Voiko poika rakastua transpoikaan?

MINULLAoliVähänAsiaa

No niin. Minä yritän hoitaa asiani nopiasti, ettei tuo kirjastotäti katso minua pahasti. Aloitetaanpas siis.

Onkelma on tässä: käyn lukion ekaa, ja olen siis biologisesti (voi hitsi että se sana ärsyttää) tyttö, mutta kuten arvata saattaa, olen transpoika. Tulin ulos kaapista perheelleni ja itselleni vasta seitsemän kuukautta sitten, ja nyt käytän sitten poikien vaatteita, tuoksuja yms ja minulla on ideaalisiteestä koottu binderi, ja lyhyet hiukset jne. Että siis pojaksi saatetaan luulla.

Seurustelin tässä erään lesbon kanssa melkein kuusi kuukautta, vaikka se ei liitykkään asiaan mitenkään xD Alkuaikoina luokittelin itseni panseksuaaliksi, ettei minun tarvitsisi miettiä seksuaalista suuntautumistani sen enempää vaan voisin vapaasti ilman romanttisia tunteitani häveten rakastua ja ihastua ihmisiin. Nytten sitten olen muutaman viikon aikana mieltänyt itseni biseksuaaliksi, ja ajatus tuntuu oikein hyvältä tällä hetkellä :)

Minulla on ongelmia perheeni kanssa, sillä isäni esimerkiksi toivoo edelleen, että minun suuntautumiseni olisivat vain vaihe, vaikka olen yrittänyt sanoa, että tällainen minä olen ollut jo kuusitoista vuotta että alappas sitä vaiheeksi kutsua. Hehheh.

Nytten kun siis olen eronnut tyttöystävästäni, minun mielenkiintoni on siirtynyt tytöistä enemmän poikiin, joka tuo minulle ehkä vähän ristiriitaisen olon xD aikaisemmin nimittäin olen tuntenut huomattavasti enemmän vetoa naisiin, mutta kun erosin, ajatus muuttui päälaelleen :(

Oli sinänsä helpompi olla transpoika, joka ihastuu tyttöihin (minua luullaan lesboksi ei jumalauta oikeasti xD) kuin että tunnet vetoa myös poikiin... olenkin tässä muutaman päivän miettinynnä, että voiko kukaan poika oikeasti ihastua biluontoiseen transuun (anteeksi jos ette itse pidä sanasta, siksi minä käytänkin yleensä ransua :))

Ja näin lopuksi voin sitten sanoa, ettei minulla ole mitään hajua, miksi tänne alkupäässä edes lähdin kirjoittamaan xDD kaippa minä pyytäisin teitä ihmisiä lukemaan tekstini ja ehkä jopa uskalikkojen käydä kommentoimassa. Se olisi ihanaa, jos voisitte antaa edes vähän apua tähän :)) onkelmia on siis useita, eikä kaikkia täällä edes mainittuna, mutta siinähän oli jo alkua xD

Mutta e kyllä halua, että joku ihastuu minuun tyttönä, sillä enhän minä sitä oleee DD: siinä yksi syy, miksi seurustelusuhteeni meni vähän mönkään..
Voiko kukaan siis rakastua/ihastua transpoikaan omana itsenään? Pojat?

28

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HNO3

Voi. Hetero poika tuskin mutta bi, pan ja homo kyllä. Siinä koko asia yksinkertaisuudessaan.

• hgfjhyhfvhdch

Unohda niin transu kuin ransukin ja opettele käyttämään itsestäsi nimitystä transmies.

• MINULLAoliVähänAsiaa

hehheh i will :) ja kiitos kommenteista x33

• 933

oot ihan pirun rohkee, ihailen sua. ite en oo voinu kertoa kenellekään, sellases ympäristös elän jossa mua ei hyväksytätäis. Ainakaa transsukupuolisena. En oo kertonut että oon poika, mut on ihan vitun vaikeeta pitää sitä roolii päällä et olisin tyttö, ihmiset jopa on alkanu vahvasti epäilemää mua transuks ja kyselemää. ei helvetti mun kädet on sidotut enkä uskalla puhua kenellekään koska mua ei hyväksytä

miks kaikki on nii helvetin sumeeta ihan kuin eläisin kuplassa josta en pääse pois enkä päästä ketään lähelle.

hei, uskon et moniki voi ihastua ja voisi seurustellaki. Jos ei, tiiätpähä ainaki yhden sellasen ihmisen enemmän jonka kaa ei tarvii olla tekemisissä. oot vaan oma ittes.

• Jos_kokeilisit

"ei helvetti mun kädet on sidotut enkä uskalla puhua kenellekään koska mua ei hyväksytä"
        Oletko varma? Entäs jos hyväksyttäisiinkin kun puhuisit.

• MINULLAoliVähänAsiaa

Terve 933 x3 ja kiitos kun kommentoit :DD ja sinä toinenkin x33

Mutta siis. tiedän, että pelottaa tulla ulos kaapista, varsinkin jos elää "ahdasmielisessä" ympäristössä ja tuntuu, ettei kukaan voisi hyväksyä. Minä kumminkin tungin itseni poisa sieltä komerosta, ja kyllä - kaksi ystävää jätti - mutta vaikka se oli rankkaa, se oli vain hyvä, sillä nyt ainakin tiedän, ketkä ovat oikeita ystäviäni :)

Joten liity ulkomaailmaan homehtumasta sieltä kaapista!! :D puhuminen ihan totta helepottaa, ja se, ettei tarvihe enää salailla itteään tai omia piirteitään :D minä oon justiisa nytten maanantaina menossa kokoukseen, jossa mie sanon, että minä oon Make enkä mikkää naisenalku xP niinpä minusta tulee sitten koulun uusi friikkikuningas - haters gonna hate xD

Ei tarvii pelätä :) minnuu pelotti kanssa, ja aina, kun tutustun uuteen ihmiseen, jolle kerron piirteestäni, tulee pelko, ettei tämä sitten hyväksykkään minua. Mutta todellakin vain kaksi ihmistä sanoi/teki negatiivisesti, muten oon saanu oikein positiivista palautetta :DD ja perhekin saattaa ymmärtää paljon paremmin kuin ekana luulisi :3 (paitsi nyt tässä minun tapauksessa D: damn it)

Ja jos joku tullee lätisee niin omapa on menetyksensä xD otat sen asenteen, että tämä on minun elämä ja minun elämä, siinä ei oo teillä muilla nokan koputtamista :))

Oon sun puolella :DD toivotan sulle onnea :)

• khkjhjj

Olisko sulla kik? Mun on jadelini, olis kiva puhua :)

• kokemuksellllla

Olen transmies ja minut on jo operoitukin. Olen jo tavallaan hyväksynyt asian ettei minusta todennäköisesti kohderyhmäni (bi/homomiehet) ole kiinnostuneita, ainakin monet ovat todenneet että vain "oikea" mies kelpaisi. Asiaan tottuu. Älä toki menetä toivoasi, ketjun aloittaja!

• MINULLAoliVähänAsiaa

eikä mahtavaa hei :DD onnea että olet päässyt hoitoihin ja saanut "toteutettua" itseäsi :D ihana made my day, really :)

Toivon totisesti, että löydät jonkun, jolle sinä käyt ihan nuin, oikia mies oot sinäkin :) Yritetään kaikki olla lannistumatta ja aatellaan positiivisesti, kyllä se joku yks ihana tulee joskus vastaan :)) voimia kaikille :D

• voi_tykätä

sellanen joka tykkää miehekkäistä naisista.

• 4567890

Niin, paitsi maskuliinista puolta enemmän ulos tuova nainen ei ole sama, kuin transmies. Jos on hetsku, niin kannattaa katsoa niitä naisia vain sitten. Paitsi jos on pan-tyylinen suuntautuminen, niin melkein sana mikä toinen on. Homo tai bi-mies on toinen juttu.

• Rikastytär.köyhäpoika

Fmt täällä o/
      Hmh, itse sinänsä toivon samaa :'D Että kelpaan joillekin jätkillekin. Tällä hetkellä siis heterosuhteessa aivan ihanan naisen kanssa, mutta muutenkin playeri- luonteellani on tullut noita muijia pokailtua vaan oikeestaan.

Kaikki eivät hyväksy. Itse en menettänyt yhtään ystävää, muutama tuttu otti pesäeron. Aloin jopa itkemään äitini sanoessa, että se on ok. Hän ei ole iloinen asiasta, mutta jos minä niin tahhon niin sitten. Ei ole vieläkään tosin kunnolla selvästi sitä siäistänyt., mutta pikkuhiljaa :)
      Isäni taas.....
      Isäni on homofoobisin ihminen, jonka ikinä oon tiennyt. Ehkä Hitlerin tasolla mennään. Se heitti mut ulos talostani, löi suhteet poikki ja otti nimeni pois perintölistoilta....

• ujfycgkv

Ei isäsi voi estää sinua saamasta perintöä. Olet aina oikeutettu ns. lakiosaan vaikka hän määräisi mitä.
        Useimmiten vanhemmat hyväksyvät asian vuosien mittaan kun huomaa lapsensa olevan tosissaan.

• hippeli1
        ujfycgkv kirjoitti:

Ei isäsi voi estää sinua saamasta perintöä. Olet aina oikeutettu ns. lakiosaan vaikka hän määräisi mitä.
        Useimmiten vanhemmat hyväksyvät asian vuosien mittaan kun huomaa lapsensa olevan tosissaan.

Testamentillä voi aika helposti. Pitää vain laittaa hyvä syy. Mutta en tiedä onko toisen transistoituminen hyvä syy, jos sellainen loukkaa perijän antajaa kovin syvästi.

• hellirei

Onhan noita cismiesten (homojen) kanssa seurustelevia transtaustaisia miehiä olemassa, muutamia ihan tuttavapiirissäkin.

• hierova

Rakkaus ei tunne rajoja, kun se kolahtaa ja oikea ihminen löytyy, niin silloin ei tarvitse miettiä sukupuolia. Rakkaus poistaa kaikki estot. Onnea, onneksi olet vielä nuori,anna ajan kulua ja tee sitä mikä tuntuu hyvältä ja oikealta. T. Mies 54 paljon kokenut eikä mitään katunut.

• MINULLAoliVähänAsiaa

Voi että näin paljon ihania kommentteja!! :'D
      Kiitos kaikille erikseen, että vaivauduitte vastaamaan tähän ehkä vähän typeräänkin kysymykseen :') kuten nimimerkki "hierova" sen ilmaisikin, "rakkaus poistaa kaikki estot". olisi kai minun pitänyt tämä tietää :'DD
      Toivon tälle playeri-luontoiselle onnea ja voimia perheen suhteen :3 minun äitini on vähän samanlaisessa shokin-tapaisessa tilassa, mutta ottanut asiani melkeinpä sanoisinko HYVIN. Pääsen tämän viikon perjantaina transpolille ensimmäistä kertaa eläessäni <3 ja äiti otti sen oikein hyvin ja lähtee kanssani Helsinkiin ettei minun tarvitse yksin sinne suureen kaupunkiin mennä :D
      voimia teille kaikille :'DD

• Ftm

Mä olen seurustellut aina vaan naisten kanssa, mutta toivon että joku mies voisi minusta joskus vielä kiinnostua. Se tuntuu epätodennäköiseltä kyllä, mutta mä oon aina pelännyt miehiä enkä osaa olla heidän seurassaan niin varmaan se haittaa paljon enemmän kuin transsukupuolisuus. Nyt oon ollut puoli vuotta sinkkuna ja ilman mitään seksiään, on turhauttavaa kyllä.

• f5jtlg5b

Oletko mennyt homobaareihin kokeilemaan onneasi?

• Älä pelkää miehiä:) Voisit ottaa yhteyttä minuun..Kai löytyy paljon keskusteltavaa...ja kukas tiedä muutakin..Sussa puhuu vielä naisen arkuus..

• fetins

Kyllä meitä on monenlaisia matkaajia, ja toivottavasti sullekin löytyy matkakumppani, vaikkakin joskus se on vaikeaa, mutta nyky tietoyhteiskunnassa helpompaa kuin kallen kirjeenvaihdossa aikanaan. Itse en ole löytänyt ja en enää varsinaisesti etsikkään, mutta toivossa on hyvä elää, sanoi..

• 16vpoika99

Mä ainaki voisin rakastua transpoikaan

• MINULLAoliVähänAsiaa

Tänne taas tullut vastauksia, jeijj :))
      on kyllä totta, että nykyään meitä on monenlaista pyörimässä if u know what i mean :DD ja hyvä et tänne tuli kommenttikin suoraan et kyllä voisi :DD tuntu ehkä vähän hyvälle *itsevarma hymy*
      Liput korkeella ihmiset^^

• HomoSapiens

Tietysti voi. Ihmisestä ihan kiinni. Itse olen transmies aivan leikkaushoitojen viimemetreillä ja juuri meni ohi vuosipäivä avomieheni kanssa. Hän on homo ollut niin kauan kuin muistaa, mutta tietysti nyt hänen seurustellessa transmiehen kanssa, taitaa virallinen lokerointi olla siltä osin panseksuaali. Itse kyllä pidämme kumpikin itsejämme ihan vaan yksinkertaisuudessa homoina.
      Mutta tiestysti jossakin joku vinkuu, että mehän ollaan heteroita. Itse sille annan piutpaut, sama se miksi kutsuvat. Kahdet vehkeet ja kaksi karvasta kroppaa eivät ensimmäisenä itselläni tuo mieleen heterosuhdetta ainakaan, mutta ehkä joku on toista mieltä.

Tsemppiä sinne, asioilla on tapana hoitua omalla painollaan =)

• eihätää

Oon homojätkä ja seurustelisin transjätkän kanssa ihan yhtälailla kuin seurustelisin cis-jätkänkin kanssa. Mä myös tunnen yhen cis-homon joka seurustelee transjätkän kanssa. Kyllä sitä toivoa on!

• JunoKuura

Kyllä mäkin tunnen cis-homo/transhomo-pariskunnan. Ei se mitenkään mahdotonta ole. Toisaalta tunnen myös transhomopariskuntia. Ei syytä epätoivoon siis. :)

• Nallepoju

Helposti voi :)

• MINULLAliVähänAsiaa

ooh vieläkin on tullut vastuaksia :DD (en oo kyllä täällä nyt pyöriny) kiitos kiitos näistäkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4120
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3201
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2168
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      86
      1954
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe