Unelmienne poikia/tyttöjä?

Etsijä01

Elikkäs yksityiskohtainen kuvaus minkä lainen olis teidän unelmienne poika/tyttö. Eikä vaan mitään "joka tykkäis samoista asioista" vaan että kerrotte mistä asioista. Ja jos teillä on jo unelmienne pari, kertokaa millainen hän on ja miten päädyitte yhteen.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikkaaa

      Nää on vaan mun henkilökohtasii mielipiteitä mut täs tulee
      Ulkonäkö:
      Luonnostaan punaiset hiukset
      Pisamia
      Henkisiä juttuja:
      Kiltti
      Hermostuu helposti silleen söpösti
      Tos oli pari

    • 00tyttö

      mua pidempi, vaaleat hiukset, ois jotenkuten hyvä koulussa, fiksu, hauska, ei rasisitinen. pelaa joitain samoja pelejä ja tykkäis kuvataiteesta c:

    • 00tyttö

      Unelmien poikaystävä:
      Ei välii blondi tai brune ihan sama, sellane joku 180 cm pitkä, urheilulline (ei kuitenkaa tarvii olla mikää urheiluhullu)
      Fiksu, hyvän huumorintajun omaava, luotettava!! Ilonen, osaa ja uskaltaa olla oma itsensä, hyvä kuuntelija, arvostaa mua omana ittenäni yms.
      Se ois niiku se täydelline. Mut mulla ei oo niinkää välii ulkonäöllä, vaan persoonalla. Ulkonäkö on vaa plussaa.

      • Poika1999

        Ooo! Löysin itteni tosta paitsi en oo mikään kovin fiksu


    • Tyyttöö-99

      rento ja sil ois muutenki sellane chilli asenne elämää kohtaa ja et eläis hetkes, ei olis mitää päihteitä vastaan, ja sit tietenki nää perus et olis luotettava yms. Keksis kaikkii hulluja ideoit aina ja lähtis kans mun ideoihin mukaan. Sit tykkään hirveesti jos jätkä on vähä sellane renttu u know. Sit pitäis olla mua pidempi mut se ei oo hirvee ongelma ku ite oon nii lyhyt:D Sit tykkään hirveesti jos jätkä sillee leikillään kiusottelee välil. Ja sit et olis mun tukena jos jossain asias sitä tartten, näyttäis sen mulle et välittää:) Ja ei mielellää olis mitää sellast harrastust mikä vie tyylii kaike ajan eikä muutenkaa tarttis olla mikää hirmu urheilullinen:D Sit tykkään hirveesti jätkil tummist hiuksista mut ei niil loppupeleis hirveesti oo välii, ja et ei menis mielellää massan mukana kaikes.

    • boy2015

      tyttö

      hiuste väril ei välii

      pelais jalkapalloo

      tykkäis aik ns. romanttisist jutust

      tavattais jossai futis turnaukses

      sama ikäne

      joksenki yksinäine
      '
      tykkäisin paljo jos ois mahdollismma paljo musiikkillist suuntaust

      • annisofia

        Onks sul kik mun kik o elenimelody harrastan pianon soitoo ja tykkään jalkapallosta


    • 03tytsyyyyo

      No siis poika
      Ei mikään kovis, arvostais mua ja ois silleen hellä, mut ei mikään holhoova, sais olla pari hulluu ideaaki, Mielummin brune, ei ainakaan nuorempi ku mä, ja oon 12 että en mä mitään 15 jätkääkää haluu, mielellään mua pitempi, oon itte koulua iha sillee et pärjään, mut ei mikään nörtti. Siin ois niinku mun toiveet. Ja ainii, mielellään Tampereelta<3

    • Tämmönen01tyttö

      Mun unelmapoikaystävä ois tällane
      -Saman ikäne tai vuoden pari vanhempi
      -Mua pitempi
      -Komee
      -Sil ois ananas hiukset
      -Lihaksikas
      -Urheilullinen
      -Hygieeninen
      -Tykkäis musta sellasena ku oon
      -Sit se aina joskus ärsyttäis mua sille et esim. pöllis mun puhelimen eikä anna sitä tyylii enne ku pussaisin sitä tai jotai sinne päi
      -Tykkäis ällösöpöillä joskus
      -Järkkäis/antais jotai yllätyksiä
      -Sellane et se vois vaa maata koko päivä sängys mun kans
      -Sit sen pitäs osata ees vähä kokata
      -Sellane rehellinen ja luotettava
      -Ei mikää tyhymä
      -Sellane joka suojelis mua aina kaikelta pahalta
      Nii ja muistakaa et toi ois vaa unelma et ei kaikki tarvi olla just tollee

      • Takasinkeittiöö

        Ei tartte osata kokkaa koska se KOKKAUS ON NAISTEN HOMMAA ETTÄ TAKASIN SINNE KEITTIÖÖ


    • Kuses

      Mun unelmatyttöystävä ois sit tämmöne:
      Brunette tai mustat hiukset jotka ulottuis olkapäihin asti. Ei mitkää ihan suorat hiukset vaa sillee vähän mutkii. Sit viel hyvät tissit ja perse. Ruskeet silmät ja vähän mua lyhyempi.
      Lunteelta olis kiltti mut välil villi. Hyvät arvosanat ja et oltais saman kaltasii sillee ees jotenki.
      Kertokaa jos teille kelpaisi tämmöne. Oon iha kuses yhteen. 😉

    • perus02

      poika tai tyttö ei oo välii
      Pitää olla huumorintajua, mieluite samalaine ku mulla eli aika fucked up lol ja tykkää meemeistä tottakai. Ois kiva jos ois ees vähä samalaine musiikkimaku ja jotai samoja kiinnostuksekohteita. Ei kauhee kriittine päihteitä vastaa et sen kaa vois mennä juomaa ja ehk polttelee, yleisesti rento vibe. Avoin, semmone et ei pakota omia mielipiteitä muille. En tykkää jos on tosi kovaäänine eikä tajuu et kaikki ympäril kuulee mitä se sanoo. Pojis tykkään siitä et on "miehekäs" niiku sillee et tulee turvalline olo ku on sen kanssa. Ulkonäöllä ei oo paljoo välii kuha on hygieenine ja söpö nauru.

    • Amisjonne

      Unelmien tyttö ois, että tykkää autoista, mopoista ja kaikesta moottoriurheilusta. Tietenki ois plussaa jos ois hyvän näkönen eikä lihava. Ei valittais pienistä asioista. Ymmärtää mikä on vitsi ettei ota kaikkee heti tunteisii. Sitä ei haittais, että oon vähän rasisti ja maahanmuutto vastainen. EI VEGAANI.

    • Juuuhhh

      Unelma poikaystävä:
      Tyylikäs, ei mikää kovis, huumorintajuinen, fiksu, hyvä koulussa, osaa ottaa minut huomioon, ei tuomitse, luotettava, ystävällinen myös muita kohtaan, sängyssä normaalia villimpi, normaalipainoinen ei tarvi olla lihaksikas:D

      • Juuuhhh

        Ja osaa kaikki hyvät käytöstavat tietyissä tilanteissa


      • Hmmmmmm

        Heheh muuten osuis lista kohillee mut en oo hyvä koulussa ja miks pitäs olla ees hyvä koulussa :D


    • IloinenNaistenHakkaaja

      Muumilaakso sarjan anaalisointi
      Jakso 1: Pikku-myy sisaruksineen on maahanmuuttajia, ne tulee isolla joukolla pilaamaan toisten elämät.
      Jakso 2: Nuuskamuikkunen on persu ja Titiuu on nekru. Alussa Nuuskis sanoo mene pois vitu nekru.
      Jakso 3: Muumipeikkoa panettaa ja vie lohikäärmeen huoneeseensa. Sitten Muumihintti kutsuu Nuuskamuikkusen anaaliseksirientoihin ja Nuuskis vetää Muumihåmåa kunnolla perceeseen ja sitten Muumimulkku ottaa nuuskan ruskean kyrvän suuhunsa ja nuuskis lennättää lastit muumipaskan naamalle. Sitten nuuskahomo paskantaa muumikyrvänimijän naamalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe