Satakunnan rakennekuivaus

654654

Yrityksen "kosteus-, ja kuntokartoitukset" ovat täyttä p**kaa. Tehdyt toimenpide ehdotukset tähtäävät puhtaasti siihen, että kohdetta aletaan saneerata...ja tietysti em.yrityksen toimesta. Esim. rh-kosteuslukemia tulkitaan täysin laput silmillä, ilman että otetaan huomioon esim.kapillaarinousu vanhemmissa taloissa. Koneella vain mitataan rh-lukema, ja sen ollessa koholla, ei edes mietitä rakenteita/mahdollisia aiheuttajia (esim.maanvaraisen muurin nostama kosteus, mikä tyypillistä vanhemmissa taloissa), vaan suoraan ehdotetaan purkutöitä. Itselläni oli riitatilanne kyseisen yrityksen kanssa, ja otettuani asiantuntija lausunnot kahdelta tosi ammattilaiselta ja kysyin että "lähdetäänkö oikeuteen "mittaamaan eri puolien uskottavuus ja ammattitaito"....em. yrityksen M.V. vetäytyi korvat luimussa vähin äänin takavasemmalle. Ja se tietysti kertoo jotain Rakennekuivauksen ammattitaidosta ja uskottavuudesta.

KÄYTTÄKÄÄ PUOLUEETTOMIA AMMATTILAISIA. KIERTÄKÄÄ KAUKAA YRITYKSET JOTKA TARJOAVAT SEKÄ KARTOITUKSIA ETTÄ SANEERAUS PALVELUITA. JA KEHOTTAISIN VÄLTTÄMÄÄN EM.YRITYSTÄ.

12

4182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muurari5

      Samantapaisen huomion olen tehnyt myös täällä Lappeenrannan seudulla. Kuivatus on hyvää bisnestä. Jos on ihan märkä esim. pesunuoneen lattia niin halvemmaksi tulee lattian purku ja uusi valu kuin kuivatus. Kuivatusfirmat suosii tietenkion kuivatusta.
      Jos on töistä pulaa niin mielelläänhän niitä saneerauksia itselleen järjestää.

    • Kokemustaon

      Ei voi olla paskempi kuin LP Vahinkosaneeraus.

    • Hardtobelieve

      Ei voi olla huonompi kuin LP Vahinkosaneeraus.

    • harrastelijaraksaaja

      "ilman että otetaan huomioon esim.kapillaarinousu vanhemmissa taloissa. Koneella vain mitataan rh-lukema, ja sen ollessa koholla, ei edes mietitä rakenteita/mahdollisia aiheuttajia (esim.maanvaraisen muurin nostama kosteus, mikä tyypillistä vanhemmissa taloissa)"

      Olen täysin samaa mieltä. Ensin pitäisi tutkia syyt, korjata ne ja sitten vasta alkaa korjaamaan seurauksia.
      Itse etsin oikeanlaista levyä myös kellarin ulkopuoliseen seinään ja isodränin sivuilta löysin hyvin opettavaisen video miten tuollaisen kellarin seinästä pidetään kosteus pois.
      http://www.isodran.fi/

    • vielätyytyväinen

      - vakuutusyhtiön saneraajat kuivaavat vessaani nyt jo toista kuukautta ,mulle yks haalee ku yhtiö korvaa, ku asentaja oli unohtanut kiriä hanan vessapöntön alla ja vesi tulvi jo lattialle. -tekivät perusteellisen analyysin mittareiden ja kameroiden kanssa.

      omavastuuta kitisivät vaikka asentajassa vika ?

    • Anonyymi

      Kyseisen puulaakin työn jälki oli hirveää, en suosittele kenellekkään. Vakuutusyhtiön kanssa keskustelin asiadta ja sanoivat että he ovat kuulleet myös negatiivisia arvosteluja, eivätkä suosittele asiakkailleen kyseistä virmaa, kirvesmiehet on aivan kädettömiä tumpeloita,

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä sutta tulee kaikkiin mihin he koskevat ja koittavat korjata en voi suositella


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, huolimatonta työtä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, työnjälki huonoa/virheellistä ja virhettä ei myönnetä. Väitetään vastaan vaikka virhe päivänselvä.


    • Anonyymi

      "yleinen alan trendi" ns asiat kuuluu alaan,

    • Anonyymi

      Olivat tehneet ostamaamme omakotitaloon kuntokartoituksen ja kaikki piti olla kunnossa.
      Parin kuukauden päästä vesi sisälle tiilikatosta.
      Sitten puolen vuoden päästä perustan kuntokartoitus, koska selvisi olevan valesokkelilla rakennettu ja homeessahan se oli koko paska. Olisivat edes tehneet porauksen tuolloin, mutta eivät kuulemma kokeneet tarpeelliseksi.
      Siitä sitten melkein 200k kämppään sitten päälle vielä 100k korjaukset. Vika ei nyt tietenkään kkonaan ollut kyseisen firman, mutta tekemällä kuntokartoituksen kunnolla ja antamalla ilmi kaikki riskirakenteet SELVÄSTI raportissa tältäkin hometalon ostolta olisi vältytty.

      • Anonyymi

        Tuohan meni myyjän piikkiin, piilovikoja mitä lie.. omaani teki kuntoarviota porilaisfirma, kun olin tätä myymässä.. kattoa ei voitu tarkistaa, kun oli lunta katolla, mikä lienee melko yleistä talvella, ei löytynyt kosteutta, mutta roikkuva sisäkatto, jota ei ole olemassa, terassilta kellariin valuva vesi.. talossa ei ole kellaria, en ole sitä ainakaan löytänyt, vinot terassipylväät, eivät vatupassin mukaan kylläkään.. kannattihan tuosta maksaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe