Ihan aluksi todettakoon, että tämä ei ole vitsi. Mua tosissaan harmittaa, kun tuntuu kaikkien kauppojen kurkkuvalikoima olevan ihan hanurista!
Mulle on sanottu, että tumma ja ohut on parempi kuin vaalea ja paksu. Ja näin olen itsekin havainnut asian olevan. Mutta harvoin löytää täydellistä (luomuversiot huomioiden)
Olen ostanut tuorekurkkua seuraavista kaupoista, joissa lähes aina ollut kitkerän makuinen tuorekurkku: citymarket, k-supermarket vuorela, prisma ja s - market.
Pitääkö etsiä muut kaupat läpi vielä vai voiko joku vinkata?
Mistä oikein löytää hyvänmakuista tuorekurkkua?
9
127
Vastaukset
- Maukastakotimaista
Olen ollut erittäin tyytyväinen sekä Lidlin kotimaisten tomaattien että kurkkujen makuun. Mielestäni ovat olleet huomattavasti parempia kuin isoista liikkeistä ostamani. Olisiko säilytyksessä jokin ero vai lajikkeissa?
- nxnnzznbxbxxkkx
ero on pelkästään tuoreudessa. lidlissä tavara etenee tehokkaan logistiikan takia pirun paljon nopeampaa kuin kotimaisilla ketjuilla. siksi ostankin aina vihannekset lidlistä kun ne on takuulla tuoreita.
- 1818
Itse olen tykännyt Prisman käyristä kurkuista. Kenties niiden hyvän maun salaisuus piilee siinä, ettei ole kääritty muoviin. Muutenhan Prisman hevi-osasto on ala-arvoinen.
- Käyräkurkku
Olen myös ostanut Prismasta käyriä kurkkuja, ts. ilmeisesti sekundaa: irtokurkkuja ilman muovipakkausta. Ovat olleet maukkaita.
- PyhPah
Kasvata ite jos ei kelpaa. On se kumma että kurkussakin on vikaa!
- ert44
Pieni luomu snack -kurkku on ollut hyvän makuista, nyt kesällä sitä ei vaan saa Prismasta.
Ja samaa mieltä surkea hevi-osasto, varsinkin kotimaisen luomu osalta, Prismassa. Ja ripoteltu sinne tänne, ettei niitä meinaa löytää.- heviii
Joo samaa mieltä Prisman hevi-osastosta. Cittarista saa paljon paremmat tomaatit ja kurkut ym
- Muualla-oli-parempaa
Lidl on hyvä jos saa suomalaista kurkkua. Ja sittarista tosiaan vain kerran ostin - ehkä kävi huono tuuri kun tuli huonompi yksilö, pitää yrittää uudelleen. Ja joku puhui niistä käyristä: en ole kokeillut.
Suomalaista pitää olla, unohtui meinaan mainita.
Onko Lidlissä kurkku suomalaista?
Muita mielipiteitä vielä?- Tähänaikaan
Tähän aikaan on suomalaista kurkkua, mutta kannattaa aina tarkistaa pakkausmerkinnöistä. Yleensä tomaateista ja kurkuista on mainittu alkuperämaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693