VeneRetket

MerenNeidot

Vieläkö Youksel ravintolan vene on liikenteessä Entä onko itse omistaja vielä aina veneellä? Mikä retken hinta nykyään?

19

2098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veneillyt

      Vielä liikennöi. Ali, kippari ja Osman ainakin! 32 € kesällä 2015. Ali tekee veneretkiä vaikka joka päivä kun porukkaa on riittävästi 8-10 henkilöä riittää, joten kannattaa kysyä vakiopäivien lisäksi.

      • efes2015

        onko sama osman joka asuu talvet suomessa


    • Ihantoinenosman

      Ei ole sama Osman !

    • kjnbd

      Se Osman on juuri sama joka talvet Suomessa.En ole koskaan ollut siinä veneessä enkä mene.Osman veneretki maksaa 33 euroa.Alin sama 32 euroa.Kaikki muut veneet .n.15 euroa.Mieti vähän.Olen käynyt Marmariksessa 17 kertaa 20 vuoden aikana ja seurannut sivusta tätä Osmannin touhua.Osman saa veneelleen vain ensikertaa Marmarikseen tulijoita.Kiertäkää kaukaa vene Bora 1 Osmannin laiva.

      • ihantoinenosman

        "Vielä liikennöi. Ali, kippari ja Osman ainakin! 32 € kesällä 2015. Ali tekee veneretkiä vaikka joka päivä kun porukkaa on riittävästi 8-10 henkilöä riittää, joten kannattaa kysyä vakiopäivien lisäksi."
        Tässä lukee, että Yüksellin veneessä on Ali, kippari ja Osman... Eli todellakaan ei ole kyseessä Osman joka asuu suomessa talvet !!! Vaan Alin veneen Osman :D


      • abcdefu

        kjnbd miksi mollaat Bora 1 venettä vaikka sinulla ei ole kokemusta kys retkistä. Osman tekee kovasti työtä saadakseen asiakkaita ja ei pidä paikkaansa, että retkillä käy vain ensikertalaiset. Hänen reissuillaan on paljon vakituisia, jotka palaavat vuosittain. Tämä on ikuisuuskysymys Ali vastaan Osman ja molemmilla on omat kannattajansa ja sitten on meitä, jotka käymme molemmilla veneretkillä. Ennakkoluulot pois ja kokeilemaan. Sitten vasta voi arvostella ja olla jotain mieltä.


    • eivalittamista

      Osmanin retki oli hyvä.

    • ainamarmaris

      Yhdyn abcdefun kirjoitukseen siitä että on väärin mollata sellaista josta itsellä ei edes ole omakohtaista kokemusta.
      Marmariksesta juuri kotiutuneena voin kertoa että tämä asiaton alkoholinhöyryinen kiihkokeskustelu tuntui jatkuvan suomalaishotellien baareissa ja hotellimme allasalueellakin. Tuli mieleen että maksetaanko jollekin provikkaa siitä että mustamaalaamalla toista saadaan asiakkaat toiselle.
      Olemme aina Marmariksessa käydessämme olleet Osmanin retkellä ja valittamista ei ole löytynyt. Lapset ovat viihtyneet, ruoka ja palvelu ovat olleet hyvässä hinta- laatusuhteessa.
      Lopettakaa Marmariksessa kävijät olemasta epäreiluja ja niin mustavalkoisia!
      Nauttikaa ennakkoluulottomasti lomastanne.

    • Marmarismatkaaja

      Marmaris on kyllä ihana kohde, mutta mä haluan pari varoituksen sanaa sanoa!

      Mä olin aikaisemmin tänä kesänä Marmariksessa ja en voi kyllä suositella mitään matkatoimiston kautta ostettua veneretkeä: esim. Aurinkomatkat pyytää päivän all inclusive veneretkestä 29e, kun taas turkkilaiset, jotka olivat samalla retkellä mukana, olivat maksaneet 13,5e. Retket kannattaa siis aina ostaa satamasta, sillä matkatoimistot ottavat reilusti komissiota.

      Itse erehdyin myös Osmanin veneretkelle.
      Ei voi muuta sanoa, kun että ihan hirveä äijä. En voi suositella tätä retkeä kellekään oman kokemukseni perusteella. Äijä juttelee sujuvasti suomea ja myy retken vaikka väkisin, jos osoitat vähääkään kiinnostusta. Retki on mielestäni melko samanlainen kun muutkin retket ja ruoka ei Osmanin puheista huolimatta mun mielestä sen parempaa, kuin muillakaan retkillä. Ruokaa oli hieman enemmän ja reitti aivan hieman erilainen, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että siitä kannattais enempää maksaa, kuin muistakaan retkistä. Lisäksi Osman vikittelee naisia retkellään, minkä ehtii (ei iällä väliä!!) - lisäksi sivusta seuranneena sanoisin, että äijällä on itsestään vähän turhan suuret luulot. Vaikka tyyppi asuu Suomessa osan vuotta, ei osoita mitään suomen kulttuurin tuntemusta toiminnassaan.

      Muista turisteilta kuulimme, että he olivat maksaneet Osmanin venereissusta aivan eri hintoja: toiset 35e, toiset 32e tai jopa 25e/22e. Nimeä lappuun kirjoittaessani oli kaikkien ostajien kohdalla sama summa (35e). Meille tiedettiin myös kertoa, että Aurinkomatkat eivät enää tee yhteistyötä tämän yrittäjän kanssa, koska äijä on lähennellyt naisia liiaksikin. Varovaisuutta siskot!!

      Hyi olkoon, mitä kieroilua. Oikea limanuljaska. Pysykää kaukana.

