Konetalo Vainikka tulee kalliiksi

Ei_ikinä_enää_Vainikalta

Erehdyin ostamaa Konetalo Vainikalta ruohonleikkurin 2014 ja tänä keväänä vein sen heille takuuhuoltoon koska ei käynnistynyt talven jälkeen.

Vein leikkurin toukokuussa huoltoon ja sain sen huollosta kolme kuukautta myöhemmin eikä leikkuri vieläkään toiminut ja kaiken huipuksi Konetalo Vainikka veloitti "huollosta" 80 euroa vaikka vika piti mennä takuun piiriin eikä erillistä huoltoa ollut pyydetty.

Kalliiksi tuli kun piti maksaa 500 euroa kesän ruohojen leikkauksista toiselle ja vielä Vainikkakin kusettaa. En suosittele koko paikkaa kenellekkään.

Onneksi Stigalla sentää ovat palvelualttiita ja antoivat toisen paikan jonne koneen voi viedä Konetalo Vainikan jäljiltä.

Pikkuisen vituttaa tuollainen "palvelu"...

4

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikkari

      Kaikkii sitä. itselläni ei ole kuin positiivista kerrottavaa. olen huollattanut koneeni ja ostanut paljon tavaraa vainikalta. aina on takuuhuollot ym toiminut. kysyiykö vainikalta asiasta vai tulitko suoraan vinkumaan suomi24 ? . Olen työni puolesta ymmärtänyt että koneliike olenius ei toimi lainkaan, huollot katoilee ja jne.
      mutta mutta tekevälle sattuu. eiköhän molemmat helsingin koneliikkeet toimi hyvin. tuskin ne muuten olis pystyssä.

    • Oleniuksen_asiakas

      Jos vertaa Oleniusta ja Vainikkaa niin Olenius on siisti ja palveluhaluinen yritys. Vainikka on kuin pommin jäljiltä.

    • paavoapache

      Vainikka kusettaa minkä ehtii, väittävät ettei hyvällekään lumilingolle ole käytettynä ostajia, valehtelevat muutenkin vaihtokoneista että voisivat lunastaa ne käytännössä ilmaiseksi. Myös myytävästä tuotteesta aivan tarkkaankin kysymykseen saan väärän vastauksen.

      Ei ole reilua kaupankäyntiä, eikä kauppoja tullutkaan.

    • Anonyymi

      Jep, säästäkää rahanne Vainikan kohdalla. Asiakaspalvelu sakkaa pahasti. Eivät korjaa tekemmänsä virhettä vaan yrittävät uskotella asiakkaan virheeksi omia mokiaan.
      Tämmönen spurgu liike ei ansaite edes yhtä tähteä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1553
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1058
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      822
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      115
      730
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      696
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe