Oon 12v.poika ja musiikki opistolta soitti yks ope et voisink men poikakuoroon
en tiä mitä teen ku ite en usko et pärjään siäl
Poikakuoron ohjaaja soitti perään?????!!!!
17
345
Vastaukset
- 14jooo
Ei kannata mennä.
- Täyttäpaskaa
Mäkään en suosittele
- harrastelijana
Entäs jos kävisit kokeilemas.. siitä voi aueta vaikka millainen musiikkiura, kuka tietää..
- öoöro
Jos kuorolaulu kiinnostaa niin mene. Jos ei niin älä
En mä usko, että noi opettajat ihan huvikseen pyytää liittymään ellei sussa olis ainesta siihen hommaan. Miksei sitä nyt sit kokeilis?
- äläteesitä
Älä tee sitä, kuoropojilta leikataan kivekset pois jotta ääni pysyisi korkeana.
- Kauha-Guru_
Nauroin tälle jostakin kumman syystä,ihan loogista nääs.
Hei
Olet siis jo kirjoilla musiikkiopistossa soittamassa jotakin instrumenttia? Muutenhan kukaan ei edes tietäisi soitella sieltä sinulle..
Useinhan soitonopiskeluun on hyvä liittää myös kuorolaulu ihan siinä missä musiikin teoriakin. Kuorolaulu on muutenkin hieno harrastus koska siinä tehdään yhdessä, ei pakerreta soittimen kanssa yksin.
Joten rohkeasti vaan mukaan! Voihan sen sitten lopettaa jollet siellä viihdy.
Pappi ElisabetJos se kiinnostaa sinua yhtään, niin mene ihmeessä! Ei ne ammattilaiset turhaan perään kysele.
En suosittele ei siellä kuorossa saakun kurkun kipeäksi ja leikatut kivekset itse olin 3 vuottakuorossa ja vaikka kuoro menestyi niin ei kunnia jakaannu kuin kuoron eturivissä seisovalle opettajan lapselle
Veetivain04 kirjoitti:
Vittu tuu tänne sänoo ku oot ite joku pinseteillä runkkaava hiiri pornoo kattova 06
Oho veetivain04 heittää kovaa settii tääl.
- Kauha-Guru_
Tissu leikkii omantasoistensa kanssa.
- ysikaheksikko
Veetivain04 kirjoitti:
Vittu tuu tänne sänoo ku oot ite joku pinseteillä runkkaava hiiri pornoo kattova 06
jotenki söpöö ku 04 kiroilee:D aawww :3
- Jdjdhf
Joo 04 ovat homojakin kun kullinperään menevät
- Ndkdjf
Elä vitussa mee saat paskan maineen. Itse en mutta monet nauraisivat silmät päästään kun tuo on tyttöjen hommaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453