Baltic princess suite

Ammattiristeilijä

Kokemuksia baltic Princesin sviitistä? Minkälainen varustelu hytissä on?
Saako hytissä erikois-aamiaisen lisäksi jotain muita etuja?
Kiitos vastauksista (viisastelijoiden ei tarvitse vastata)

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlehanHuuva

Tässä vastaus josta et voi valittaa, ei ole viisastelua, on vain vastaus provoosi, vastaus joka kattaa tekemäsi provoilevan kyselysi joka kantilta. Olisit tosin itsekin löytänyt tämän jos ei olisi ollut vain tarkoitus provoilla näillä vakio tyylin kysymyksilläsi:

http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/baltic-princess#tabs-content-7

kaikki löytyy kysymyksesi kannalta, varustelu, edut, niin mitään ei tuosta tallnksiljan tuote esittelystä ei jäänyt pois mitä kyselyysi huomioiden halusit tietääkään

• Ammattiristeilijä

Osaan kyllä lukea tiedot netti sivuilta (olen lukenut jo)!
        Kysyin oliko jollain oikeita kokemuksia ? Eli onko jotain palveluita joista ei tuossa kerrota.

• Todella-mukava

Tämä on Executive sviitistä, siis siltä, mikä on ahterissa. Toiset sviitit sijaitsevat föörissä.

Tilava hytti, mukava, rauhallinen, jääkaappi, missä pari olutta, pari vettä ja pari limppaa sekä yhteensä kuusi minipulloa väkeviä (konjakkia, viskiä ja vodkaa). Muita etuja, rauhallinen oma käytävä, iso mukava parveke (siis todella iso), siivousta ei aleta ennen kuin olet poistunut hytistä. Aamiaisen voisi tilata hyttiinkin ja nauttia kauniilla säällä vaikka parvekkeella. Sateen sattuessa parvekkeen etuosassa voi oleskella.

Jos voi valita, niin laitahytti.

• Parveketta

Ainoo miinus parvekesviitistä, että sijaitsee perällä discon alapuolella. Satuimme olemaan toukokuussa sellaisella risteilyllä, jolla oli joku räppäri keikalla. Porukka oli parikolmekymppistä, siis suht nuorta, ja heidän räppiä ja väliin uudempaa discopumputusta kuunneltiin pitkälle aamun koittoon. Discohan on melkein aamuun asti auki. Porukat heitteli mukeja, pulloja ja tumppeja mereen, ja osin myös päädyn terasseille.

Hieman ihmettelemme kalleimpien hyttien sijoittamista meluisimpaan paikkaan. Jos melu ei haittaa, niin parvekehytti on todella viihtyisä ja kaikin puolin kiva.

• Ammattiristeilijä

Olen jo varannut tuon suite hytin (keulassa). Ei ilmeisesti ole mitään baareja lähellä jos oikein ymmärsin.

• Epez80

Kesäaikaan lämpimänä päivänä tuo perän executivesuite on oikein mukava isoine parvekkeineen, jääkaapista tosiaan löytyy pari limua, kivennäisvettä, olutta ja pullo shampanijaa. Minipulloja ei ole ollut kummallakaan kerralla kun olen ollut kyseisessä hyttiluokassa. Sänky pirun kova omaan makuuni, ja helvetillinen räminä laivan tullessa satamaan. Keulan suite oli enemmän omaan makuuni, erillinen makuuhuone jossa myös telkkari, oleskeluhuoneessa myös telkkari. Jääkaapin sisältö sama kuin executivessa, ja sänky aivan yhtä kova. Rauhallinen sijainniltaan. Jotenkin vaan suitelta jään kaipaamaan enemmän sitä luksusta, nyt noista tulee vähän perus hytti fiilis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe