Noniin laittakaas nimiä tänne jotka jääneet kiinni puhallutuksessa..
Rata SM Alastaro puhaltaneet
7
1166
Vastaukset
- ehkäotin
Selviää jos osaa lukea uutisointeja kyseisestä kisaviikonlopusta.. Mikäs tarve niitä nimiä on tänne saada?
- suosittelija
Mites olisikaan käynyt, mikäli olisi pilli pistetty jokaisen kuskin suuhun, myös järjestäjät mukaan lukien.
- saabpi
Lisää käryjä?
- slurkki
Kepu Keijo oli yks
- gregw3g
Kilpailukiellot ovat julkisia, itseohjautuva kaveri tietää mistä löytää tiedon. Tänne niitä on ihan turha mollaamismielessää linkittää, AKK antaa rangaistuksen käytäntöjensä mukaan ja that's it.
- läpinäkyvää
"kiellot ovat julkisia" ei se aina ole mennyt näin. Mikäli vanhemmat, tahi tiimeissä sisäpiirin päättäjiä homma on unohdettu ja vaiettu.
- Ertyui
läpinäkyvää kirjoitti:
"kiellot ovat julkisia" ei se aina ole mennyt näin. Mikäli vanhemmat, tahi tiimeissä sisäpiirin päättäjiä homma on unohdettu ja vaiettu.
Onko tämä nyt jotain uutta? Suomihan on hyvävelikerhojen luvattu maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996