Naapurille huomautettiin lasten meluamisesta, nyt naapuri yllyttää lapsia kiljumaan ja puhaltamaan pilleihin, pillejä on nyt hankittu lisää.
Mitä pitäisi tehdä jotta tahallinen häiköinti loppuisi?
Lapset kiljuu ja ulvoo
4
116
Vastaukset
- hiljenee.melko.äkkiä
Lyijykuulaputki, ainakin Valmet on tehnyt sellaisia. Sillä saa rauhoitettua kiljukaulat.
- sudetonjapillitön
Sano ensi kerralla sama ystävällisemmin ja rakentavammin sille lapsiperhenaapurillesi, niin ovat yhteistyökykyisempiä kanssasi. Ei heidän ole mikään pakko päiväsaikaan lapsiaan hyssytellä olemaan hiljempaa elleivät itse halua.
- kotonaollaan
Tee niin kuin Hohdossa, oveen pään mentävä reikä kirveellä ja ala huhuilemaan. Ihme jos kukaan ei laske allensa.
- Ohuet.seinät
Ole kärsivällinen ja anna olla. Vanhemmat eivät jaksa itse kauan sitä möykkää kuunnella, jos se tosiaan on ihan teidän kiusaksi järjestetty perheessä. Jos vanhemmat eivät saa vastinetta kiljunnalle, miksi sitä jatkettaisiin.
Voithan itse avata radion klo 5.30 aamulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011991- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606388Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785319- 585010
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1204460- 1223982
- 833472
- 592051