selkäleikkauksen tulos

vaulamarjatta

Hermo katkesi luudutusleikkauksessa meni tasapaino ja joudun käyttämään keppiä kävellessä onko kenellekään käynyt samalla tavalla kirurgi kertoi että mitään e voi tehdä. Onko näin

3

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOlisKannattanu

No jos hermo on onnistuttu sössimään poikki, sillon se on poikki, eikä muuksi muutu. Jälleen kerran erittäin hyvä esimerkki siitä, että itseään ei pidä antaa silpoa... vaikka kaikki on aina muka "rutiinijuttu, ei tuossa mitään riskejä ole", tosiasiassa hoitovirheitä ja potilasvahinkoja sattuu tuon tuosta.. usein ne on just näitä peruuttamattomia juttuja..

• Selkäleikkaus

Auttaa vain n. 2% tapauksista. Selitettiinkö sinulle riskit? Minulle lääkäri sanoi hetken harkittuaan ettei sitten leikkaakkaan; riski on hyötyä suurempi.

• vaulamarjatta

Mulle sanottiin että leikkaus on ainoa vaihtoehto kun nikamat liikkuu ja nyt on nikamat paikoillaan mutta tasapaino ei ole mulle sanottiin että hermo kasvaa millin vuorokaudessa mutta ei ole kasvanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2809
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1773
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1556
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1226
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1050
    Aihe