Vilkas viriili viikonloppu

mälaiskottelen

Mitäs touhuatte viikonloppuna? Marjanpoimintaa vai lemmenleikkejä? Sauvakävelyä vai sukellusta? Vaiko jotain aivan muuta?

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesättelevä

      Kyllä menee ihan meressä sukeltamiseksi ja rannalla köllötellessä. Lauantaisaunan jälkeen sitten telkkaria, nettiä, lukemista ja ehtoolla sitten puhtaisiin lakanoihin unihommiin.

      • 1eero

        Huomenna pitää vahtia jälkikasvua hiekkarannalla etteivät saa auringon pistosta, vedessä saavat läträtä ekaluokkalainen pääsee kokeilemaan uutta kumivenettä minä istun lepotuolissa katse suunnattuna horisonttiin ehkä letunpaistoa ja nuotio makkaraa.


      • 1eero kirjoitti:

        Huomenna pitää vahtia jälkikasvua hiekkarannalla etteivät saa auringon pistosta, vedessä saavat läträtä ekaluokkalainen pääsee kokeilemaan uutta kumivenettä minä istun lepotuolissa katse suunnattuna horisonttiin ehkä letunpaistoa ja nuotio makkaraa.

        Meillekin tulee huomenna sisko sakkeinenn aamupäivällä, viisivuotiaat kaksoset ja alakoululainen kummityttö. Paitetaan makkaraa ulkona tai kodassa, sään mukaan. Salaattia ja pottuja, jälkkäriksi syntärimangojuustokakku. Ostettiin pojille jalkapallo jotta saavat kuluttaa tuossa pihamaalla energiaa ennen syöntiä . Iööaööa sitten toinen sisko miehensä kanssa ja grillausta ohjelmassa silloinkin. ja karaokea :).


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Meillekin tulee huomenna sisko sakkeinenn aamupäivällä, viisivuotiaat kaksoset ja alakoululainen kummityttö. Paitetaan makkaraa ulkona tai kodassa, sään mukaan. Salaattia ja pottuja, jälkkäriksi syntärimangojuustokakku. Ostettiin pojille jalkapallo jotta saavat kuluttaa tuossa pihamaalla energiaa ennen syöntiä . Iööaööa sitten toinen sisko miehensä kanssa ja grillausta ohjelmassa silloinkin. ja karaokea :).

        Selvät pasmat ei varmaa ihan kelloaikataulu, auringo pääsi nousemaan, helle rajoilla pyöritty tälläviikolla vesi on noin 19-20 asteista mutta kohta on muisto vain ai niin kahvin keittoon päivän ensimmäiset.


      • 1eero kirjoitti:

        Selvät pasmat ei varmaa ihan kelloaikataulu, auringo pääsi nousemaan, helle rajoilla pyöritty tälläviikolla vesi on noin 19-20 asteista mutta kohta on muisto vain ai niin kahvin keittoon päivän ensimmäiset.

        Huomenta. Meillä on pikkasen sumua kuten eilenaamullakin, mutta toivottavasti siitä hälvenee jotta voidaan syödä tuossa ulkona. Päivisin ollut kesän parhaimmat kelit. Yöllä jo pimeää, katuvalot loistaa. Minä en ole luonnonvesissä tänä kesänä uinut kertaakaan.

        Minulla on menossa jo toinen kuppi kahvia. Kelloaikataulu suurinpiirteinen. Kun ei vapaapäivänäkään tämän kummemmin nukuta niin ei nukuta. Hauska nauttia aamuhetkiä kun kaikki muut tai ainakin suurin osa vielä naapurustossakin nukkuu.


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Huomenta. Meillä on pikkasen sumua kuten eilenaamullakin, mutta toivottavasti siitä hälvenee jotta voidaan syödä tuossa ulkona. Päivisin ollut kesän parhaimmat kelit. Yöllä jo pimeää, katuvalot loistaa. Minä en ole luonnonvesissä tänä kesänä uinut kertaakaan.

        Minulla on menossa jo toinen kuppi kahvia. Kelloaikataulu suurinpiirteinen. Kun ei vapaapäivänäkään tämän kummemmin nukuta niin ei nukuta. Hauska nauttia aamuhetkiä kun kaikki muut tai ainakin suurin osa vielä naapurustossakin nukkuu.

        Huomenia vaan :)
        Hiljaista vielä, ei laula lintusetkaan voi että ja pannukahvi kohta seestynyt.


      • 1eero kirjoitti:

        Huomenia vaan :)
        Hiljaista vielä, ei laula lintusetkaan voi että ja pannukahvi kohta seestynyt.

        Pannukahvi on parasta, vaikka itse kyllä suodatinkahvia keittelenkin pää-asiassa. Kodassa on kahvipannu, jolla sitten tulilla aina täräytetään pannukaffet. Erityisen hyvältä maistuu tuleen tuijotellessa :). Mummo laittoi aina pikkusen suolaa kahviin.


      • kesättelevä

        Huomenta!
        Aurinko paistaa, kahvia riittää kupposessa. Minulla jälkikasvuvapaa viikonloppu. Kun ilkiän, niin rupian siivoilemaan. Annan naapureiden vielä hetken nukkua.
        Mukavaa juhlapäivää siilimuorille. Eero, laskehan välillä katse horisontinta ettet ihan haavemaailman vaivu.


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Pannukahvi on parasta, vaikka itse kyllä suodatinkahvia keittelenkin pää-asiassa. Kodassa on kahvipannu, jolla sitten tulilla aina täräytetään pannukaffet. Erityisen hyvältä maistuu tuleen tuijotellessa :). Mummo laittoi aina pikkusen suolaa kahviin.

        Kotosalla suodatin kahvia, pannussa tulee kuumempaa hissun kissun maistellessa joo. Tässä missä ollaa ni likellä puolikilometriä matkaa on vuori nousee 70 m Saimaan pinnasta oli meininki kivuta kahtelemmaa, ekaluokkainen on kaikesta utelias äskenkin kurkki teltasta vaan vaipui liekkö koiran uneen.


      • kesättelevä kirjoitti:

        Huomenta!
        Aurinko paistaa, kahvia riittää kupposessa. Minulla jälkikasvuvapaa viikonloppu. Kun ilkiän, niin rupian siivoilemaan. Annan naapureiden vielä hetken nukkua.
        Mukavaa juhlapäivää siilimuorille. Eero, laskehan välillä katse horisontinta ettet ihan haavemaailman vaivu.

        Huomenta kesättelevällekin :). Ja kiitos toivotuksista. Arkikin on aina juhlaa kun mukava sakki kokoontuu saman kattilan ympärille. Minunkin pitää koittaa tässä hääriä niin ettei koko naapurusto herää. Tosin varmaan kohta tuossa pensasaidan toisella puolella moottorisaha alkaa laulaa kun naapurin porukat kaataa puita pihaltansa. Kesän ääniä.


      • 1eero kirjoitti:

        Kotosalla suodatin kahvia, pannussa tulee kuumempaa hissun kissun maistellessa joo. Tässä missä ollaa ni likellä puolikilometriä matkaa on vuori nousee 70 m Saimaan pinnasta oli meininki kivuta kahtelemmaa, ekaluokkainen on kaikesta utelias äskenkin kurkki teltasta vaan vaipui liekkö koiran uneen.

        Lapset on hauskoja. He ovat vielä niin aitoja, piirre mikä meistä aikuista leikkivistä on pitkälti jo kadonnut :).


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Lapset on hauskoja. He ovat vielä niin aitoja, piirre mikä meistä aikuista leikkivistä on pitkälti jo kadonnut :).

        Ei multa ole mihinkään kadonnu ! Lapsellinen ja lapsenmielinen romatikko vähä kui Avukka-ahon ajattelia saa rakennella ajatuksia, esim.valittelu mitä hyötyä siitä on minä lopetin valittamisen aikoja sitten kun totesin sen hyödöttömyyden asioilla tuppaa olemaan valoisia puolia.
        .


      • 1eero kirjoitti:

        Ei multa ole mihinkään kadonnu ! Lapsellinen ja lapsenmielinen romatikko vähä kui Avukka-ahon ajattelia saa rakennella ajatuksia, esim.valittelu mitä hyötyä siitä on minä lopetin valittamisen aikoja sitten kun totesin sen hyödöttömyyden asioilla tuppaa olemaan valoisia puolia.
        .

        Ei mullakaan vaan ei kerrota kellekkään :). Tosin sitä aitouden oikeutusta ole vasta viime vuosina alkanut tavallaan niin kuin vahvistaa kun olen oppinut ymmärtämään sen merkityksen omaankin hyvinvointiin. Siis minä saan olla tämmöisenä minä eikä kettään tarvitse pyrkiä teennäisesti miellyttämään. Minäkin opettelen pois siitä, et näkisi asioista ekka ne huonot ja kohennusta kaipaavat puolet. Keskittyä voisi mielluummin niihin hyviin ja hymyilyttäviin.

