ero lapsiin, millä on väliä?

angrybirdynenfit

nainen sanoo:

- mene neuvottelemaan, sosiaalitoimisto antaa sinulle "valvotun tapaamisen"

kenen kanssa?

- lapsesi kanssa. saat tavata niitä kerran kuukaudessa

en sanoo mitään, koska en ymmärrä kysymystä

-------------------------------------------------------

onko väliä, jos naisen sijasta saman sanoo mies?
onko väliä, jos "valvotun tapaamisen" sijasta lapsi palaa omin voimin?
onko väliä, jos "valvotun tapaamisen" sijasta vanhempi vie lasta omin voimin?

milä on väliä?

sillä että äiti on yhteistyökyvytön ja suomen laki on voimaton
sillä että suomen laki puolustaa äitiä heti alkuun
sillä että miehellä ei ole oikeutta, puolustusoikeutta, riippumatta miehestä
sillä että suomen koulutusjärjestelmässä kukaan ei opeta horoskooppituntemusta
sillä että suomi insinöörien paratiisi, eikä rakkaudelle ole tilaa
sillä että byrokratia tappaa yhtä paljon kuin diktatuuri, paitsi byrokratia on naisen työkalu
sillä että en koskaan näe lapsiani ja tämä on valtion edun mukaista, kuulemma
sillä että oikeasti kukaan sosiaalityöntekijä ei välitä yhtään lapsestani
sillä että naisella ei oikeasti ole moraalia, sydäntä, järkeä, koska nykynainen on vääränlainen äiti
sillä että ihmiseltä puuttuvat reaaliperhearvot

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angrybirdinen

      kysyin syytä, jospa minua syytetään jostakin, niin ainakin minä tiedän ja hyvää tarkoittavana yritän parantaa tilannetta

      pyysin infoa, jospa minun kannattaisi tietää jotakin, mutta kukaan ei koskaan jaksanut selittää

      infoa perheeni tilanteesta, koska olen eristettynä ja infoa suomen laista, jotta osaisin toimia. perheeni tilanteesta en saanut mitään tietoa, suomen laista sain noin 5% tietoa. loput arvailen. oikeusaputoimisto on riittämätön turhaa, sekavaa, koska kukaan ei vastaa mistään...(toisille se voi auttaa :-)).

      kävin kunnassa, mutta minua seurattiin, jokin kaartilainen....Ei ole yllätys, koska minua seurasivat jo pidempään kaikenlaiset koirat. Kun tavis tavallinen ajattelee, että häntä ei kukaan tunne, niin erehtyy, suomessa, yllätys, yllätys on toimivaa vakoilua.

      en ymmärrä syytä, miksi perheeni on erossa.

      sähköpostiin vastataan vastahakoisesti, niin että asia ei edisty

      kohtuuton odotteluaika, kun lapsi on jo iso... Pitäisikö todellakin erota? Suomessa avioero ja petos ei ole rikos, jopa lapsia kohtaan, kun he eivät koskaan näe vanhempaansa enää.

      suomessa naisia pitää käsitellä kuin kullanmuruja, vaikka akka on sama akka kuin tuhat vuottas sitten, joka on osaa tehdä pahaa, eikä sossutäti ole poikkeus.

      ämmäsuo on ikuinen unhola, ellei ole autoa

      ämmissä ei ole mitään järkeä

      ihmetyttää tuomioistuimen naistuomaristo....mistä on kysymys. en haluaisi olla sielä ja vastata asioista, joista minä en tiedä mitään, varsinkin kun naiselle pääepäilty on aina mies.

      nainen on luonnostaan "himossa" elävää. Nainen on himokkaampi kuin mies. Naisen päätökset ovat sen mukaisia, ellei nainen tajuaa itse itseensä ja antaa olla sen, mikä tuntuu väärältä naisen luonteelle. Luvassa iso yhteiskunnallinen taisto. Kun oikeutta oli käsitykseni mukaan ennen sitäkin niin vähän.

      Nainen ei loukkaa mainettaan. Naisen maine on oikeutta tärkeämpää.

      Vaakalaudalla on perhe ja työ. Ei voi yhdistää molempia. Kun nainen häviää perheen, niin nainen ei ole enää nainen.

      Onneksi tulee AINA olemaan naisia, jotka haluavat nimenomaan hoivata kotia. Löytyykö niitä kehitysmaista?

      Lapsi on oma sielunsa. Oma ihmisensä, kuinka vaikealta se kuulostakin. Nykyihminen on täys nolla eron jälkeen. Ihmisyydellä ei ole väliä. Sodalla on.

      • angrybirdinen

        avioliitto ja lapsen saaminen on kokoelämän juttu. Avioeroa ei ole. Asiaa on todistettu tieteellisesti, kun perheen jäsenet elävät samanlaisia asioita elämässä vaikka ovat kaukana toisistaan. Niille tapahtuu samanlaisia asioita siis. Avioeroa ei vain ole olemassa. Side lapseen, vaimoon, mieheen on kokoelämänpitkä


      • Angrybirdinenasuuna

        avioero on kypsyymättömyyttä

        elämä jatkuu riitojen jälkeen. vastuun ottoa on perhe. perhe on numero yksi, koska kun perhe hajoaa, niin tuho leviää yhteiskuntaa ja sisäisesti ihmiseen

        perheen olomuoto pitää saada harmoniaan Rainbow - yleismaailmallisen kehityksen mukaiseksi, että erilaiset perheet osattaisiin turvata... Se vaatii EU:ta ja kaikenlaisia World Child Newsiä ja muita yleismaailmallisia perheneuvoloita. Tarvitaan yhteistä sopimusta. Politiikassa ennen perhettä astuu talous. Onko poliitikko uhrautuja? Jos on, niin anteeksi, että haukun teitä. (En vain tajuaa, miten minun alhaisuuteni voi vahingoittaa Teitä?) Kun talous on kunnossa (ja se on ikuisuusdilemma), niin silloin voimme selvittää perhesuhteita.

        Vinkkikysymys: olivatko perheet aina köyhiä? Pehmeä arvo on lapset ensin ja sitten pilvilinna. Miten teillä on laita?


      • angrybirdinen666

        Suomalainen lasten suojelun kaava on aika simppeli:
        "RYSSÄ ON VIHOLLINEN. Hän tahtoo meidän sosiaalitoimistoa".


      • angryjlksdfjskldjfklsd

        tai maahanmuuttaja on vihollinen...
        somali on vihollinen
        ym


    • t76h

      Mistä maasta sä oot kotoisin.

    • kikherneee

      mää oon kootooisiin välimaasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe