Heippa!
Tuollainen tuli ostettua samalla kun ostin uusia kätkörasioita ja esineitä. En oikein ymmärtänyt mikä tarkoitus travel bugin copy tagilla on? Jätetäänkö se kotiin vai kätkölle? Missä vaiheessa aktivoin travel bugin, kotona ennakkoon vai kätköllä? Travel bug toinen kilpi lähtee kätköilijön matkaan seuraavalle kätkölle ja copy tag ihmetyttää..^
Ps. Travel bugin tarkoitus on matkata Yhdysvaltoihin saakka tai jonnekkin kauemas :)
KYSYMYS: Travel bugin copy tag?
Tutkija-Identiteetti
3
59
Vastaukset
- varatag
Se on nimensä mukaisesti kopio eli tarkoitettu varalle jos ensimmäinen hukkuu. Se siis jätetään kaapin pohjalle.
Matkaaja tulee aktivoida kotona ennen kätköön viemistä ja keksiä sille hyvä tarina. Lue tarkemmat ohjeet: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13751729/nain-paaset-geokatkoilyssa-alkuun - ansumettäs
mua vaivaa taas tälläinen asia.. Jos geokätköön laittaa travel bugin, voiko laittaa myös vaihtareita samaan boxiin? Olen sitä mieltä että kyllä? Täytynee laittaa erikseen etteivöt aloittelijat vaihda bugia..
- voilaittaamutta
Tottakai voi laittaa mutta niitä ei enää nykyään pahemmin oteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984