Nyt tuli oikea matkakuume! Työskentely ulkomailla kiinnostaisi kovasti kunhan saan ensin työkokemusta kotikamaralla. Näetkö, että minulla olisi mahdollisuuksia lähteä työskentelemään ulkomaille? Nyt kun sitoumuksetkin katosivat niin mikään ei estäisi.
Keskiyölle
2
<50
Vastaukset
- jonyton
Toivoisin Keskiyö, että vastaisit. Ainoastaan sinun ennustuksiasi kyllä arvostan täällä palstalla.
Olet aiemmin ennustanut minulle esim. miehestä, ja kolmesta lapsesta, joista yhden terveys on todella huono. Sitä miestä ei vielä ole kuulunut, jonka suuntaisesti ennustuksessasi aikoinaan ennustit. Mutta olisin vain tiedustellut, että onkohan minulla tässä välissä vielä aikaa jossakin ulkomaillakin työskennellä?Hei
en varmasti ole puhunut kenenkään terveydestä, koska se on kielletty alue. ainoastaan energioista puhuminen on sallittua.
mutta katsotaan lyhyesti tätä kysymystäsi.
kyllä sinä voit lähteä ulkomaille, mahdollisuus on ihan paikallaan. jos niin valitset, sinulle näkyy ihan työsopimuskin, ei pelkästään hetkistä yrittämistä. vaikka ensin ajattelinkin hieman negatiivisesti viestiäsi lukiessa, mieleni kääntyy 180 astetta, eli toiseen laitaan.
sinulle avautuu uusi ovi, kunhan valmistelet itsesi siihen asian mukaisesti. ota rauhallisesti ja selvitä kaikki tarvittava ennen lähtöä, opit siellä uutta ja energiasi kohoavat uuteen kuvioon. tämä on ulkomaat, tai vähintäänkin kaukana nykyisestä kodistasi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2762484Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001334- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 44992
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787