Mulla on ollut tämä puhelin jo monta vuotta enkä ole ns tarvinnut mitään "smart phonea", mutta nyt on alkanut kiinnostaa käyttää niitä nelikulmaisia QR-koodeja.
Latasin neuvojen mukaan QRCode.jar tiedoston (kone ei valittanut), mutta mites nyt sitten?
Luulin, että kun valitsen kameran ja otan sillä koodista kuvan, niin kone jotenkin itse tietää, että tää menee nettisivulle x.
Mutta ei tapahdu mitään kuin että kone kysyy, talletetaanko kuva jne tavalliset vaihtoehdot.
Nettiyhteys toimii muuten, kun sinne menee valikon kautta.
Osaako joku mulle selittää, mitä tästä "välistä" mahtaa vielä puuttua?
SE Hazel J20i - miten saan sen skannaamaan koodit?
4
72
Vastaukset
- mummovanha
P.S.
Siis kone ei valittanut, kun käskin sen asentaa tuon lataamaani tiedoston. - asennaseensin
Se pitää asentaa. Mikään puhelin eikä tietokone asenna automaattisesti ladattuja ohjelmia..
- mummovanha
ks viestini 21.8. kl 0:29 jota et tainnut lukea ennen kuin kirjoitit omasi - todellakin asensin sen heti puhelimeen!
Mutta miten saan nyt sen toimimaan, pelkkä kuvan otto ei etene. - väärässäolet
mummovanha kirjoitti:
ks viestini 21.8. kl 0:29 jota et tainnut lukea ennen kuin kirjoitit omasi - todellakin asensin sen heti puhelimeen!
Mutta miten saan nyt sen toimimaan, pelkkä kuvan otto ei etene.Et asentanut vaan latasit! Se on täysin eri asia kuin asentaminen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683