Oletteko huomanneet ...että ... paha voittaa

Ansku (n)

koko ajan? Täälläkin kaikki lukee mielellään pahat otsikot. Jos alkaa rakentavilla asioilla kertomuksensa tai kyselynsä niin ei löydy kuin pari vastaajaa... Samoin päivälehdissä kun on kissankorkuisilla kirjoituksilla ja kuvilla varustettut otsikot, niin nopeasti on hylly tyhja. TV: tarjoaa uutisissa mitä maailmalla tapahtuu... niin ei siellä koskaan tapahdu hyviä asioita. Mutta jos joskus jotain hyvää olisi niin sitä ei kkukaan katso. Mitä muuta te toiset olette huomanneet..pahuuden voitoksi?

12

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 35

      niin kukaan ei välitä siitä kun se kohdistuu naisiin...

      • Huugo

        Eikös lehdet mene ainakin kaupaksi silloin?


      • tyttö 35
        Huugo kirjoitti:

        Eikös lehdet mene ainakin kaupaksi silloin?

        isäpuoli sai vain 1 ja puolivuotta kakkua. Lehdessä oli pikkuriikkinen ilmoitus naisen kuolemasta. ei siis riittänyt lehden etusivu jutuksi. Ei ollut tarpeeksi paha asia.


      • Veministi
        tyttö 35 kirjoitti:

        isäpuoli sai vain 1 ja puolivuotta kakkua. Lehdessä oli pikkuriikkinen ilmoitus naisen kuolemasta. ei siis riittänyt lehden etusivu jutuksi. Ei ollut tarpeeksi paha asia.

        Täällä on 35 vuotiaille parempi sivu..


      • Ansku (n)
        tyttö 35 kirjoitti:

        isäpuoli sai vain 1 ja puolivuotta kakkua. Lehdessä oli pikkuriikkinen ilmoitus naisen kuolemasta. ei siis riittänyt lehden etusivu jutuksi. Ei ollut tarpeeksi paha asia.

        kaiken ikäiset. Ne numerot ovat sitä varten että parhaiten löytää omaa ikäryhmäänsä. Uskoen olevansa samalla aalto pituudella ikänsä tähden.


    • Pirre*

      ensin siulta, että mikä se tuo (n) on tuossa Anskussa :)

      • Veikkaisin,ehkä voisi olla isolla n kirjaimella tuntuu olevan aito nainen toi ansku


    • Hexa

      Olen mietiskellyt samaa. Ja sitten ihmetellään miksi ihmiset masentuvat.
      Muistaakseni telkussa oli joskus lasten uutiset, jossa oli vain positiivisia asioita. Olis edes ne!

      • Ansku (n)

        Kirjain tai mitä meinaa kirjain...okei Minä kerran satuin tuonne Chatin puolelle ja laitoin pelkän Anskun nimekseni. Siellä oli mukana pari henkilöä jotka luulivat minua mieheksi..se hiukan harmitti.. mutta äkkiähän se oli korjattu kun menin ulos ja tulin takaisin (n) kirjain sulussa jopa ymmärsivät naisen olevan linjoilla.


      • Ansku (n)

        kuinka paha paikka on maailma. Miksei me anneta näille pienille oikeus olla lapsia..? Muutenkin he joutuvat liian pieninä koulun penkille istuskeleen ja pänttään aapista päähänsä. Sitten kotona he katsovat kaikki karmeat uutiset telkasta.


      • Pirre*
        Ansku (n) kirjoitti:

        Kirjain tai mitä meinaa kirjain...okei Minä kerran satuin tuonne Chatin puolelle ja laitoin pelkän Anskun nimekseni. Siellä oli mukana pari henkilöä jotka luulivat minua mieheksi..se hiukan harmitti.. mutta äkkiähän se oli korjattu kun menin ulos ja tulin takaisin (n) kirjain sulussa jopa ymmärsivät naisen olevan linjoilla.

        luulin ensin että olet jonkun Anskun :) mies, no nyt se tuli selväksi - kiitti.

        Nyt sieltä joku kirjottaa, että "eikö ou mittää muuta puhumista kun kysellä nikkilöihen merkitykssii" - niin... :?)


      • antti53
        Ansku (n) kirjoitti:

        kuinka paha paikka on maailma. Miksei me anneta näille pienille oikeus olla lapsia..? Muutenkin he joutuvat liian pieninä koulun penkille istuskeleen ja pänttään aapista päähänsä. Sitten kotona he katsovat kaikki karmeat uutiset telkasta.

        Olempa kanssasi samaa mieltä, mitä lausuit siitä että aina paha voittaa. Niin, eikös joka päivä voisi olla joku uutinen ,jossa olisi pienikin pilkahdus siitä, että ei kaikki ole aina niin huonosti. On tässä maailmassa muutakin kuin lista väkivaltaisesti tuotetuista kuolemnatapauksista, esim irakissa tai lähi-idässä . Olisko Ansku mieltä siinä, olisi joku palsta, johon voisi ihan tavallinen ihminen kirjoittaa jotain , joka on tuonut hyvää mieltä. Se jaettu ilo,,eikös se ollutkin paras ilo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe