Jyskin toiminta kyseenalaista

Raivostunut

Elikkäs, kävin Jyskissä ostamassa sängyn elokuun alussa, ja kun olen muuttamassa toiseen kaupunkiin kysyin, että pystyisikö sängyn tilaamaan sinne. Se järjestyi ja mulle luvattiin että sänky on viim. 14.8 saapunut sinne.

Mentiin sitten 15. päivä lauantaina hakemaan pakettiauton kanssa sänkyä, mutta myymälään ei ollut tullut mitään tietoa tilauksesta joten sänkyä ei siellä ollut. Myyjä ei osannut tehdä asialle mitään ja lupasi että myymäläpäällikkö ottaa yhteyttä maanantaina eli tänään.

Tänään odotin soittoa ja kun sitä ei kuulunut otin itse yhteyttä. Myymäläpäällikkö ei tiennyt yhtään mitään miksi sänkyä ei ollut tullut ja sanoi että soittaa myöhemmin tänään kun tietää sängyn uuden toimitusajan. Taaskaan ei kuulunut soittoa, joten soitin TAAS itse myymälään ja tietenkin myymäläpäällikkö oli jo lähtenyt kotiin. Noh myyjä sitten sanoi että hän soittaa päällikölle ja kyselee asiasta. Vähän aikaa kului, ja sain tietää että sänky saapuu aikaisintaan vasta ensi viikon torstaina.

Paskaksi jutun tekee se että muutan jo sunnuntaina joten täytyy nukkua monta yötä sohvalla. Vituttaa ihan helvetisti. Onneksi kuljetuksen saan edes ilmaiseksi ja lupasivat myös koota sängyn valmiiksi (asun yksin joten en mitenkään saisi itse sängyn jalkoja laitettua kiinni runkoon). Mutta en edes saanut myyjiltä tai myymäläpäälliköltä pahoitteluja. Ihan kuin tämä olisi ihan pikku juttu. En enää ikinä osta mitään jyskistä enkä suosittele muillekaan. Toivottavasti sänky on edes hyvä koska oon niin helvetin paljon nähny vaivaa tän asian eteen..

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raivostunut

      Päivitystä tapahtumiin! No nyt jyskistä soitettiin taas tämän viikon maanantaina ja kuulemma tällä kertaa kyseinen sänky on loppunut heidän varastostaan eikä sitä pystytä TÄLLÄKÄÄN VIIKOLLA toimittamaan...>:( kuulemma pystyvät tilaamaan sängyn vasta ensi viikolla ja sänky saapuu viikko siitä eteenpäin!!!!!! Oon niin raivostunut ja kyllästynyt tähän touhuun! Odotin jo innoissani että olisin tällä viikolla päässyt nukkumaan sänkyyn MUTTA EI!! Näköjään täytyy nukkua vielä ainakin 2 viikkoa sohvalla kun oikeasti sängyn olisi pitänyt saada 1,5 viikkoa sitten!!!!! Eli joudun nukkumaan yhteensä (vähintään) kuukauden huonolla sohvalla jyskin mokien takia!!! Tää touhu menee jo naurettavaksi!!!!!!

      • Vaiha_kauppaa

        Minkäs takia et peru kauppoja? Käyt ostamassa sen sänkys jostain ihan oikeesta huonekalu- tai patjakaupasta, säästyisit vielä tulevilta reklamaatioiltakin..


      • Silmiinpissitty
        Vaiha_kauppaa kirjoitti:

        Minkäs takia et peru kauppoja? Käyt ostamassa sen sänkys jostain ihan oikeesta huonekalu- tai patjakaupasta, säästyisit vielä tulevilta reklamaatioiltakin..

        En ainakaan Stemmasta ostais. Kauppias jankuttaa ettei tuotteessa ole virhettä vaikkei ole edes vaivautunut katsomaan sitä. Ja lykkää asiaa kuluttajariitalautakunnalle, vaikka käsissä on ulkopuolisen arvio että susi on. Näin siis Kalustetalo Jolula.


    • Brunski

      Itse olen tyytyväinen, hyvät palvelut ollut!

    • Claris1234

      Aika pienet varastot niillä taitaa olla eli helposti joutuu odottamaan kauemmin. Toiseksi laadultaan nuo ovat pääosin heikkolaatuisia vaikkakin ehkä linjassa hintaan.

    • mulleriitti

      Jyskillä on huono asiakaspalvelu. Kaapissani on kaksi käyttämätöntä tyynyä, jotka "asiantunteva" myyjä on myynyt itselleni. Nyt viimeksi käydessäni aggressiivinen myyjä tuli taas notkumaan viereeni kun katselin tyynyjä, eikä edes kysynyt millaista tyynyä tarvitsen ja millaisessa asennossa nukun. Kunhan vänkäsi kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Tyynyä ei kuulemma tarvitse pestä kun patjaakaan ei voi pestä.
      Varmaa on se, että käyn katsomassa tuotteita Jyskillä mutta jos haluan jotain ostaa, ostan sen muualta. Mitta on täynnä pakkomyyntiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe