Olen suorittanut metsästyskortin kymmenisen vuotta sitten. En ole voinut käydä metsästämässä elämäntilanteeni takia. Nyt on jäänyt ainakin neljä vuotta maksamatta. Metsästäjä lehti minulle kuitenkin on tullut koko ajan. Kuinka monta vuotta voi olla maksamatta korttia ja metsästysoikeus kuitenkin säilyy.
Metsästyskortin voimassaolo
5
380
Vastaukset
- jahtimake
5 vuotta vielä säästyt helpolla ku maksat.
- Nuuh_Nuuh
Metsästyskortti ei ole metsästysoikeus
- jahtijussi
http://riista.fi/metsastys/palvelut-metsastajalle/metsastyskortti/
Lue tuosta. - brakonjerit_liikkuu
Se ihmetyttää vain, miten näitä maassa käyviä ulkomaanrekkareilla ajavia reissutyömiehiä ym. valvotaan tämän metsästyskortti ja-oikeusasian osalta? On ainakin täällä Hämeen suunnalla maaseudun väylillä välillä ollut sellasta epämäärästä, voisko ihan sanoa epäilyttävääkin pakettiautoliikennettä iltaisin toisinaan.Paikoissa missä liikkuu kauriita ja peuroja ja fasujakin. Mutta kun ei voi lähteä suoralta kädeltä "polttamaankaan". Varma kun tarttis aina olla. Joku ehkä ajattelee että kun on peuroja paljon, ettei ottaminen haittaa, mutta kyllä se haittaa, jos itse maksaa vuosittain korttinsa ja tulee sitten tuollaisia vastaan. Seuroihin pääsyt kun on vedetty tiukaksi ja välillä saa varusteita käytellä vain ampumaradalla, jos ei osta valtion lupia johonkin helvetin kuuseen.
Mun mielestä vois näitä jäsenyyksiä ja metsätysoikeuksia höllentää, että siellä liikkus mailla sitten ainakin luvallisia jahtimiehiä. Etelä suomi on hankala metsästyksen suhteen jos ei ole seurassa. - baikali
Mulle kävi ainakin niin että kun asuin muutamia vuosia Ruotsissa niin "katosin" rekisteristä ja nyt olisi pakko käydä koulutus uudestaan ja anoa metsästyskorttia ihan nollasta? Ja tosiaankin niin on täällä eteläsuomessa hankalaa päästä metsälle vaikka peuroja ja hanhia on vaikka kuinka, kaikki maat on pieniä tilkkuja yksityisomistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755