olemme lähdössä lokakuun23 hurghadaan. voisko joku kertoa millaista siel oli ? onko ketään muita hesasta lähös samaan aikaan?kiitti vastauksista:)
hurghadaan
5
83
Vastaukset
- Blondi122
Jos olet vaalea, vähänkään hyvännäköinen nainen, älä lähde. Lomastasi tulee helvetillinen henkiinjäämistaistelu.
- maatkailiija
Kanssa lähdössä Lokakuussa Hurghadaan, onko kokemuksia Hurghadan ja hotellien omista rannoista snorklailusta, vai onko syytä lähteä snorklaus retkille ??
Ihan siis kiinnoistais että onko siinä rannassa koralleja ja mereneläviä mitä snorklatessa katsella jne.. ?? - Kleopatra90
Hurghada on minun suosikki paikka Egyptissä ja suosittelen ehdottomasti snorklaus reissuja mitä tehdään eri saaristoihin jota yleensä jokaiset hotellit myivät erikseen. Riippuu toki hotellistakin mutta ehkä joistain rannoista voi löytää jotain hienoa snorklaamalla. El Gouna on ihana paikka Hurghadassa mihin myös suosittelen menemään.
- Paruski
Viime joulun aikaan olimme pari viikkoa. Giftunin saariretki oli ok. Aivan järjettömästi venäläisiä. Hotellien henkilökunta käynyt venäjän kurssit. Minun makuuni mesta on pilalla. Tämän hetkistä venäläiamiehitystä en tiedä, mutta tuskinpa on muuttunut.
- tummajaRuma
Entä jos oon tumma ja pirun ruma niin tuleeko mulla olemaan hauska loma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892