Kävin saunassa....tulin ajatelleeksi...

Nainen 59v

Että miksei kaikki naiset tai miehet ole huomanneet miten pysyä kauemmin nuorena siloposkena kuten minä. Minulla olisi hyvä neuvo jos löytyy toisiakin kirjoittajia joilla myös on neuvoja ja niksejä..?

16

1383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marja-Miia

No....kerron oman vinkkini. Olen 50 ja ihmiset luulevat (tosissaan vai leikillään, en tiedä) että olen noin 40-vuotias.

Nukun pitkiä yöunia.
      Syön vähän lihaa, paljon hedelmiä ja kasviksia.
      Liikun kohtuullisesti (enemmänkin pitäisi).
      En juo, en polta.
      Kaksi kertaa vuodessa viikon paasto.

Tärkein: Pidän huolta rakkaistani. He minusta.

Mitä vielä voisi yrittää?

• On vakio ,valaiseppa hiukka niitäkin

• Vänä

niit konstejais. Kerro nyt nopiast, jot mie saan saan omat ja tuon meiä eukonkii poset pyöreeks. Ku ova nii lommollaa ja rutusillaa.

• muoriska 53vee

Minä nimittäin kyllä otan kuppia, mut' ei niin paljon ett' turvottais nuppia. Iho on kovin kuiva ja ohut, jos laittaisin kuvani, nousisi kohut! Ennen röökasin sika-rettia, nyt vain selailen inter-nettia. Onkohan mitään toiveita mulla, enää siloposkeksi tulla? Toisaalta miksi se tärkeetä oisi? Kuka niin väittää? Ai onnen toisi? Nytkin on asiat ihan hyvin, mieheni tunne mitä syvin: rakastan rakastan, niin se sanoo, kun pusua minulta illalla anoo... Tytöksi kaikki muutkin mua kutsuu, ei tarvita meillä muuta ... ööh.. eukkoo!

• muoriska

Se on se sama jekku minkä itsekin hoksasin parikymmentä vuotta sitten! Eli tässä se tulee: kannattaa lihoa vuodessa noin.. hetkinen kun lasken ihon pinta-alan.. siis normaalikokoisella ööh tarvitaan noin... Siis kannattaa lihoa vuodessa noin kolme kiloa kahdeksansataa grammaa, niin silloin ikääntymisen aiheuttamat rypyt oikenevat uuden läskin aiheuttamaan pingotukseen. Eli jos sillai ajattelee, ja itsekin elän todennnäköisesti vielä ainakin toiset viisikymmentä vuotta, niin sitten kun kuolen, painan noin ööh äääh hetkinen siis.. ei voi olla totta: kuollessani satakuusivuotiaana painan siis 234 kiloa! Eihän tämä voi olla totta.. Vaan ryppyjä ei ole, vau!

• Pirre*

sinnu muoriska, kiitos vinkistä!

• Liisa#

Minäkin jo 54, ja väittävät minua ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi. Mitään konsteja en käytä, vietän loppujenlopuksi melko epäsäännöllistä elämää, poltan tupakkaa, otan joskus vinkkua ja syön mitä sattuu. Ja kaiken huipuksi tunnen itsekkin olevani melko nuorekas ja vielä viihdynkin nuorten seurassa.

• mariamaija

tyttären kummin kaiman sisko on jo 75 vuotias mutta silti näyttää 50 vuotiaalta. Hänen nuorena pitämisen konstinsa lienee hyvänlaatuinen rakkauselämä nuorempiensa seurassa.

Ei hän tupakoi, ei ole edes sitä kokeilusavuakaan vetänyt. Nuorempana ei koskaan ottanut näkäräisiäkään, mutta nykyisin on mielenkohennukseen ottanut, ei fingeporillista vaan sormustimen verran, iltaisin konjakkia. (selitykseksi että fingepori on avopäinen , mutta sormustin umpinainen)

Mutta rakkauselämä.... se se on pitänyt hänet nuorena ja nuorekkaana.
        Ette uskoisi jos näkisitte hänet , että on niin pitkään jaksanut sietää noita kolleja ja niitten kuherteluja.

• Nuppu
        mariamaija kirjoitti:

tyttären kummin kaiman sisko on jo 75 vuotias mutta silti näyttää 50 vuotiaalta. Hänen nuorena pitämisen konstinsa lienee hyvänlaatuinen rakkauselämä nuorempiensa seurassa.

Ei hän tupakoi, ei ole edes sitä kokeilusavuakaan vetänyt. Nuorempana ei koskaan ottanut näkäräisiäkään, mutta nykyisin on mielenkohennukseen ottanut, ei fingeporillista vaan sormustimen verran, iltaisin konjakkia. (selitykseksi että fingepori on avopäinen , mutta sormustin umpinainen)

Ette uskoisi jos näkisitte hänet , että on niin pitkään jaksanut sietää noita kolleja ja niitten kuherteluja.

Rakkaus pitää kyllä nuorena, se on ihan totta.

• ellumari
        mariamaija kirjoitti:

Tuo oli oikein provojen provo.
        Yltäisipä saman tasoiseen edes kerran elämässään!

• vanha kurppa

jossa puhutaan koko ajan miten näytetään nuoremmalta, nuorekkaalta jne. kertoo siitä, että ihmiset eivät halua hyväksyä vanhenemista.

Mitä vikaa vanhenemisessa, rypyissä, siinä ihanassa ajassa että hyväksyy itsensä poimuineen ryppyineen kaikkineen ja ymmärtää että ohi on nuoruus? Ja että vanheneminen on hieno asia sinällään eikä tartte kynsin hampain tarttua kiinni nuorekkuuteen, kamala sana, saati nuoruuteen jota ei kukaan oikeasti kaipaa.

• rupistuu

Naiset rypistyy ja naama kurtistuu, kun kartetaan hullun lailla kaikkea rasvaa. Margagiinit hiiteen, niin jopa iho hyvinvoi. Pieni ylipaino vain silostaa ja kaunistaa. Salainen niksini silli!

• vanha kurppa
        rupistuu kirjoitti:

Naiset rypistyy ja naama kurtistuu, kun kartetaan hullun lailla kaikkea rasvaa. Margagiinit hiiteen, niin jopa iho hyvinvoi. Pieni ylipaino vain silostaa ja kaunistaa. Salainen niksini silli!

rypyillä sitten on, vai pitäiskö alkaa jahdata jotain nuorta kollia, ja miksi pitäisi. On hienon näköistä nähdä vanhempi naisimmeinen ryppyineen päivineen joka on itsensä kanssa sovussa, margariinilla tai ilman.

• Nainen 59v
        vanha kurppa kirjoitti:

rypyillä sitten on, vai pitäiskö alkaa jahdata jotain nuorta kollia, ja miksi pitäisi. On hienon näköistä nähdä vanhempi naisimmeinen ryppyineen päivineen joka on itsensä kanssa sovussa, margariinilla tai ilman.

Muistakseni olen sen tänne jo kerran kirjoittanut.. mikähän vika siinä oli ettei se täällä saanut olla? En tietääkseni mainostanut sitä vaan sanoin mielipiteeni ja toivotuksen jos tänne sattuisi vaikka nuorempaa porukkaa lueskelemaan niin voisivat harkita asiaa. Tuo saippua pitää ihon kosteana ja silti puhdistaa. Voi huoletta käyttää vielä vanhoillapäivilläänkin. Olen asiasta varma.

• ZOZ

sitä markkinavoimien luomaa ja ylläpitämää illuusiota.
        Jo syntyessään ihmiseltä kuolee kokoajan soluja. Uusia syntyy kuitenkin kokoajan enemmän kuolleiden tilalle. Vasta siinä noin 18:sta ikävuoden kieppeillä solujen kuolleisuus saavuttaa uusiutumisen jonka jälkeen uusia tulee vähemmän tilalle.
        Eli voisi ajatella että jokainen yli 18 vuotta täyttäyt on jo vanha käpy ja matkalla viimeiselle pysäkille :)
        Se siitä ikuisesta nuoruudesta...

Kauneus taas on aivan eriasia. Usein kuvitellaan että kauneus ja "nuoruus" ovat toistensa synonyymeja mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.
        Ns. kauneus ei ole mitattava suure. Jos olisi niin olisi mielenkiintoista tietää miten mittaus tapahtuu käytännössä ja mihin tuloksia verrataan.
        Myös mittaustulosten pitäisi antaa JOKA kerta sama tulos.

Koska kauneus ei ole objektiivisesti mitattavissa niin kauneuden itseisarvo riippuu tilanteesta, sillähetkellä vallitsevista attribuuteista sekä viimekädessä tarkastelun tekijästä jonka arvio on täysin subjektiivinen.
        Eli vanha sanonta "Kauneus on katsojan silmissä" pitää paikkansa.

Pahoittelen tätä pitkää höpötystäni mutta lopuksi haluaisin sanoa että olet aivan oikeassa.

Nykyään ihmiset eivät enää osaa vanheta arvokkaasti vaan pitää juosta ryppyvoiteiden, ihmedieettien yms. perässä. Ja kun ajattelee kuinka paljon rahaa jotkut tuohon hommaan kuluttavat niin huh-huh..

• Pirre*
        rupistuu kirjoitti:

vai ulkoisesti tuo silli :?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe