Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pakkovuokralainen?

Pakkomamu

Helsingissä HEKAn virkailija väitti kivenkovaan, että on tulossa uusi pakkovuokralaislaki (vrt. sodan jälkeen '45), joka pakottaa ottamaan vähintään yhden maahanmuuttajan asumaan pysyvästi, jos neliöitä on enemmän kuin 31,6 / per asukas. Siis 36 neliön vuokrayksiööni vielä yksi mamu.
Jos tämä lakiesitys toteutuu, vaihdan maata. Viro on aina vaan kiinnostavampi.

53

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoRVO

      Jaa. Porvoosta päivää, ilmeisesti...

    • MäntyharjunPojat

      Jos miun kämppääni ykski somali punkee Stadis mie muutan takas Mäntyharjulle. Ei kukkaa mittää haisevaa apinaa haluu kämppäkaveriks.

      Näillä mennään. KELA tarjoaa loppuelämäni bileet.

      • pelko_pois

        Väärää tietoa on taas annettu. Suomalaisten asuntoihin sijoitetaan ensisijaisesti Suomalaisia päihdekuntoutujia, jotka ovat pyhästi vannoneet olla tarttumatta enää viinapulloon tai huumeruiskuun. Hyvässä hengessä ja vapaaehtoisuuteen pohjautuen kun toimitaan, mitään valvontaa tai sanktioita retkahtajille ei kuitenkaan ole luvassa.


      • PeeJiiPee

        Tai vapautuva murhamies


    • MäntyharjunPojat

      Jos miulle ykskin somali, alkkis tai narkki yrittää tänne, ni tullee verityö. HEKA tai ei, ni mie asun ny täs.

      • tiedot_ojennukseen

        Ensinnäkin, se ei ole sinun asuntosi...

        Toisekseen siinä asunnossa asuu jo yksi alkkis...


      • MäntyharjunPojat

        Tään yhen alkkiksen kaa pärjään kyllä, kuha juomaa riittää. Mut muita ei tarvita just ny.


    • 600000xtonni

      Jaa, Saksassa maksetaan siitä, että kantasaksalainen alkaa mamulle frendiksi.

      Kyllä ääni teidänkin kelloissanne muuttuisi, jos mamun kanssa jutskaamisesta saisi tonnin kuussa.

      Ja hei fundeeratkaa: Saksaan tuleee pelkästään tänä vuonna 600.000 turvapaikan hakijaa.

      • MäntyharjunPojat

        Osanottoni saksalaisille. Tonnilla kuussa en jaa asuntoani kenenkään kanssa. Paitsi ehkä kauniin antavaisen naisen kanssa.


    • Hely29v

      Ruvekkaa ny pohtimaan, ketä välimeren apinoita haluutte asuntoonne kämppikseks. Minen ota ketää raiskarii tänne vaaniin mun pimppaa.

      • 15000_30000_2016

        Nohnoh, ei saa olla noin ennakkoluuloinen! Monta kaunista rakkaustarinaa syntyy vielä maahanmuuttajien ja suomalaisten naisten välille!


      • SPRnKurppaTäti

        Ootko joku rasisti vai? Kuule sun pitää sanoa ja tehdä niinkun 'kuuluu'.


    • MäntyharjunPojat

      Nonii. Nyt tuli HEKAlta kirje, jossa kerrottiin, et tänne mun 36 neliön asuntoon muuttaa 7. 9. irakilainen maahanmuuttaja alivuokralaiseks. Tullu just Italiasta loisimaan Suomeen, ja nyt mun vuokra-asuntoon haisemaan. Perkele. En päästä sitä sisälle tai sitten muutan Viroon.

      • Millä ajattelit elättää itsesi Virossa? Tuet kun lopuu, niin pitäisi pystyä käymään töissä (suomen palkkatasoon verrattuna alhaisella palkkatasolla, eli lopuu minun ja muiden rehellisten työssäkäyvien tuet heti), siihen sinusta tuskin on. Työpaikkasi olet ryypännyt eikä edes ole toivoa paremmasta tulevaisuudesta.

        P.S. Yhtään ketään ei sinun asuntoosi voida asuttaa, vedä vähemmän kamaa/juo vähemmän.

        P.P:S. Juo/piikitä itsesi hengiltä mahdollisimman nopeasti!


      • MäntyharjunPojat

        Kysyppä toimistolta voiko tulla pakkovuokralainen. Jos kerta väkisin niitä punketaan kaupunkeihin hotelleihin sairaaloihin niin miks ei sitte mun asuntoon? Sen nimikin on tossa lapussa mut en viitti kirjottaa sitä tähän muuten voin ite saada anturaa pikku luukustani.
        Mitä mun pitäis ny tehdä? Paitti muuttaa Viroon tjsp?

        Välittäjä, onks sul välittää puhtait neuloi mulle ja vähä jotai hihaan lyötävää? Tai vaik halpaa vironviinaa? kun sä oot muka joku välittäjä.
        Soita 118 ja kysy nimellä tehhää kauppaa.


    • MäntyharjunPojat

      Jos se vitun kamelinkusettaja tänne tulee väkisin, niin nussin sitä perseeseen 1,5 litran kolapullolla väkisin ja kuivana, niin kauan että vinkuu paluulippua Irakiin. Vittu saatana perkele. Kamelinkusi.

    • MäntyharjunPojat

      40.000 kaneelinkusettajaa tulossa loisimaan Suomeen. Valitse niistä joku mieleisesi kämppäkaveriksesi.

    • Eläkeläinen68v

      Mulla on Mellunmäkeen tullu samallainen lappu missä kerrotaan syyrialaisen muuttavan tähän kaksioon. Saan puolet vuokrasta pois, fatta maksaa sähköt ja vedet. Mikä saatana tässä on ettei saa asua vuokraasunossakaan rauhassa kun joku ulkomaan pelle väkisin tunketaan vanhan ihmisen riesaks.

      • HEKApelle

        Taidatte huijata? Ei tuollaista pysty tekemään Suomessa.


      • en.millään.usko
        HEKApelle kirjoitti:

        Taidatte huijata? Ei tuollaista pysty tekemään Suomessa.

        Tän täytyy nyt olla joku vitsi. Eihän tällainen mitenkään voi olla mahdollista. Jotain perustuslain vastaista toimintaa. Jos tuo on totta niin kertokaas, vastaako Helsingin kaupunki siitä, jos se uus vuokralainen varastaa tavaroita, käyttäytyy väkivaltaisesti. Tuo niitä maanmiehiään tuvan täyteen myös yökyläilemään sinne pieneen yksiöön. Valvottaa ramadanyöt putkeen vaikka suomalainen kävis töissä.


    • MäntyharjunPojat

      Tänään se saatana tuli virkailijatädin kans kattoon mun MUN asuntoo. Tohon laitan sohvan, tohon sitä ja tätä, eikä ees kysyny multa mitää. Vittu, se saa kirveestä, jos pyrkii tänne muuttaan. Nyt loppu leikki.

    • MäntyharjunPojat

      15. päivä tätä kuuta se pakkoähly sitten pyrkii tänne fattatädin kanssa sisään, ja asumaan. Ei saatana tule, vain kuolleen ruumiini yli. Menköön Sipilän torppaan, Musiikkitaloon, Finlandia-taloon, jäähalleihin, Eduskuntataloon, ihan mihin vaan mut ei mun yksiööni.
      Joku roti oltava, ja on mullakin vuoralaisen oikeudet. Vai onko?

    • MäntyharjunPojat

      Äskön pyrki ovesta sisään, laitoin turvalukon päälle enkä avannu. Siinähän kolkuttelee ja mölisee. Jos väkisin tuloo, nii haen kavereitani tänne 24h mölinää ja juoppobileitä pitään, ni kyllä beduiini hiihtelee muualle.

    • vähempi.rosvoja

      "Jos tämä lakiesitys toteutuu, vaihdan maata. Viro on aina vaan kiinnostavampi."

      No ei todellakaan kiinnosta, mieluummin vaikka somaliaan, siellä on vähempi rosvoja.

    • DO_IT_FCUK

      Voisin ottaa kauniin pakolais naisen jota pitäisin hyvänä, samaan tyyliin kuin mamut suomalaisia naisia. Vielä yhtään hyvän näköistä naikkosta ei pakolaisissa ole näkynyt.

    • MäntyharjunPojat

      Mie ennoo ronkeli. Kelpais vaiks semmone kerupipoika, jos piäsee ihte valikoimmaa. Mut oisha se naenen kivampi.

    • PussiKuski73

      Tämän päivän Iltalehden mukaan tämä on täyttä totta ainakin Kemijärvellä. Älkää naurako, orpot.

      • Niin, mutta saavat muuttaa saman uutisen mukaan parempaan asuntoon, pakolainen pääsee hometaloon heidän sijaansa.

        Etkö osaa lukea uutista kokonaisuudessaan, vai oletko aivoton perussuomalaisia äänestävä?


      • PussiKuski73

        Taidat olla homo. Onko pygmipoikaystäväsi jättänyt suihinoton väliin?


      • audintiellätukkeena

        Oletko pussikuski52 Helsinki-palstalta?


      • Pussikuski52

        Olen. Imetkö kympillä Kampin vessassa?


    • Viljaniemi

      Soitan Hekaan huomenna ja välitän viestin!

    • MäntyharjunPojat

      Ny on jo toisen kerran fattatädit, poliisit ja se mamu oven takan. En vittu avaa, viekööt linnaan mut mie en luovuta. On tää ny saatanaa.
      Lehes luki just tänää et perhemajotust niille suunnitellaa. Meil hesas se on jo totta eiks ennää mikkää suunnitelma. En luovuta. Tänne ei tuu kukkaa ku mie en halluu.

    • MäntyharjunPojat

      Tulin just Pasilan poliisivankilast. Viikko siell ku vetäsin aavikon poikaa kirveel silimäkulumaan. Eipä vaan kaneelinkusettaja tullu tänne, mie sain syytteen mut saampa assuu rauhas. Seuraavallekki samat lääkkeet.

    • MäntyharjunPojat

      Nyssiel on Karhuryhmä oven takan. Lisää huamises Iltalehres.

      • MäntyharjunPojat

        Ny on rauhallist. Sossutäti, pulissi, ja kaneelinkusettaja onny jossai muual. Mie ootan haulikon kaa sohval jos joku pyrkii ovest sissää.


    • MäntyharjunPojat

      Täällä parveilee kamelinkuljettajia valikoimassa suomilaisten vuokra-asuntoja itselleen. Se on ny menoa. Haulikko on jo vireessä.
      Voimia omaisille.

    • Maastalähtijä

      Ruotsissa jo pakkolunastetaan yksityisten omaisuutta ja asuntoja (kakkosasuntoja ja kesämökkejä) mamujen käyttöön. Hienoa, Ruotsi. Kohta meilläkin näin.

      www.dn.se

      Nyt pois täältä jonnekin vapaaseen maahan. Pysyvästi.

      • nejnej

        Näin Ruotsalaistenpäivän kunniaksi kannattaisi opetella ruotsinkieltä.
        Vai, ihan tarkoituksella käsitit väärin? :)))


      • Maastalähtijä

        Ensinnäkin, sinun kannattaisi opetella suomenkieltä, ja sen oikeinkirjoitusta. Tarkenna hieman kryptistä kommenttiasi.


    • MäntyharjunPojat

      Naapurirappuun muutti just 8. kerrokseen joku foinikialaispesue, kun edellinen suomiperhe sai häädön ilman syytä. Ylin kerros 5h k p upea merinäköala mut eihän suomilainen niitä tuu enää koskaa saamaan kun ulkkikset vaa.

      16 4

    • MäntyharjunPojat

      Nyt ne on taas saatana koputtelemassa ovia kamelinkusettajan asuttamiseks. Eiks tääl oo vittu mitään oikeutta enää suomilaisella asua rauhassa omassa asunnossaan?
      Nyt tulee veritekoja.

    • MäntyharjunPojat

      Laitoin oveen possun ja koirankuvii. Sisäovee mulkunkuvii. On saastanen asunto, ei voi muuttaa.

    • MäntyharjunPojat

      Nysse Urpo-Petturi on tunkemassa matuja kaikkiin asuntoihin. Tätä se mun uneni tiäs.


      3 4 = ?

      • hammasharjamatu

        Hmm.... sellasestahan saisi hyvin ilmaisen siivoojan, komennat vain harjaamaan lattiat hammasharjaa käyttäen kontillaan jokainen päivä, siitä hyvästä saa asua.


      • MäntyharjunPojat

        Ei se hammasharja auta siihen kamelinpaskan döllikseen. Saatana, Fiskarssin kirves on tossa ovempiäles. Tulkaa yrittään, stana.


    • IGFA_fishing
    • MäntyharjunPojat

      Naurakaa vaan mut kohta saatte suomilaiset kenkää Hesan vuokraasunnoistanne ku Persianpoika vallottaa Suomen. Siinähä ootte venneen alla.
      Jos ei kukkaa tee mittää ni tää on ihan perseest koko Suomi. Kuka minnuu pualustaa ku halluun assuu omas vuokraasunnosain ihan issessein.

      8 19 = ?

    • MäntyharjunPojat

      Toijalassa on heitetty suomilaisia vuokralaisia ulos, ja nekkereitä tilalle fattan laskuun. Ruottissa jo monta vuatta tehty näittes. Ny se tuloo meillekki.
      Olen suamalainen, valittavastesti.

    • HyyryläinenHeka

      Taas tulee lappuja postiluukusta täällä Roihuvuores, et ota yks musu asuun sun kämppääs ni saat ilmasen kuukauren siltä kuulta. Emmmuuten ota vaiks saisin koko lopunijän ilmatteeks, nimittäis se loppuikä vois ollalyhyt ku ISIS-kurkulleikkaaja asuu makkaris.

    • PeräKamarinPoika-

      Kyll mie iha hyvinkki ota tänne yhen kauniin matunaise miun kanss asumaa.Hyvä kämppä täs miul on.
      Vuokrast kyll pittää puolet maksaa.Jos sossu maksaa miule matunaise vuokran niin tervetullo vaikk iha heti.

      • MäntyharjunPojat

        Tätähä mie oon ehottannu jo pitkään.


    • MäntyharjunPojat

      Jos ottaa turkulaisen punaposkisen pojan hyyryläiseks, ni kai se on yhtä eksoottinen kun joku aavikon pellekin. Ainaski kai vinkuu samallail,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe