Pesuparkki uudistuu, mutta miksi..

Itse_pesijä

Miksi uudistuksen jälkeen Pesuparkissa ei voi pestä autoa itse painepesurilla?
Kyllä moni paremmin autostaan huolehtiva, myös taksiautoilijat, käyttivät painepusumahdollisuutta ja hinkkasivat autot itse. Samalla sai pestyä myös autojen matot.
-pettynyt Pesuparkissa autoaan pesevä

9

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pesuparkki_ei_halua

ottaa vastuuta siitä kun tumpelot irrottavat ruosteet vanhojen autojen seitinohuista pelleistä.

• Pesupetteri

Missä pestään nyt skootterit, mopoautot ja moottoripyörät sekä mönkijät?

• porlomsis

Upota kanavaan

• hinkkaaja

Onko tosiaan niin että ainut pesu mitä tuolla rahastuspaikassa onnistuu on konepesu?

• maitopesu

ei todellakaan.
      Jatkossakin pesuparkissa on itsepesu uudistetulla hallilla..
      Jos joku kirjoittaa ettei prismassa myydä huomisesta lähtien maitoa, niin uskoo ken tahtoo..

• Kärcheriä_peliin

Okkay, liputan sen puolesta että isepesumahdollisuus säilyy Pesuparkissa. Alumiinivanteet, farkkuauton peräpeili, etuspoilerin syvenykset, kynnyslistojen pokkaukset, lokasuojien sisäpuolet ym ja auton sisämatot pitää saada pestyä itse tehtynä. Muutenhan auto jää likaisesksi vaikka kori olisikin puhdas...

• AluvanneHemmo

Autohan jää likaiseksi, jos pesukoneessa pesee. Ei riitä, että kori ja tuulilasit kiiltää puhtautta, jos vanteet ja lokasuojat jää likaiseksi. Konepesuhan ei pese alumiinivanteita puhtaaksi...Volvo, Volkkari ym

• Tipi1987

Ainakin miulle sanoivat itsepesulinjan poistuvan kannattamattonuuden takia. Liekö sen kuitenkin sitten säästi?

• viikonmestarietsivä

Eikö Lappeenrannassa muka ole muita itsepesupaikkoja tai muita alan yrityksiä.
      Pientä viitseliäisyyttä, niin vaihtoehtoja löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe