Hei voisiko tähän tehdä sellaisen kik -ketjun, jossa nimen jättäjä voisi kuvailla vähän itseään, jotta selviäisi että millainen ihminen siellä oikein kirjoittaa. Olen jutellut parille tyypille kikissä mutta keskustelu on loppunut siihen kun toinen on ollut ihan jotain muuta kun mitä itse etsii.
Jos jätät kikin niin kerro jotain esimerkiksi ikä, paikkakunta, kuvaus millainen olet luonteeltasi ja tyyliltäsi, mistä asioista pidät ja mistä et, ja millaisista tytöistä tai naisista olet kiinostunut tms :)
Kik nimiä ja kuvailua?
9
312
Vastaukset
- kikkailua
Kerro myös itsestäsi
- Jöööö
No bi 16v pääkaupungiseudulta olen. Käyn nyt amiksen ekaa hotelli ravintola alalla. Pukeudun suht sillee miten huvittaa mut tyttömäinen omasta mielestä olen. Poikamainen en. Ja tykkään tyttömaisitä tytöistä:O sellasen ois kivaa löytää jos maailmas olis enemmä tai suomes ois enemmä tyttömäisii tyttöi jotka sit on bi tai lesbo. No luonteelta oon yleens kiva ja mukava kaikille. Aluksi suht ujo mut se pikkuhiljaa sit muuttuu vähä. Tykkään tutustuu uusii ihimisii. Ja öä en osaa kertoo lisäää
- Tsemppiä
Ok, hyvä. Toivottavasti siellä edelleen opettavat äidinkieltä, niin ehkä kirjoitustaitokin paranisi.
- Jaajaajjaja
Tsemppiä kirjoitti:
Ok, hyvä. Toivottavasti siellä edelleen opettavat äidinkieltä, niin ehkä kirjoitustaitokin paranisi.
En oo suomalainen vaa viro..
- Prrrrrr
Mä ainakin sain selvää kirjoituksesta. Tietenkin pilkut ja isot alkukirjaimet puuttuu sekä turhia täytesanoja on, mut tärkeintä on se, että saa selvää.
- Tietämätönnä
Anteeksi etten ole ihan tietoinen asiasta mutta mitä tuo kik tarkoittaa?
- Prrrrrrra
Chattipaikka vähän niinkuin whatssup
- sateesssa
Mun kik on sateesssa
Olen 21 v läntisestä helsingistä, poikatyttö ja tykkään poikamaisista sekä tyttömäisistä tytöistä. Olen pääosin kiltti ja syvällinen ihminen, ehkä vähäsen outo ja sarkastinen. Haluaisin löytää kivan tytön joka on suht fiksu ja hänen kanssa pystyis keskustelemaan, mutta myös tekemään kaikenlaista hassua. Vakava suhde ois kiva vaihteeksi. Haluaisin jonkun jolle ostaa söpöjä lahjoja ym mukavaa :) Ei ole omaa kuvaa mutta laitan jos pyydät. - Vähänvipinää
Laittakaahan nyt lisää niitä kikkejänne tänne että sais vähä vipinää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484