Hotellit Budapestissa

budapesttyty

Mitä hotelleja suosittelette (kahdelle hengelle) Budapestissa, jos haluaa suht lähelle keskustaa ja menoa? Wlan ja aamupala hotellissa olisi must.

Tai vastaavasti jos Airbnb:stä vuokraa kämpän niin miltä alueelta suosittelette vuokraamaan?

27

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväämatkaa

      Itse viihdyimme erinomaisesti viikon heinäkuussa täällä - hotel estilo fashion budapest
      Kauppahalliin 150m ja kaikki lähellä.

    • matkailija4

      Boutique Hotel Zara muutama vuosi sitten yövyimme tässä hotellissa. Lähellä kauppahallia ja pääsi helposti myös Budan puolelle. Me olimme Tjäreborgin kautta ja aamupala sisältyi hintaan. Nettiyhteydestä en tiedä mutta aulassa oli ainakin silloin kone asiakkaiden käytössä. Rauhallinen ja mukava hotelli ja sijanti oli hyvä. Lähellä ostoskuja ja sillat.

      • matkailija4

        ja kannattaa hankkia joukkoliikennekortti niin pääse näkemään vähän laajemminkin jos ei halua kävellä.


      • matkailja45

        siis Pestin puolelle.


      • TomiB

        Hotell King tai hotell Lejon . Todella hyviä paikkoja

        Minä tiedän, olen käynyt Formuloissakin ja kauppahallissa


    • Käynyt

      Hotel Estilo Fashion on turistin kannalta hyvällä alueella. Asemanseutua kannattaa välttää, jopa enemmän kuin monessa muussa kaupungissa.

      Hotellin vieressä on ravintolakatuja, mutta kannattaa mennä vähän pidemmälle joko Raday U:lle tai jopa Liszt Ferec Ter'ille.

      • Kysyn_vaan

        Mitä asemanseudussa on vikana?


      • wepofpweo
        Kysyn_vaan kirjoitti:

        Mitä asemanseudussa on vikana?

        Et sitten uutisia ole viime aikoina sattunut katselemaan?

        Siellä saattaa olla muutama pakolainen kaverina pyöriskelemässä...

        Parhaassa tapauksessa saat kaupan päälle kyynelkaasua ja kumiluoteja.

        Mutta jos sellaisesta sattuu tykkäämään...


      • Kysyn_vaan

        Satun olemaan just Budapestissä. Sinun uutiset ovat vanhentuneita. Tai sitten sinulla on joku oma asema , missä pakolaisia on. Keletinasemalla niitä ei ole,


    • että_silleen

      Kumiluoteja , voi helvetti jonkun kirjoitusta

      • että-silleen

        wepofpweo
        Onko nyt kumiluoteja ilmassa??


      • wepofpweo

        Kyllä minä tiedän , että siellä lentää kumiluoteja ja kyynelkaasua- Olen katsonut uutisiakin


    • Rautatieasemalla ei ole maahanmuuttajia. Budapestissa ei ole näkyvissä mitään.

    • että_silleen

      wepofpweo

      Onko uutisia pakolaisista? Lenteleekö kumiluodit??

      • että_silleen

        wepofpweo

        Miten ne kumiluodit viuhuu nyt????


    • YxEhdotus

      Hotelli Charles Pestin puolella. Hedalgya Utin varrella.

      Siitä on aika lyhyt matka keskustaan kävellenkin ja vielä lyhyempi Linnakkeeseen ja Kansallismuseoon.

      Vastakkaiseen suuntaan mennessä viiden minuutin kävelymatkan päässä on ostoskeskus, jossa on elokuvateatteri. Unkarissa elokuvia muuten ei dubata, mikä oli itselle mukava yllätys.

      Charlesissa on mahdollisuus laittaa itse ruokaa huoneessa. Kesällä ilmastointi ei kuulu hintaan ja se pitää tilata erikseen. Ilman sitä huoneet voivat mennä tosi kuumiksi. Muuten liikenne kadulla aiheuttaa aika lailla ääntä, joten herkempien kannattaisi pyytää hiljainen huone. Itse tosin totuin ääneen hyvin.

      • Tomi_kysyy

        Missä on linnake Pestin puolella


    • thr2

      Hotelleista en tiedä, mutta Central Passage Apartments (http://centralpassageapartments.com/) on aivan loistava huoneisto Budapestin keskustassa Pestin puolella. Siisti ja nätti huoneisto loistavalla sijainnilla. Huoneistossa oma keittiö ja kauppa ihan vieressä.

    • Budapest2

      Tulimme perjantaina Budapestistä, majapaikkamme oli Cosmo City Hotel, kauppahallista noin 300 m Vaci Utcalla. Hotelli on siisti, henkilökunta todella auttavaista ja mukavaa. Aamiainen kuuluu hintaan, ihan hyvä sellainen. Wifi löytyy myös, joskus vähän hidas mutta suurin osa ajasta toimi hyvin. Hotellista sai myös vuokrata "tasku-Wifin" mukaan 4€/päivä mutta ei kannata, todella hidas. Julkinen liikenne hotellin ympärillä hyvä, ratikkapysäkit lähellä eikä metroonkaan kuin muutaman minuutin kävely.

      • Charlesiin

        Cosmo on hyvällä paikalla. Aika kallis tosin.

        Itse suosittelisin Charlesia. Hedalgya utcalla Budan puolella. Noin 15 min keskustaan jalan. Vieressä ostoskeskus ja elokuvateatteri.

        Kuumalla ilmalla ilmastointi maksaa erikseen. Huoneet isoja ruokaa voi valmistaa itse.


      • Nopeajalkaisille

        Hah! Charlesista on 1 km matkaa Budan puoliseen joen rantaan ja sitä vielä Elisabetin sillan yli 300 metriä ja toinen kilometri Pestin katuja ennen kuin ollaan kansallismuseolla. Aikas kovaa saa jalat vipeltää, jos meinaa vartissa selvittää tuon matkan, sopii nuorille ja nopsille. Minun kävelyvauhdilla siihen menee vähintään 45 minuuttia. Charlesilta ei mene mitään metroja tai ratikoita Pestin keskustaan?


    • ettäsilleen

      Metro on yhtä lähellä kuin ratikka pysäkki Cosmo City hotellista

    • NäistMätykkään

      Nämä on minusta hyvillä paikoilla ja muutenkin hyviä:
      **** Astoria
      *** Carat Boutique
      ** Mavernick Hostel
      * Friends Hostel and Apartment

    • Kumiluoti

      Hei wepofpweo! Viuhuuko kumiluodit edelleen

    • VatsiUtsa

      Suosittelen hotel zenitiä! Hyvä sijainti sata metriä tonavan rantaan ja vörösmarty terille sekä vaci utcalle. Kaunis rakennus, siistit ja modernit huoneet ja huippuhyvä aamiainen sekä tietenkin avulias henkilökunta!

    • Hilton

      Kyllä Hiltonikin on hyvä

    • tai.kuuden.tähden

      Tekstissä pitäisi mainita hotellin hinta. Muuten vertailua ei voi tehdä. Minä suosittelen Helsingistä Kämppiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe