mullakin ois uuden puhelimen hankinta tiedossa... mikähän olisi paras simpukkamalli jolla hintaa olis alle 350€ ja puhelimesta löytyisi siedettävän hyvä kamera?
hyvä simpukkapuhelin?!!??
7
1966
Vastaukset
- Vilja
En tiedä mitä nykyään samsung e700 maksaa mutta on yhtä helppo käyttöinen kuin nokia ja kamera on todella hyvä!!!! Kuvat on todella selkeitä ja valoisia ja pystyy myös ottamaan multishotteja eli puhelin kuvaa esim.9 kuvaa nopeasti putkeen. Kiva esim ottaa liikkeestä kuvaa. :)
- Indeed
E-700:sen luulisi saavan alle 350 euron. Itse maksoin 309€ välirahaa, kun annoin Nokian 3510:n vaihdossa. Valitsin tuon seitsemänsatasen lähinnä sen ominaisuuksien takia, plussaa oli myös se, että siinä oli sisäänrakennettu antenni.
E-330 on aika hieno myös, mutta sitä ei taida 350 eurolla saada. Siinä tosin on kansinäytössä yhtä paljon värejä kuin sisänäytössä, kun taas E-700:ssa kansinäytössä on muistaakseni sellaiset 256 väriä.
Mutta eipä kai sillä kansinäytöllä nyt mitään kovin suurta väliä ole, mitä nyt itselaukaisu kuvia otettaessa on helpompaa ja voit asettaa soittajalle kuvan, joka näkyy kansinäytöstä, kun se henkilö sinulle soittaa.
Käy toki tutustumassa Samsungin sivuilla muihinkin malleihin. - Pedro
Osta E330, paras hinta-laatusuhde.
Puhelinta saa uutena 260-300 eurolla.
Ostin 13.12 itse E330 mallin. Hyvä ja hieno puhelin!- -joku-
Oon samaa mieltä, osta E330... Se on hyvä hieno puhelin... Ja saa alle 350 eurolla..
- anna
onko E330 mtn pahempia vikoja/puutteita?
- Sloppy Joe
Samsungeissa ei ole vikoja. Itselläni jo neljäs Samsung malli eikä yhdessäkään ole ollut pienintäkään vikaa eli ne on tosi laadukkaita ja kestäviä. Johtuu varmaan siitä että Samsung ei käytä alihankkijoita vaan tekee kaikki komponentit itse, myös näytöt. No onko puutteita riippuu mitä pitäis olla ja silloin on jo hintakysymys. Ei 350 euron puhelimessa voi kaikkea samaa olla kuin esim 1000 euron puhelimessa, mutta varmaan ihan tarpeeksi ominaisuuksia suhteessa hintaa´n.
- anna
Sloppy Joe kirjoitti:
Samsungeissa ei ole vikoja. Itselläni jo neljäs Samsung malli eikä yhdessäkään ole ollut pienintäkään vikaa eli ne on tosi laadukkaita ja kestäviä. Johtuu varmaan siitä että Samsung ei käytä alihankkijoita vaan tekee kaikki komponentit itse, myös näytöt. No onko puutteita riippuu mitä pitäis olla ja silloin on jo hintakysymys. Ei 350 euron puhelimessa voi kaikkea samaa olla kuin esim 1000 euron puhelimessa, mutta varmaan ihan tarpeeksi ominaisuuksia suhteessa hintaa´n.
kestääkö samsungien näyttö kolhuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733