suljetuin silmin kuljemme aikamme. pysähdymme hetkeksi ja menemme eteenpäin. loki kirja on näkymätön. välillä jos karille tömähdämme. peruutamme ja taasen teenpäin. maali vikaisena otamme kirjamme uudeelleen. tutkimme reittiä. harhaan on sumussa menty ja rajusti. hetkinen. otan lasit päähän. mitäs juutas. laudan palaa olen kantanut koko elämän.
Vastaukset 1
- hulda
sinä olet tosi surkimus. lopeta kirjoittaminen. ei koskaan sinua lueta. huonnoimmat lukija määrät sinulla toistaiseksi. vaihda minääsi. et vain ole kaksois olentoni. onkos huldalla homoeroottisia piirteitä. poikkeavaksi luulevat. vielä miehenä pitävät. päästä minut otteestasi. kummalla nimimerkillä jatkat. peili teoreettinen tutkielma. vainoharhainen harha. toiseen minääni olin tarttua. huldahan minä. mutta olipa lähellä. haista pitkät eilinen minäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 46569
- 47563
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478