Neste Puistohulmi ralli F-Cup ennakkopuinti

PaulPetke

Kuka kerää pytyt ja missä tulee rytyt?

44

175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anttikoopenaali

      Tervajoen nesteen kohdalla tulee vitusti peräänajoja.

    • Puistohullu

      Kuka nyt sattuu sinne saakka pääsemään...on monta mutkaa ja mäkeä ennen sitä, ja ryttyjä.

    • naarajoki

      Näytti reittikin ilmestyneen.
      Vanhaa tuttua ja vähän uuttakin.

    • nurmoo82

      Reitti lähes sama kuin talvi hissessä ainoastaan 2ek.ta isossakyrössä muuttaa reittikarttaa

    • Yleisenkuski

      Joko reittikartta levityksessä ralliinhan vain vajaat 3 viikkoa aikaa, että ehtii hinkata pätkät kunnolla läpi

      • laihiaralli

        missä reittikarttoja vois nähdä mahd?


    • satakunnanmies

      Kuulemma 3 väärää reittikarttaa liikenteesä.

    • Naarajokinen

      Onko reittiä nähtävillä jossakin?

    • Rytö

      "Poola" ainaki ajetaan, suuntaa ei tiä.

      • nurmoo82

        Eipä taijeta poolassa ajaa metriäkään.


      • vetari

        löytyykö paikan tynkää vai mennäänkö vanhoilla pätkillä että kannattako lähteä 350km päästä.


    • nurmoo82

      Kyllä reitiltä löytyy useempiki paikka..

      • vetari

        taitaa kuulemma olla vaikee löytää karttaa mistään


      • Elypaskaa
        vetari kirjoitti:

        taitaa kuulemma olla vaikee löytää karttaa mistään

        Poliisi ja ely keskus tehbyt diilin järjestäjien kanssa jotta kartta ei leviäisi??? Tälläistö huhua kuulunut, mahtaako pitää paikkansa. Sentään julkisia asiakirjoja


      • julkinen

        Mikäli eivät luovuta asiakirjoja, niin valitusta vaan menemään eteenpäin.


      • mieluummineijulkinen
        julkinen kirjoitti:

        Mikäli eivät luovuta asiakirjoja, niin valitusta vaan menemään eteenpäin.

        Joo sillä se saadaan ralli suomesta nousuun. Mitä kauemmin pimittävät niin aina parempi.


    • jfhflasdfösd

      No kyllä mää ainakin poliisilta sen sain, kun vaan kehtaa kysyä ;)

    • JJVVGG

      On se löytynyt jo kauan. Löytyy arkistosta diaarinumerolla.

      • vetari

        mites ne sulkuajat


      • Ihanteet:

        EK1: 11.36
        EK2: 12.08
        EK3: 13.07
        EK4: 13.36
        EK5: 15.19
        EK6: 15.39


      • vetari

        joo tiedän mutta ehtiikö ajaa ykkösen jos ostaa rallipaketin ja monelta ne edes tulee myyntiin


      • nurmoo82

        Ehtii ajaa karttoja myydään klo.8.00->


    • Pesäpallomailapoikki

      Onkos Nurmoon Pojjaat valjastaneet legendaarisen Muikku-Ossin pesäpallomailoineen penkalle. Saattaapi olla, että huomenna häntä eräässä peltomutkassa tarvittaisiin laittamaan kärki piiloon ;)

      • Paikalletuleva

        Missäs kyseinen peltomutka sijaitsee?


    • Pesäpallomailapoikki

      Nelosen alkupäässä. Välitieltä kilsa myötäseen.

      • vetari

        onko alkupään pätkillä paikkoja


      • HillitönKurvittaja

        Kolmonen on Santaloukontie-Läntinentie-Päkintie-Aronkyläntie mutta mikä on Tojalantie-Läntinentie-Isonkyläntie? Nelonen? Siirtymän pituus viittais siihen, ajellut noita kahta läpi kun on kotoisin reitin varrelta mutta pätkänumeroista ei ole varmuutta, kiitos.


      • vetari

        ek 6


    • SalainenLaihia

      Kerrankin Reittimestariltakin reitti pysynyt salassa, toimii...

      • On se reittimestarilla jo jonkunaikaa ollut. Pysytään huomenna piilosa, niin heti toimii...


    • SalainenLaihia

      Kattonu sulkuajat kilpailijaohjeesta vaan, ei muuta. Laihian taika toimii...

      • SalainenLaihia

        Anteeks siis ihanteet...


      • Joo Naarajoenkin ykkösen ihan vaan kilpailijaohjeesta lukaisin. Tai Jakkulaan päättyvän vitosen.


      • routemastah

        on sulla vaan kovin pieni virtuaalipippeli ku noin kovin pitää todistella jos joku vähänkää vihjaa ettei tiiä. varmaan ajat pemarilla?


    • neitoaika

      Moneltako alkaa sulut

    • nurmoo82

      Nelosen alku vasuri saattaa toimia jos katsojat osaa hoitaa hommansa..

      • tauno1479856

        Pistehään Isoon kylän Antti veriurasella Kauhavalaisela,tulen katsomaan kisaa mutta pitää varauta vanhalla kunnoon tuliaseella revolvellilla..r.


    • Synkkä_EI_rallille

      Noniin, meidän autokunnan havainnot reitistä :
      -Katsastuksesta päätielle paluu häämävä, huonot opasteet ja isorintainen liikenteenohjaajatyttö hämäävät pahasti!
      -Kakkoserikoiskokeen 19. mutka isokyröstä päin toimii nyt. Paikallinen Marjatta puhkas penkan skooda felisialla. Näyttää huimalta linja vie suoraan Laihialle päin! Täällä ei ole vielä muita.
      -Myöskin kirkonkylän lyhyellä ohituskaistalla oli huima likitilanne, Niemisen Teuvo työnti vakiofiestalla 2004 sm-ralli edeltävällä viikolla rajotinta vasten täysperästä ohi mutta loppu kaista kesken ja veti harttarilla jakajaan, tähän menemme jos Marjatan aukkopaikka ei toimi.
      -Kisan viimeinen tsäänssi on viimeöisen sateen liukastama podiumkoroke. Tässä on ainoa potentiaalinen paikka nähdä Nuoralan menevän nurin. Toimi 1999 cupin kisassa, B-junnujen pikkuluokan kolmonen veti sukkana yli ja solisluupoikki. Lanssit tuli ja seuraavana vuonna varotettiin. Tänä vuonna pitää olla piilosa nakkikojun takana että toimii!

      • Niemisteuvo

        Kolmospätkän alussa on hyvä rantasauna. Kylvettiin siellä joskus Paasosen kanssa.
        Varsinaisesti ei liity ralliin, mutta mielestäni turvapaikan hakijoiden määrää oli syytä rajoittaa, resurssimme ovat rajalliset. Olin muuten eilen lakossa. Kävin silti Seolla syömässä ja pelaamassa tuplapottia. Oli hyvää kaalilaatikkoa.


      • MarjattaFelisialla

        Otitko teuvo puolukkahillolla?


      • Marjatta_Laihialta
        Niemisteuvo kirjoitti:

        Kolmospätkän alussa on hyvä rantasauna. Kylvettiin siellä joskus Paasosen kanssa.
        Varsinaisesti ei liity ralliin, mutta mielestäni turvapaikan hakijoiden määrää oli syytä rajoittaa, resurssimme ovat rajalliset. Olin muuten eilen lakossa. Kävin silti Seolla syömässä ja pelaamassa tuplapottia. Oli hyvää kaalilaatikkoa.

        Otitko Teuvo puolukkahilloa? Minä menen katsomaan miestäni palvelutaloon. En tosin omalla skoodalla, siitä tuli ajokelvoton. Tänään on seurahuoneella bingo klo 14, voittaja saa Juhani-vainaan vanhan Tunturin.


    • Niemisteve

      Otin puolukkahilloa. Taidan itsekin podiumpaikkaa odotellessa tulla bingoon. Menetin korttini muutama viikko takaperin kun kolmen päivän nesteytyksen jälkeen lähdin traktorillani kyntötöihin mutta epähuomiossa ajoin kyläraitin läpi vältti alhaalla. Asvalttia paikkaillaan vieläkin.
      Mielestäni Suomen ei tulisi liittyä Natoon. Menen tänään rantasaunalle kun kolmospätkän sulku loppuu. Ajattelin pistää yöksi verkot vesille. Savustettu lahna maistuisi.
      Onko tänään tiistai?

    • Peltovinkkeli

      Näkyy olevan taas melkoset kaatajaiset kun kahtoo keskeyttäneiden listaa...

    • Korollamies

      Alottelijoiden puuhastelua suorilla ja tasasilla teillä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe