Lattia on lohkeillut ja siinä on muutamia koloja. Kolot ovat noin 1-2 cm syviä. Miten lattia kannattaisi korjata?
Tee-se-itse mies etsii sopivaa tuotetta tarkoitukseen. Pikaisesti etsimällä löysin Vetonit 4400 ja vetonit REP 45 tuotteet. Ovatko ne soveltuvia? Löytyykö kenties jokin parempi tuote tarkoitusta varten?
Autokatoksen lattian korjaaminen
6
730
Vastaukset
- vaikka-näin
Vinkki lopullisen pinnoitteen valinnassa.
https://www.youtube.com/watch?v=qqeAfASc8FQ
Muut ottakoon kantaa noihin betonituotteisiin. - rane2
Nuo vetonit tuotteet helpompia/halvempia ja niillä saa pitkäaikaisen siistin lattian talliin, niitä olen käyttänyt enkä noita super myrkkyjä.
- 2rane
Rane sulla näemmä on joku luetunymmärtämis vaikeus aloittaja puhuu autokatoksesta ja sinä höpötät tallista.
- rane2
2rane kirjoitti:
Rane sulla näemmä on joku luetunymmärtämis vaikeus aloittaja puhuu autokatoksesta ja sinä höpötät tallista.
Taidat olla sama pohjanmaan rännikauppias, nimimerkki vain vaihtunut.
- 2rane
Miksi puhut tallista jos aloittaja kysyi autokatoksesta? Ja mikä pohjanmaan rännikauppias? Joku sisäpiirin juttu?
- J.ämpti
Äkkiseltään katsoen tuo Rep 45 on liian kovaa laastia siihen eli Rep 25 olisi parempaa.
Ja 4400 kannattaisi ilmeisesti korvata Rep 970 laastilla, sillä siinä on myös suolan kestävyyttä mitä ilmeisesti 4400 laastissa ei ole ja autokatoksessa kuitenkin tulee olemaan auton mukana talviaikana tullutta maantiesuolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897