Huh, tuli ihan mukavat neljännesvärierät, mm:
Real Madrid - Juventus
FC Barcelona - Chelsea
Bayern München - Arsenal
Manchester U - AC Milan
Mikä idea tossa arvonnassa oli, ei näköjään ollut lohkovoitolla ja kakkossijalla mitään merkitystä kun näyttäisi olevan lohkojen ykkösiäkin vastakkain, onko tuossa nyt sitten järkeä?!? Kyllä lohkovoittoa pitäisi kunnioittaa ja ykkösien pitäisi pelata vielä tossa vaiheessa lohkon kakkosia vastaan. Säilyisi ns. kovat pelit sitten loppuvaiheeseen. Tietenkään nimet eivät ratkaise että ketkä tänä vuonna ovat ne kovimmat, sen viime vuoden finaalikin todistaa! Mitä mieltä?
Jatkopelien kovat parit!
7
711
Vastaukset
- EmCee
Joo, kovii pelei tulossa. Ei kylläkään oo lohkovoittajii vastakkain vaan ykköset vs. kakkoset.
Juvella aika hyvä 1-0 saldo, saa nähä jatkuuko Realii vastaan. Barcelona-Chelsea on hyvä, nyt mitataan Mourinhon miehet oikeen kunnolla, tähän mennes tulokset puhunu puolestaa. Toivotaa et ManUn peli paranee ja nähään kunnon taisteluu Milanii vastaan.
Porto ja Liverpool pääs just ja just jatkoon saa nähä miten käy nyt. Arsenal oli tutun ailahteleva niinku aina Euroopas, näinköhän tulee noutaja jo Munchenii vastaan. PSV-Monaco ja Werder Bremen-Lyon on kiinnostavii, noista neljästä kaks menee kaheksan joukkoon, hyvä suoritus niiltä.
Veikkaus: (jatkoon menijä isolla)
Real Madrid-JUVENTUS
Porto-INTER
Barcelona-CHELSEA
Werder Bremen-LYON
Liverpool-LEVERKUSEN
Psv-MONACO
ManU-MILAN
BAYERN MUNCHEN-Arsenal
En oo jaksanu uskoo Arsenalii Euroopas enää vähää aikaan ja ManUnkin tilanne näyttää vähä huonolta. Liverpool on kyllä osottanu et osaa nousta ja taistella. Se ja Werder Bremen voi kyllä hyvin mennä jatkoon. Myös Barca-Chelsea on vaikee veikkaa. Pistäkää omat veikkauksenne kans.- Juan Carlos
Tässä mun veikkaukset:
REAL MADRID - Juventus
Porto - INTER
Barcelona - CHELSEA
WERDER BREMEN - Lyon
LIVERPOOL - Leverkusen
Psv - MONACO
MANCHESTER U - Milan
BAYERN - Arsenal - TOTTA HELVETISSÄ
JUVENTUS PUDOTTAA REALIN
INTER TIPUTTAA PORTON 2 - 0
BARCELONASTA ON VAIKEA SANOA YHTÄÄN MITÄÄN.VEIKKAAN ETTÄ MENEE JATKOON PUHTAASTI.
- eve
osa on aika kovia, toiset ei... harmillista vain, kun omat suosikkijoukkueet on vastakkain!
- tietäjä1
Kun samassa lohkossa pelanneita eikä saman maan joukkeita jostain kumman syystä haluttu vastakkain, arvontatulos oli tämä.
Positiivista on, että Real Mömmö tai Vanha Ämmä saa lähtöpassit tässä vaiheessa. - ...
Real Madrid - JUVENTUS
FC Barcelona - CHELSEA
Bayern München - ARSENAL
Manchester U - AC MILAN
... Toivon kyllä hartaasti, et Real menis jatkoon, mutta vastus taitaa olla liian paha...- Monska
Mä oon vahvasti samaa mieltä kolmen pisteen kanssa.
Real Madrid - JUVENTUS
FC Barcelona - CHELSEA
BAYERN MUNCHEN - Arsenal
Manchester U - AC MILAN
Toi Chelsea peli perustuu kyllä enemmänkin faniuteen, kuin rehelliseen veikkaukseen. Blues on aina ollut THE THING mulle ja siks veikkaan noin. Tosin se on yllätyksellinen pari. Barca on todella kova, ja uskonkin että otteluparissa käy niin että jompikumpi onnistuu latoomaan, ei välttämättä rumat, mutta selvät lukemat yhteistuloksessa.
Baijerin pojjaat on aina puolestaan ollut vahva Euroopassa, ja uskon että ne jaksaa porskuttaa jatkoon, varsinkin alisuorittaja-Gunnersia vastaan. Heillä on Saksassa vähän sama kuin Turussa on lätkässä, aina jotenkin joillain ilveellä vaikkei joukkue oisikaan laadulla pilattu, mennään pitkälle.
Toivottavasti olen veikannut Chelsean tuloksen oikein, muut pelit ovat minulle vain hyvää jalkapalloviihdettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828