Olen 24-vuotias nainen Tampereelta, jolta löytyy 8 vuoden kokemus siivoustöistä. Pitkän työkokemukseni vuoksi minulta löytyy paljon kokemusta siivouksen eri osa-alueilta mm. kotisiivouksesta, toimistosiivouksesta, porrassiivouksista, vahauksista jne. Olen saanut kehuja siististä työni jäljestä ja minulle on tärkeää, että asiakas on tyytyväinen työni tulokseen.
Olen luotettava työntekijä, jonka uskaltaa päästää kotiinsa.
Pyydän tunnilta siivouksesta 20 euroa, mutta hinnasta voidaan toki neuvotella. Tarkoituksena olisi saada lisätienestiä ulkomaan matkaa varten.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä numeroon: 0453304806
Siivousta tarjolla Tampereen alueella!
Siivousapua
6
187
Vastaukset
- työnantaja
Onko sinulla sähköpostiosoitetta?
- twtä
Minulla on tarjota toisenlaista työtä konsulenttina mutta josta saa myös mukavasti lisärahaa matkakassaa varten :) laita viestiä [email protected]
- hinnatonperseestä
kova on palkka kun caresta saa kympillä!!
https://fi.care.com/kodinhoitaja - Jsksej
Budjettikehyksen
- Anonyymi
Kannattaa myös vilkaista siivoustyötarjouksia sivustolta:
https://yoopies.fi/ - Anonyymi
Edelleenkin aiheellinen ilmoitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2263941Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363289Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️323275Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243207Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.733139Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1033079Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.72907- 102609
Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien952326Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2372319