Ihastunut opettajaan

opeen_ihastunut_tyttö

Olen siis juuri siirtynyt ysille ja olen siis 16v tyttö. Tänä syksynä meidän kouluun on tullut uusia opettajia. Kun kuljin käytävällä niin näin erään uusista opettajista. Hän oli ehkä 40v nainen. Kun hän huomasi minun katsoneen häntä tovin niin hän hymyili ja tuli luokseni ja esittäytyi minulle. Juteltiin vähän aikaa ja sitten hän lähti. Siitä lähtien olen ollut ihastunut häneen. Hän on niin fiksu, kaunis ja kerta kaikkiaan upea ihminen. Mitä teen? Miten pääsen yli?

6

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiveksetNäkyyHameenAlta

Pyydä panemaan. Tai hakeudu hoitoon.

• opeen_ihastunut_tyttö

Oletko ihan sairas? Kysyin, että miten pääsen yli.

• opeen_ihastunut_tyttö

Auttakaa nyt joku.. :(

• Moi! Luulisimpa, että aika monilla on kokemusta tuosta opettajaan ihastumisesta. Nuorena ihastumiset muutenkin kuuluvat elämään ja opettajat ovat usein siihen luontevia kohteita, koska he ovat suuressa roolissa koululaisten elämässä. Aikuiseen ihastumisessa sinänsä ei ole mitään pahaa tai väärää kun tilanne ei johda mihinkään. Se on samalla tavalla "turvallista" ihastumista kuin vaikka joidenkin julkkisten ihailu, siis ihailua, jolle tietää olevan mahdotonta saada vastausta. Luulen, että ihastumisesi menee ajan kanssa ohi ja aikanaan löydät uuden ihastumisen kohteen.

Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

• opeen_ihastunut_tyttö

No kun ihastun aina omanikäisiini. En usko että haen mitään turvallista kohdetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      75
      5674
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4960
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3234
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2673
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2382
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1615
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1575
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1320
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      130
      905
    Aihe