kaikki tehtävät tehty. Miten pääsee niintä autoja keräämään. Olen pyörinyt siellä san fierron satamassa etsimässä miten tehtävään pääsee mutta ei löydy niin millään!?!?
autot: inport export
10
692
Vastaukset
- Miksu
Jos sul on se autoliike ja oot tehny sen yhen tehtävän missä pitää käydä pöllimäs sielt laivast se auto ni sen jälkeen siihen tulee kyltti mis on ne autot mitkä pitää nostaa laivaan!!!!
- fhsd
Missä se kyltti on mis näkee mitä autoja pitää viedä sinne laivaan?
fhsd kirjoitti:
Missä se kyltti on mis näkee mitä autoja pitää viedä sinne laivaan?
meet siitä nosturista eteen päin ihan sinne päähän siinä se on (siinä telekan oven kohdalla)
- pexi
se autokauppa on punasella, en siis ostettua sitä. brrgrr...
- pexi
scuubi kirjoitti:
en muista tehtävän nimeä mutta sen yhteydessä saat ostettua sen
mutta olen suorittanut kaikki tehtävät ja se vaan on punaisella. enkö siis enää voi ikinä ostaa sitä ja siis suorittaa peliä 100%?!?
- Miksu
Pitää käydä eka autokoulu kokonaan ennen ku saat auki sen...
- pexi
autokoulu on käyty.. pitääkö sillä saada esim kultaa kaikista tai jotain muita ehtoja?? kaikki autokoulu tehtävät on kuitenkin suoritettu.
- Miksu
pexi kirjoitti:
autokoulu on käyty.. pitääkö sillä saada esim kultaa kaikista tai jotain muita ehtoja?? kaikki autokoulu tehtävät on kuitenkin suoritettu.
Ite sen ku kävin autokoulun loppuun... tein välissä niit trucking tehtäviä ja siel soramontul kans niit tehtäviä...
- pexi
ongelma ratkennut! eli olin kyllä suorittanut autokoulun kokonaan , mutta en ilmeisesti ollut seivannut ja todellisuudessa sieltä oli jäänyt puuttumaan 2 tehtävää. kävin suorittamassa ne ja nyt homma on hallussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777