kaikki tehtävät tehty. Miten pääsee niintä autoja keräämään. Olen pyörinyt siellä san fierron satamassa etsimässä miten tehtävään pääsee mutta ei löydy niin millään!?!?
autot: inport export
10
720
Vastaukset
- Miksu
Jos sul on se autoliike ja oot tehny sen yhen tehtävän missä pitää käydä pöllimäs sielt laivast se auto ni sen jälkeen siihen tulee kyltti mis on ne autot mitkä pitää nostaa laivaan!!!!
- fhsd
Missä se kyltti on mis näkee mitä autoja pitää viedä sinne laivaan?
fhsd kirjoitti:
Missä se kyltti on mis näkee mitä autoja pitää viedä sinne laivaan?
meet siitä nosturista eteen päin ihan sinne päähän siinä se on (siinä telekan oven kohdalla)
- pexi
se autokauppa on punasella, en siis ostettua sitä. brrgrr...
- pexi
scuubi kirjoitti:
en muista tehtävän nimeä mutta sen yhteydessä saat ostettua sen
mutta olen suorittanut kaikki tehtävät ja se vaan on punaisella. enkö siis enää voi ikinä ostaa sitä ja siis suorittaa peliä 100%?!?
- Miksu
Pitää käydä eka autokoulu kokonaan ennen ku saat auki sen...
- pexi
autokoulu on käyty.. pitääkö sillä saada esim kultaa kaikista tai jotain muita ehtoja?? kaikki autokoulu tehtävät on kuitenkin suoritettu.
- Miksu
pexi kirjoitti:
autokoulu on käyty.. pitääkö sillä saada esim kultaa kaikista tai jotain muita ehtoja?? kaikki autokoulu tehtävät on kuitenkin suoritettu.
Ite sen ku kävin autokoulun loppuun... tein välissä niit trucking tehtäviä ja siel soramontul kans niit tehtäviä...
- pexi
ongelma ratkennut! eli olin kyllä suorittanut autokoulun kokonaan , mutta en ilmeisesti ollut seivannut ja todellisuudessa sieltä oli jäänyt puuttumaan 2 tehtävää. kävin suorittamassa ne ja nyt homma on hallussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483