    • boattrips

      Mä komppailen edellistä. Osmanin laivalle en menisi enää, vaikka siitä mulle maksettaisiin. Tyyppi kauppaa retkeään intohimoisesti ja kertoo, että reitti on täysin erilainen, kuin muilla yrittäjillä ja ruoka huomattavasti parempaa: mä voin yhden toisen retken perusteella sanoa, että ruoka on ihan samaa pasta kana pihvi salaatti-settiä, kuin muillakin veneyrittäjillä ja reitti eroaa vain hieman. Eipä tuo Marmariksen veneretkien anti kovin erilainen voi olla, kun samalla alueella kuitenkin pyöritään.

      Hinnoissakin voin todeta samaa, kuin aikaisempi: itse maksoimme 35e, mutta muiden matkustajien keskusteluista kuulin, että ainakin osa oli maksanut pienempää hintaa, kaiketi -25e. Tuo kympin halvempi hinta on silti roimasti kalliimpi, kuin satamasta ostetut matkat isommissa veneissä, jossa tunnelma on rennompi ja ruoka samalla tasolla. Muilla veneillä ei kuulemani mukaan aina tarjota aitoja juomia, mutta itseäni ei kiinnosta, että onko kyseessä Cola-juoma vai aito CocaCola... Omaan suuhun maistuvat täysin samalta. ;) Valitettavasti lähes kaikilla retkillä juomaa saa pienissä muovimukeissa, eikä Osmanin Bora 1 ole tässäkään poikkeus.

      Lisäksi mun mielestä on vähintäänkin arveluttavaa, että olin näkevinäni Osman nauttineen alkoholia matkan aikana, onhan hän sentään retken isäntä. Lisäksi todistin jo edellä mainittua turhaa lähentelyä matkalaisia kohtaan. Voin vain kuvitella kuinka ahdistavaa on, kun vanha pappa tulee iholle, eikä tilanteesta ole ulospääsyä, samassa laivassa kun ollaan. Kuitenkin kuulin huhuja, että ihmiset, jotka suomea puhuvasta Osmanista pitävät, ja Marmariksessa usein matkaavat, tulevat Osmanin veneretkelle aina uudelleen ja uudelleen... Syytä en moiselle tiedä, mutta kuten sanottu, itse suosittelen mitä tahansa muuta merireissua!

      Miettikääpä siis ostopäätöstä tarkoin. Alin veneestä itsellä ei ole kokemusta. Veneretki on kuitenkin mun mielestä sellaista Marmariksen antia, jota ei kannata jättää välistä. Ostapa vain matka luotettavalta myyjältä satamasta, niin saat parhaan ja halvimman. :)

      • vuorimäki

        Itselläni ei ole mitään valittamista Osmannin järjestämistä veneretkistä,pari kertaa ollut. Vene on siisti ja ruoka on erittäin hyvää, palvelu myös ihan asiallista. Sen sijaan olen kuullut, että Alin suomalaiset päihtyneet ystävät käyvät jopa uhkailemassa, toivoisin suomalaisilta asiallista, rehtiä käytöstä. Kilpailu on kovaa varsinkin näiden kahden välillä, mutta älkää suomalaiset häpäiskö meidän mainetta, muutenkin siellä suomi-kadulla näkee aika hurjaa touhua. Mutta Marmaris on mahtava paikka.


    • 3252523523

      Mikä on suomikatu? En ole 7vuoteen käynnyt.. onko sinne tullut sellainenkin?

      • satutäti

        Suomi-kaduksi sanotaan sitä pientä kadun pätkää, jossa sijaitsee Metropol ja Metropolitan, jossa Beko järjestää suomalaisille mm. bingoa, grilli-iltoja, karaokea ym. Lähes kaikki Bekon asiakkaat ovat suomalaisia!


    • merilohi

      Tästä Youksel ravintolasta ja Alista olen kuullut myös ikäviä juttuja, ilmeisesti hän nimenomaan maksaa jonkinlaista provikkaa, jos mollaa ja puhuu pahaa toisesta laivasta, myös sellaista pöyristyttävää kuulin, että hän vie laivaltaan ylijäänyttä ruokaa tarjolle ravintolaansa, asiakkaat ovat saaneet monen päivän vatsatauteja ravintolan ruuista. Kannattaa miettiä mitä syö ja missä!

      • onkototta

        Mitä, onko Ali oikeesti alentunut tommosiin temppuihin, vaikea uskoa?!
        Vai onko taas tätä loan heittoa, nyt Alia kohti?


    • Anonyymi

      Osmannin veneellä tarjotut paukut oli viedä tajun ei tiedä mitä lasissa oli mutta ei ainakaan rehellistä viinaa . VAROKAA!!

    • Anonyymi

      Haistakaa kaikki paska jotka täällä minun isää (Osmania) mollaatte

    • Anonyymi

      Olikohan 42vai 3 e.. Ali ja poikansa Burak vetävät edelleen retkiä, hyvä ruoka ja juomat sisältyvät hintaan.

      • Anonyymi

        Hyvää sanottavaa myös Alin laivalta. Hyvä tunnelma, rentopäivä kuten esitteessä olikin (tuolloin retken nimi oli "rento päivä merellä"), alkoholittomat juomat tarjoiltiin suoraan pulloina/tölkkeinä (alkoholia emme juo). Tietoa paikoista sai kysymällä. Hinta 43e/aikuinen heinäkuussa 2022. Meinasimme käydä toisenkin keran, mutta Marmariksessa on niin paljon nähtävää ettei aika riittänyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe