Kik nimiä ja kuvailua?

kuvailkaaa

Hei voisiko tähän tehdä sellaisen kik -ketjun, jossa nimen jättäjä voisi kuvailla vähän itseään, jotta selviäisi että millainen ihminen siellä oikein kirjoittaa. Olen jutellut parille tyypille kikissä mutta keskustelu on loppunut siihen kun toinen on ollut ihan jotain muuta kun mitä itse etsii.

Jos jätät kikin niin kerro jotain esimerkiksi ikä, paikkakunta, kuvaus millainen olet luonteeltasi ja tyyliltäsi, mistä asioista pidät ja mistä et, ja millaisista tytöistä tai naisista olet kiinostunut tms :)

9

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkailua

Kerro myös itsestäsi

• Jöööö

No bi 16v pääkaupungiseudulta olen. Käyn nyt amiksen ekaa hotelli ravintola alalla. Pukeudun suht sillee miten huvittaa mut tyttömäinen omasta mielestä olen. Poikamainen en. Ja tykkään tyttömaisitä tytöistä:O sellasen ois kivaa löytää jos maailmas olis enemmä tai suomes ois enemmä tyttömäisii tyttöi jotka sit on bi tai lesbo. No luonteelta oon yleens kiva ja mukava kaikille. Aluksi suht ujo mut se pikkuhiljaa sit muuttuu vähä. Tykkään tutustuu uusii ihimisii. Ja öä en osaa kertoo lisäää

• Tsemppiä

Ok, hyvä. Toivottavasti siellä edelleen opettavat äidinkieltä, niin ehkä kirjoitustaitokin paranisi.

• Jaajaajjaja
        Tsemppiä kirjoitti:

Ok, hyvä. Toivottavasti siellä edelleen opettavat äidinkieltä, niin ehkä kirjoitustaitokin paranisi.

En oo suomalainen vaa viro..

• Prrrrrr

Mä ainakin sain selvää kirjoituksesta. Tietenkin pilkut ja isot alkukirjaimet puuttuu sekä turhia täytesanoja on, mut tärkeintä on se, että saa selvää.

• Tietämätönnä

Anteeksi etten ole ihan tietoinen asiasta mutta mitä tuo kik tarkoittaa?

• Prrrrrrra

Chattipaikka vähän niinkuin whatssup

• sateesssa

Mun kik on sateesssa

Olen 21 v läntisestä helsingistä, poikatyttö ja tykkään poikamaisista sekä tyttömäisistä tytöistä. Olen pääosin kiltti ja syvällinen ihminen, ehkä vähäsen outo ja sarkastinen. Haluaisin löytää kivan tytön joka on suht fiksu ja hänen kanssa pystyis keskustelemaan, mutta myös tekemään kaikenlaista hassua. Vakava suhde ois kiva vaihteeksi. Haluaisin jonkun jolle ostaa söpöjä lahjoja ym mukavaa :) Ei ole omaa kuvaa mutta laitan jos pyydät.

• Vähänvipinää

Laittakaahan nyt lisää niitä kikkejänne tänne että sais vähä vipinää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7790
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3983
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3195
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2913
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe