Samaa mieltä että laittakaa nyt ihmeessä hermot jäähtymään. Ei ole mitään syytä pelätä poliisin olevan oventakana jouluaaattona.
Finreactor prosessi kesti 1 v ennen kuin poliisi reagoi mitenkään tai sai väkeä liikkeelle. Esim DC käyttäjiä 10000 ympäri maailman.
Tarkoitus on pelotella ihmisiä joten rauhoittukaa ja ihmetelkää vaan kohua.
Ja muistakaa että mikään muu ei ole takana kuin RAHA. Asia on vaikea ja kinkkinen. Ennenhän kopioitiin lauluja radiosta mankalle ja kasetille ja radio maksoi teoston.
Nykytekniikka muuttaa kaiken.
Varma on että operaattorit voivat estää P2P liikenteen mutta silloin suurin osa käyttäjistä = nuoret eniten käyttävät eivät enää käytä laajakaistaa eli vaikea ongelma.
Rahaa pitäisi tulla kaikille mutta missä rajanveto.
MP3 coittimia mainostetaan joka lehdessä.
Tässä niitä näitä
Jäitä hattuun!!
4
1743
Vastaukset 4
- naulapää
júu ei muutakun imua kaistan täydeltä,niinkauan nautitaan kun voidaan.ups olikohan toi nyt rikokseen kehottaminen?
- Xexa
Ei ollut yllyttäminen koska imuttaminen on laillista. =)
- Eskoinen
Xexa kirjoitti:
Ei ollut yllyttäminen koska imuttaminen on laillista. =)
Onko naapurin rouvan imuttaminenkin laillista? Kun vaan pitää huolen siitä, että se ala kaikille jakamaan.
- heh
Eskoinen kirjoitti:
Onko naapurin rouvan imuttaminenkin laillista? Kun vaan pitää huolen siitä, että se ala kaikille jakamaan.
no sehän on jopa suotavaa.... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.134518- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487