Autokatoksen lattian korjaaminen

miten-kannatta

Lattia on lohkeillut ja siinä on muutamia koloja. Kolot ovat noin 1-2 cm syviä. Miten lattia kannattaisi korjata?

Tee-se-itse mies etsii sopivaa tuotetta tarkoitukseen. Pikaisesti etsimällä löysin Vetonit 4400 ja vetonit REP 45 tuotteet. Ovatko ne soveltuvia? Löytyykö kenties jokin parempi tuote tarkoitusta varten?

6

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka-näin
    • rane2

Nuo vetonit tuotteet helpompia/halvempia ja niillä saa pitkäaikaisen siistin lattian talliin, niitä olen käyttänyt enkä noita super myrkkyjä.

• 2rane

Rane sulla näemmä on joku luetunymmärtämis vaikeus aloittaja puhuu autokatoksesta ja sinä höpötät tallista.

• rane2
        2rane kirjoitti:

Rane sulla näemmä on joku luetunymmärtämis vaikeus aloittaja puhuu autokatoksesta ja sinä höpötät tallista.

Taidat olla sama pohjanmaan rännikauppias, nimimerkki vain vaihtunut.

• 2rane

Miksi puhut tallista jos aloittaja kysyi autokatoksesta? Ja mikä pohjanmaan rännikauppias? Joku sisäpiirin juttu?

• J.ämpti

Äkkiseltään katsoen tuo Rep 45 on liian kovaa laastia siihen eli Rep 25 olisi parempaa.
      Ja 4400 kannattaisi ilmeisesti korvata Rep 970 laastilla, sillä siinä on myös suolan kestävyyttä mitä ilmeisesti 4400 laastissa ei ole ja autokatoksessa kuitenkin tulee olemaan auton mukana talviaikana tullutta maantiesuolaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      71
      1328
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1309
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      965
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      834
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      752
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe