Hei,
ostin käytettynä GPSMAP 178C plotterin ja haluaisin siihen saimaan, tarkennettuna Kuolimon järven kartaston. valmistus kyseiselle lopetettu kuulema 2008 mutta kysymys kuuluukin mistä saisi vielä karttoja moiseen??
aluekoodi on MEU489S
Kartastot saimaa
5
<50
Vastaukset
- Halvalla
kysy äitiltä tai joulupukilta. Joulupukin kamarista ei taida kannattaa enään kysyä.
Kyllä se on huuto.net, tori.fi tjsp. Ei oikein mistään saa enää, kun on valmistus lopetettu.
- SeaClearKäyttänyt
Oletko tutustunut Metsähallituksen http://www.retkikartta.fi/
retkikarttaan?
He lupasivat jo viime vuonna palauttaa merimerkit tuohon retkikarttaansa, mutta ei ole vielä näkynyt, ihan hyvän näköiset ja ehkä luodatutkin syvyyskäyrät siinä näkyy kuitenkin.
Jos hankit sopivan kannettavan tietokoneen ja siihen http://www.porinnavigaatioseura.fi/3/koulutus/seaclear.html
tällaisen ilmaisen ohjelman jossa käytät tuota retkikarttaa niin on edullinen ja toimiva navigointikartasto, tietysti pitää olla myös joku GPS josta saat paikannuksen, esim. joku muutaman 10€ pieni USB-liitäntäinen GPS mokkula. - Topomap2014
Oletko harkinnut Garmin topomap karttaa, tarkistan viikonloppuna näkyykö toivomuksesta.
- Kari11111
Minulla oli sama ongelma ja löysin tarvitsemani kartan Vestek Oy:ltä pari-kolme vuotta sitten. Kokeiles, jos sieltä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111