Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Nightwish Suosikkileffat: Omen Lempikirjat: Hammer of witchs Vapaa-aikanani: Kalastus, meri Katson tv:stä mieluiten: En katso En pidä: ihmiset ilman huumorintajua Parhaat matkakohteet: Korsika, Malta Ruoka & juoma: punainen viini, cevapcici Kotimaa: Kroatia Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Viestintä/media/kulttuuri Siviilisääty: --- Lapset: En ole kiinnostunut lapsista Hakusanat: luonto, keskustelukumppanit, subnainen

Aloituksia

5

Kommenttia

97

  1. Haluaisin tutustua trans-miehen (Ftm) pääkaupunkiseudulta.

    Ok näköinen mies,lihaksikas ja terve,hyvin koulutettu haluaisin tutustua Ftm mieheen.Ei ole väliä missä prosessin vaihee
    Transihmiset
    1
    193
  2. Bi-bottomin toteuttamaton unelma:(

    Hei arvoisat bi/lesbo naiset...Pyydän anteeksi jos joku ärsyyntyy viestistäni...Olen naisellinen (päässä) mies,treenattu
    Lesbot
    2
    270
  3. Tutustua FTM mieheen?

    Hei, Olen itse pitkään miettinyt omaa seksuallista suunnistautumista.. Tykkään naisista,miehetkin kiinnostavat vain ei o
    Transihmiset
    18
    357
  4. Bi-miehen/transun lesboraiskaus :)?

    Hei,olen sellainen hassu trans/bi-mies,jolla on jo pitkään ollut fantasia joutua raiskatuksi/joukkuraiskatuksi lesbo/bi-
    Lesbot
    12
    113
  5. Haluaisin tututua ftm (transmieheen)

    Hei,mulla oli pitkään halu tutustua transmieheen.Tarkoituksena voi olla ystävyys,suhde/seurustelu,seksi tai vaikka netti
    Lesbo
    0
    38