaa on kulunut.
Aikaa on kulunut lähes vuosi kysymyksesi esittämisestä. Jos haluat siis muotoilla uuden kysymyksen jota kohtaan teen luennan, niin tämäkin käy.
4Smile, tarot-luentapyynnöstäsi
13
114
Vastaukset
- 4Smile
Niin.., en minäkään oikein ole saanut 'fiiliksestä' kiinni ja siksipä en täällä hirveesti oo aikaa viettänyt.
Oon ollut tolkuttoman väsynyt, hirveästi ollut töitä ja taitaa olla niin, ettei taida hirveän kauaa enää fysiikka kestää..
Olen uuden - kalliin ajan edessä ja pelottaa miten ikinä selviän.
Rakkauteen omalta osaltani - en enää jaksa uskoa. Sitä on monet minulle lupailleet, mutten syty oikein varatuista miehistä.
Voithan sä kattoo tuon talouspuolen, miten tässä isosta lainastaan selviää
Älä mun osalta kumminkaan suurempia paineita ota, jollakin muulla voi olla isompi tarve kun mullaKatsoin tilannettasi sekä talouspuolelta ja rakkauspuolelta.
- Talous
Tämä voi kuulostaa ehkä neuvolta jonka olet kuullut jo liiankin monta kertaa, mutta:
Nyt on tärkeää pitää jalat maassa ja katsoa tilannetta realistiselta näkökannalta. Miltä suunnilta ongelmaan voi käydä käsiksi, minkälaisen suunnitelman voisi toteuttaa niin, että se pysyisi realistisena mutta olisi silti tehokas toiminnaltaan?
Tämä seuraava on kenties jo oma neuvoni kortin ulkopuolelta: Isommankin ongelman saa helpommin käsiteltäväksi kun pilkkoo sen pienempiin osiin. Kuvitellaan vaikkapa, että tämä lainasi on kuin puhelinluettelo. Yritäpä repiä se kerralla halki, voin sanoa että tuskin onnistuu. Sen sijaan, kun puhelinluetteloon käy käsiksi sivu tai viisi kerrallaan, niin ennemmin tai myöhemmin kaikki sivut on käyty läpi. Tämä voi viedä aikaa, mutta tulokset ovat taattuja.
Muodosta siis realistinen, pitkäjänteinenkin suunnitelma mikäli tarve vaatii, ja käy ongelmaan käsiksi suomalaisella sisukkuudella. Pidä katse halutussa tavoitteessa ja muista pitää pää kylmänä. Kun käyt siis ongelmaan käsiksi järjestelmällisesti ja realistisesti, voit saada aikaan tuloksia.
- Rakkaus
Sain hyvin monimerkityksellisen kortin tälle alueelle. Mielenkiintoista on, että kortissa on kolme ihmistä, yksi erillään kahdesta muusta, hieman samaan tyyliin kuin olet puhunut ettet ole kiinnostunut hyppäämisestä mukaan varattuihin suhteisiin. Myönnän että voit olla oikeilla jäljillä tässä: salasuhteista seuraa harvoin mitään hyvää.
- Kortti liitetään usein työmaailmaan. Tämä voi ilmaista, että saatat kohdata jonkun työhösi liittyen. Muista pitää silmät auki.
Olet kuitenkin todennut ettet tahdo enää oikein uskoa tähän, joten katson korttia myös muista näkökulmista - kuten sanoin, kyseinen kortti on hyvin monitulkintainen.
- Kortti saattaa ilmaista asenteestasi rakkautta kohtaan.
Niinkuin mainitsit, sinusta tuntuu että olet jo heittänyt toivosi rakkauden suhteen. Ymmärrän sinua osittain, rakkaudessa ja parisuhteessa kovin kokemattomana olen ollut samoissa ajatuksissa kuin sinäkin.
Muista kuitenkin, että vedät puoleesi sitä mitä säteilet. Saatat jättää huomaamatta mahdollisuuksia negatiivisella ajattelumallilla, tai sitten saatat vetää puoleesi negatiivisia mahdollisuuksia (huomaat vain varatut ja täten tavoittamattomat rakkauden mahdollisuudet). Toivoisin siis, että antaisit lisää mahdollisuutta positiiviselle ajattelulle, myös ja kenties ennen kaikkea näinä vaikeina aikoina.
Mikäli tällaisen ajattelumallin ottaminen tuntuu liian haastavalta, yritä hakeutua ihmisten seuraan jotka pystyvät näkemään tai ovat ottaneet positiivisuuden vastaan elämässään - ja täten myös näyttämään sinulle asioita tällä positiivisemmalla tavalla (tämä voi olla se syy miksi kortissa on useampi ihminen. Tarvitset nyt jotakuta joka pystyy näyttämään sinulle positiivisemman suunnan asioihin ja täten myös rakkauteen).
Tämä toinen voi tarkoittaa niin ystävää, perheenjäsentä mutta mahdollisesti jopa ammatti-ihmistä.
Pohdi siis asiaa ja mieti millä tavalla saisit lisää elämänmyönteisyyttä elämääsi. Vaikka toiset voivat auttaa tässä, lähtee muutos kuitenkin syvimmiltään omasta itsestä.
Terveisin,
tarot-lukija- 4Smile
Lämmin kiitos Tarot lukija. Pitää sulatella kertomaasi.
Mulla on iso laina hoidettavana ja aion viedä sen kunnialla läpi! Toivottavasti riittää vain töitä.., muuten oon lirissä sen lainan kanssa.
Työtä sen maksamisessa tulee olemaan, mutta periksi en aio antaa. Oon päättänyt nimittäin, että kerran vielä - ennenkun eläkkeelle jään, nautin välillä uuden työvälineen lumosta ;)
Kyllähän tuokin totta on, että ympärilläni on 'suojamuuri,' ja mun on hirveen vaikee tällä hetkellä heittäytyä mihinkään, mikä koskettelee sydämen asioita. Totta sekin, että pitäis olla avoimempi - mutta kun en uskalla ja tällä hetkellä seurustelusuhteeseenkaan ei oikein oo mahdollisuutta, kun en oikein ikinä oo kotona
- Unelmakotiin
Tarot- lukija, minulle voi katsoa jos ennätät. Olemme laittamassa taloa myyntiin, saammeko talon helposti kaupaksi, hyvällä summalla? Saammeko talon, jonka vuoksi nyt tähän lähdemme? Lisää lainaa...kannattaako prosessi viedä nyt loppuun, vai pitäisikö jarruttaa? Mitä ohjeita tarot tähän tuo?
Erittäin kiitollinen olen jos tätä katsot :) - OlisikoOnnea
Hei, Tarot lukija
Mitä näytetään minulle kotiasiat/rakkaus? Vaaleahko mies? Mitä miehellä on mielessä tulevan suhteen? Rakkausasiat ovat edenneet hitaasti:) Omalla painollaan. Työasioihin mitä näytetään? Ps.Moni asia on elämässäni nyt muutoksen alla!! Vai onko?- Rakkauspuuttuu
Tarot-lukija mitä minulle näytetään nyt kesän loppun? Eronnut vuosia sitten onko tulossa joku mies vielä mun elämän ja työ onko muutoksia. Yksinäistä tämä on.
- karmaus
Hei, kysyin silloin viimeksi terveydestäni, jos nyt on mahdollisuus vastata? Olen keski-ikäinen nainen ja kremppoja koko kropassani ollut jo jonkun aikaa. Ovat sairaudet merkki elämän uudelleen järjestelylle?
Mielestäni sinun ei tarvitse selitellä poistumistasi sivuilta, sanot vain ettet pysty tai kerkiä tarjoamaan luentoja, sen pitäisi riittää. Tarot-luentasi on ihana saada, ja palvelet pyyteetömästi. - Yksinäiset
Mitä näytetään kaksosnaiselle sekä jousimiesmiehelle rakkauteen? Mitä on tulossa? Emme asu vielä yhdessä.
- Kalafisu
Hei
Olen kalat nainen. Lähdin tyttäreni kanssa paljon alkoholia käyttääneen, nykyisen EX-äni luota. Hän on aiheuttanut paljon pahaa. Minä olen ollu työttämänä, ja raha-asiat on rempallaan. Mökkimme ei ole mennyt kaupaksi. Olen sairastelleett tyttäreni kanssa. Olin ihastunut pitkään neitsyt- mieheen, joka sanoi, että hänkin on minuun. Mutta ei siitä mitään näköjään tullut. Minä menin ihan rikki, hän soittelee vielä joskus ja kyselee kuulumisia.
Tapsin juuri vanhan nuoruuden tuttuni, ja hän sanoi että haluaisi tavata minua, mutta hän sanoi sitten yhtäkkiä, että olemmekin liian tuttuja.( kauris) Hän vain ykskaks ilmoitti että ei tästä mitään tule...???Ei oltu liian tuttuja. Emme tidä toistemme elämästä uuri mitään ,vaikka nuoruudessa tunsimmekin. Mikä minussa on vikana? Olen "erakoitunut" sillä en halua enää satuttaa iteseäni. Eikö minulle ole tarkoitettu ketään miestä rinnalleni? Aloitin työt viikko sitten, mutta rahaa ei jää käteen. Kaikki on jotenkin heikun keikun, tai ainakin vinksin vonksin. Voisitko katsoa minulle kortin? Ainakin rakkauteen, Kiitos, ja ihanaa että palasit. :0) - Kaksostyttlö
Tarotlukija katsoisitko minullekin? Rakkausasiat kiinnostavat.. saadaanko tämä sotku selvitettyä pian ja kumpi tekee aloitteen? Vai puhaltaako uudet tuulet molemmille jonkun toisen kanssa?Kaiken saa kertoa mitä näkyviin tulee. Kiitos jos ehdit.
- kohtatalvikin
Heips! Minäkin olin tuolla "jonossa" huhtikuussa odottelemassa. Muotoilen vähän päivityksiä kysymyksiin.
1. Löydänkö onneni tänä vuonna/talvena ja kuinka yleensäkin talvi sujuu?
2. Onko ex-miehen onni pysyvä, miten suku suhtautuu?
3. Miten käy kesäpaikan etsinnässä ensi keväänä?
Kiitos! :) - OlisikoOnnea
Vastailetko enää tarot-lukija? Kysyin uudelleen kun en saanut silloin aikaisemmin vastaustasi. No jos tällä kertaa? Kysymys on tuolla ylempänä. Nimimerkki tässä sama
Hei. Tässä tarot-lukija.
Yksi tavoitteistani olisi saada tehtyä osa tulkinnoista pois päiväjärjestyksestä tällä viikolla.
Energiataso on ollut kovin alhaalla viimeisen muutaman viikon ajan. Tämä on vaikuttanut aina unirytmiini ja työskentelymotivaatioon asti, tarot-luennoista puhumattakaan. Säätilan harmaus ja kosteus on vain pahentanut olotilaa.
Yritän viritellä itseäni uudestaan hereille ja keskittymiskykyiseksi, pakkokin on jos aikoo saada tarkoitetut asiat tehtyä.
Haluan kommentoida tässä vaiheessa sen verran, etten mielelläni vastaa kyllä/ei -tasoisiin kysymyksiin.
Sen sijaan että pohtisit kysymystä, "Löydänkö kumppanin?" yritä virittäytyä seuraavanlaiseen kysymykseen, "Mitä voin tehdä elämässäni jotta löytäisin kumppanin?"
Tällaiset kysymykset voivat olla huomattavasti avuliaampia, ja niihin on paljon helpompi ja mielestäni myös luotettavampaa vastata tarot-korttien avulla.
Syysterveisin,
tarot-lukija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408