        Viimeksi tänään koi ahaa-elämyksen kun toinen viisivuotiaista kaksosista sanoi etä me voitais tulla tänne teille asumaan :). Ihana luottamuksenosoitus :).


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Ei mullakaan vaan ei kerrota kellekkään :). Tosin sitä aitouden oikeutusta ole vasta viime vuosina alkanut tavallaan niin kuin vahvistaa kun olen oppinut ymmärtämään sen merkityksen omaankin hyvinvointiin. Siis minä saan olla tämmöisenä minä eikä kettään tarvitse pyrkiä teennäisesti miellyttämään. Minäkin opettelen pois siitä, et näkisi asioista ekka ne huonot ja kohennusta kaipaavat puolet. Keskittyä voisi mielluummin niihin hyviin ja hymyilyttäviin.

        Viimeksi tänään koi ahaa-elämyksen kun toinen viisivuotiaista kaksosista sanoi etä me voitais tulla tänne teille asumaan :). Ihana luottamuksenosoitus :).

        Ahaa elämykset tulee sykähdyttäen, onnellinen hyvän olon tunne pienestäkin vaikka kiikkustuolissa istuessa huomata " minä elän "


      • 1eero kirjoitti:

        Ahaa elämykset tulee sykähdyttäen, onnellinen hyvän olon tunne pienestäkin vaikka kiikkustuolissa istuessa huomata " minä elän "

        Näin juuri. Onneliseen hyvänolontunteeseen edes hetkittäiseen ei paljoa vaadita. Tuo on hyvä oivallus tuo, "minä elän". Toinen on "mnä tunnen", siis en ole tunteeton.


    • Huomenna kestitsen vieraita päivällä ja illalla. Sunnuntain pyhitän lepopäiväksi :). Mango-kakkua pitäis alkaa vääntämään yöksi jääkaappiin maustumaan. Lemmenleikit hoituu siinä vuorokauden vaihtuessa, jos oikein leikkisaällä tuulella ollaan :D.

    • k-kk

      Juuriluuta aineksia on tuol pehmenemässä josko niit tai sit kattopäreitä kiskoisin.

      • Herätys klo 2.30 että ehtii MM-maratonille. Vai kääntäisköhän vaan kylkeä.


      • k-kk
        Ancelina kirjoitti:

        Herätys klo 2.30 että ehtii MM-maratonille. Vai kääntäisköhän vaan kylkeä.

        Olin kaukaa viisas ja hoitelin ton romantiikka puolen jo päivällä, ohimennen kehuin hiussolkea.
        En mä jaksa katella toisia kun ne rehkii ,lähen omalle via dolo rosalle aamutuimaan.
        Putkiside koipeen ja menoks.


      • k-kk kirjoitti:

        Olin kaukaa viisas ja hoitelin ton romantiikka puolen jo päivällä, ohimennen kehuin hiussolkea.
        En mä jaksa katella toisia kun ne rehkii ,lähen omalle via dolo rosalle aamutuimaan.
        Putkiside koipeen ja menoks.

        Minua ei ole vielä kukaan tänään kehunut, enempi moitittu. Vaan ei kotona sitäkään, muusta väliä olekaan. Jos vähän kerjäisin, irtoaiskohan jotakin, vaikka tyyliin "onpas nyt tukkapanta kohillaan", taidan kokeilla.
        Minulla on aamulla perinteinen lehdenhakureissu, melkein puolmaratoni.


      • äimänkäet
        k-kk kirjoitti:

        Olin kaukaa viisas ja hoitelin ton romantiikka puolen jo päivällä, ohimennen kehuin hiussolkea.
        En mä jaksa katella toisia kun ne rehkii ,lähen omalle via dolo rosalle aamutuimaan.
        Putkiside koipeen ja menoks.

        Hiussolkea kehuenko se romantiikka hoidetaan, miehen osalta ??


      • k-kk
        äimänkäet kirjoitti:

        Hiussolkea kehuenko se romantiikka hoidetaan, miehen osalta ??

        Olen mä joskus maininnut hyvin kolatusta pihastakkin,kokemuksest voin sanoo et se on kellosepän tarkkaa puuhaa pitää nainen ns tulilla.


      • k-kk
        Ancelina kirjoitti:

        Minua ei ole vielä kukaan tänään kehunut, enempi moitittu. Vaan ei kotona sitäkään, muusta väliä olekaan. Jos vähän kerjäisin, irtoaiskohan jotakin, vaikka tyyliin "onpas nyt tukkapanta kohillaan", taidan kokeilla.
        Minulla on aamulla perinteinen lehdenhakureissu, melkein puolmaratoni.

        On sulla nätit tennarit profiilis, oletko itte osannu nauhat solmia?


      • k-kk kirjoitti:

        On sulla nätit tennarit profiilis, oletko itte osannu nauhat solmia?

        Kiitos, ihan ite solmisin ja heti onnistuin.
        Muistin ja korjaan virheeni, onhan minua kehuttu, tai paistamiani muikkuja. Oikein maukkaita kuulemma. Oliko se sitten muikkujen vai minun ansiota, sitä en tiedä.


      • äimänkäet

        Makeile sinä vaan, ei tee sitä vaikutusta jota haet.


      • äimänkäet

        Angeliinakin ollut skarppina ja päivystänyt koko päivän. Köyhää on elämä ja kehujakin tulee niin harvoin.


      • k-kk
        äimänkäet kirjoitti:

        Angeliinakin ollut skarppina ja päivystänyt koko päivän. Köyhää on elämä ja kehujakin tulee niin harvoin.

        Ota rauhassa kyl se hunksi sinustakin tykkää.


      • äimänkäet

        Voi olla että tykkäisi, tekopyhistä minä en tykkää.


      • k-kk
        äimänkäet kirjoitti:

        Voi olla että tykkäisi, tekopyhistä minä en tykkää.

        Entäs kun työmarkkina pomot haluaa arkipyhät viikonloppuihin, tykkäätkö semmosista tekopyhistä?


      • äimänkäet

        Se olisi yksi keino kyllä, eläkeläisillä ei kai sitä vastaan sanomista.


      • k-kk
        äimänkäet kirjoitti:

        Se olisi yksi keino kyllä, eläkeläisillä ei kai sitä vastaan sanomista.

        Mulla on ,vastaansanomista, en minäkään tykkää tekopyhistä ja sit mul on kauhee fopia kaikkee lentävää kohtaan erikoisest kärpäsiä inhoon.
        hyvää yötä ystäväni,kiva kirjotella jonkun kanssa.


      • äimänkäet

        Banaanikärpäsiä minäkin inhoan, vaikka inho ei kuulukaan sanavarstooni. Öitä hyviä myös.


      • k-kk kirjoitti:

        Ota rauhassa kyl se hunksi sinustakin tykkää.

        k/k

        Näyttää siltä, että tämä äimänkäki on lähinnä sinun ihailijasi.
        Voisi hän läsnäolotilastoa julkaista muistakin palstalaisista.
        Köyhää on elämänsä mikäli tuo on sen pääsisältö, pilkkaamiseni lisäksi.
        Odotan josko tänään saisin enemmänkin kehuja.
        Nyt tennarit jalkaan ja lehdenhakuun.


    • Huomisesta alkaen rytmittävät kisalähetykset elämäämmem mm. viriiliyteen liittyvää.
      Niin pahasti on vaimoni mömmähtänyt, ettei seuraa öisiä lähetyksiä vaan tyytyy aamupäivien uusintojen yhteenvetoihin.
      Iltapäivät on ohjelmoitu kisojen loppuun saakka.

      Punttitouhut hoidan tavanomaisen aikataulun mukaan, lauantai lepopäivä, mutta viime viikolla mavessa revähtänyt kylki aiheuttaa muutoksia sisältöön.
      Kahdesta en luovu ja toinen niistä on punttitreenit.

    • kesymätön

      Miehen otsalta kun hiussolkea kehuu, niin onko se kaukana tänä päivän :)

      • kesymätön

        Ontuva oli tuo kommenttini piti olla äimänkäelle kun luin hänen kommenttinsa väärin... mitä mä näitä selitän.


      • k-kk

        Muistaakseni tolla siivooja rukalla oli haaveena ,kesän tullen se halus mennä isovattasen ,vaimon pieksijä paitasen miehen juttusille.
        Aikoi kehua sen läskin isoja tissejä,ihanko silikoonia olis?
        En tierä toteuttiko haaveensa mut itte ajattelin käyttää samaa juttua kun paikkaan passaa.


      • ent.siivoojaparka
        k-kk kirjoitti:

        Muistaakseni tolla siivooja rukalla oli haaveena ,kesän tullen se halus mennä isovattasen ,vaimon pieksijä paitasen miehen juttusille.
        Aikoi kehua sen läskin isoja tissejä,ihanko silikoonia olis?
        En tierä toteuttiko haaveensa mut itte ajattelin käyttää samaa juttua kun paikkaan passaa.

        Meni vähän kesä pilalle noitten viileitten ilmojen kanssa. Nythän tuo on ollut lämpöisempää, mutta kun taas nukuin kuumimman ajan päivästä. Vielä tässä on kesää jäljellä bongailla kaljamahaisia rantaleijonia yläosattomissaan.


      • uusitoimitus

        Vähän samat ajatukset, ostin sähkö(moottori) sängyn, nyt haeskelen sähköpässiä!


    • hytinäx1

      Viimeisen lämpöisen aurinkoisen viikonlopun viettoa. Pyöräillä viimeisen kerran tälle kesälle tuonne vähän kauemmaksi kallioille merenrannalle syömään aamiainen, kotimatkalla piipahtaa sitten maa-uimalaan, sitten ajella kyläilemään.

    • uhriparka

      Lemmenleikit ei kiinosta,oikein inhoon sanaa-viriili.
      Jatkan tätä mökkielämää mut eilen mietin et täytyykö todella lähteä kaupunkiin karkuun näitä saamarin hirvikärpäsiä. Kun ei tuule ja metsänkeskellä olet,koko ajan pörrää joku ötökkä ympärillä,nytkin pää rupia täynnä kun piiloutuvat paksuun tukkaan,sitten tuntee kun joku mönkii päänahassa,yäk!
      Ei kiva ja ei jaksais aina jotain hattuakaan pitää,hiki valuu muutenkin.

      • k-kk

        Hattu mis on harsohuppu lierissä toimii vaik on hassun näkönen.


    • Lemmikkileikkiä pitää suorittaa, se kuuluu vakioon. Ainakin veikkaan että hauva tuo pallon jossain vaiheessa. Jos jollain on käyttämättömiä nahkaisia jalkapalloja, niin hän ottaa varmaan mielellään lahjotuksen vastaan. Kuluttaa niitä kuin Korkeasaaren leijonat.
      Hautausmaalle askeleeni tai kumini suuntaan. 65 kilsaa sinne ja sama takaisin, mutta toisaalta saan 4 kärpästä yhdellä iskulla. Kätsyä kun kaikki on haudattu samalle maalle.
      Niin että se siitä viriiliydestä.
      Trimmerin surautan varmaan käyntin. Uimassa saatan käydä. Sushia on luvattu. Ja saunaan tuikkasen tulta. Huominen on vielä kirjoittamaton lehti. Voi kun viikonloppu olisi vähän pidempi. Silleen viikon pidempi.

      • kesivä

        Trimmeristä puheenollen, pitäis varmaan nuo kainalopöheiköt trimmata ennen kuin uimaan menee. Vai nousisko kuin merestä kuin longnessin hirviö levät ja pöheiköt samassa sekamelskassa.
        Ensin nousen tikkaille ja ripustan verhot. Ni että jos ei kesivästä tekstiä näy niin on tipahtanut tikkailta tai muuttunut oikeesti merihirviöksi.
        Nauttikaa näistä aurinkoisista päivistä, muistellaan sitten talvella lämpimien keittojen ääressä näitä.


      • kesivä kirjoitti:

        Trimmeristä puheenollen, pitäis varmaan nuo kainalopöheiköt trimmata ennen kuin uimaan menee. Vai nousisko kuin merestä kuin longnessin hirviö levät ja pöheiköt samassa sekamelskassa.
        Ensin nousen tikkaille ja ripustan verhot. Ni että jos ei kesivästä tekstiä näy niin on tipahtanut tikkailta tai muuttunut oikeesti merihirviöksi.
        Nauttikaa näistä aurinkoisista päivistä, muistellaan sitten talvella lämpimien keittojen ääressä näitä.

        Viilaten ja höyläten :) Sullahan on viriili viikonloppu tulollaan.
        Mä muistelen kesäisin kynttilän valoa, hangen kajoa ja takan lämpö. Ja sitä joulupukkia... kohta taas niitä saa! Ihanaa. Vaikka niin on ihana ja harvinainen herkku tällainen syksykin.
        Varovasti siellä! Tämä on käsky.


      • kesivä
        hmp.f kirjoitti:

        Viilaten ja höyläten :) Sullahan on viriili viikonloppu tulollaan.
        Mä muistelen kesäisin kynttilän valoa, hangen kajoa ja takan lämpö. Ja sitä joulupukkia... kohta taas niitä saa! Ihanaa. Vaikka niin on ihana ja harvinainen herkku tällainen syksykin.
        Varovasti siellä! Tämä on käsky.

        Tottelin :)
        Täytyy myöntää, että nyt kun olen siivouksen suorittanut, loppusilaus vain puuttuu, niin kaipaan sitä, että voisin viedä tekstiilit pakkaseen.
        Vakava päivä sulla siellä hautuumalla.
        Mä olen siitä kiero ihminen, että tykkään hautuumaiden hiljaisuudesta, korkeiden puiden antamasta viileydestä. Ja siitä kunniansekaisesta mystisyydestä mitä vieraat hautakivet kertovat.


      • Hra60

        Laiskotellessa menee viikonloppu todennäköisesti, ostoksilla toki käyty, siinä tuli ostettua myös pullo kuohuvaa mikäli innostuu lemmiskelemään. Mut piru eihän minulla ole ikäistäni 60v naista kenet ottsisin vietrelleni sänkyyn, jota puristella, hyväillä.


      • kesivä kirjoitti:

        Tottelin :)
        Täytyy myöntää, että nyt kun olen siivouksen suorittanut, loppusilaus vain puuttuu, niin kaipaan sitä, että voisin viedä tekstiilit pakkaseen.
        Vakava päivä sulla siellä hautuumalla.
        Mä olen siitä kiero ihminen, että tykkään hautuumaiden hiljaisuudesta, korkeiden puiden antamasta viileydestä. Ja siitä kunniansekaisesta mystisyydestä mitä vieraat hautakivet kertovat.

        Hyvä tyttö :))
        Ei tää päivä niin vakava ollut. Vähän kesti löytää yhtä hautaa, enkä ihan satavarma ole saiko nyt oikeat sielut kukan :)
        Kaunis paikka se on, hautausmaa.


      • Hra60 kirjoitti:

        Laiskotellessa menee viikonloppu todennäköisesti, ostoksilla toki käyty, siinä tuli ostettua myös pullo kuohuvaa mikäli innostuu lemmiskelemään. Mut piru eihän minulla ole ikäistäni 60v naista kenet ottsisin vietrelleni sänkyyn, jota puristella, hyväillä.

        Lemmi sitä pulloa, lämmitä, hiero.. tiiä vaikka poksahtaisi onnesta :))


      • kesivä
        hmp.f kirjoitti:

        Lemmi sitä pulloa, lämmitä, hiero.. tiiä vaikka poksahtaisi onnesta :))

        Hahhaaa, kiitti nauruista :) Onnen poksaus.


    • kesäkeinussa

      Tässähän pihakeinussa kellistelen,lasten ääni kuuluu läheiseltä uimarannalta ,joku rapisee pusikossa joten jokohan ystäväni supi odottaa iltapalaa kohta.Aamulla se viirunaama katseli pitkään ikkunaan ja ilmeellään sanoi ; kuka söi mun eväät?
      Voi olla et käväsen stadin terassilla jossain..katsomassa miespuolista tarjontaa.

      • statilainen

        Millä terassilla kävit? Tiijä jos vaikka samalla oltiin.


    • Makailin puun alla ja kuuntelin äänikirjaa Agatha ei petä koskaan, vaikka olen lukenut samat kirjat aikaisemmin ehkä useastikin, vielä vaan on nautinnollista kuunneltavaa tämän murha-tädin jutut.
      Meinasin trimmeröidä pihalla mutta en viitsinyt kun olisi tullut kuuma. Eilen kävin kaupungissa ostoksilla, kaveri laittoi mökille uutta antennia, ei kaikki kanavat näy kunnolla kun puissa on lehdet. Ne vaikuttavat myös nettiyhteyteen.

    • Saanutkulttuuriähkyn

      Jaa,nukun pitkään,huokailen kauniin kesäaamun ihanuutta, Aamukahvit nautinlepposasti päivän lehden ja mieluisan kahvileivän kera.Siinäpä sitten petailen,koti on siisti,ei mitään sillä rintamalla.Ehdotan ukolle mustikkametsään ,että menisimme,mutta kun hellettä piisaa,nappasi hän 5 kg laatikon marketin edestä myyjältä edullisia ja maukkaita marjoja.
      Nooh,minäpä hetin ne rasioihin ja pakkaseen alta aikayksikön.
      Siinähä sitten luen romaania melkein lopun päivää.Pakko välillä jumpalta ,syväkyykkyä ja vatsalihaksia.
      Tämmöistä pientä näpertelyä.Nyt hokasin,kun vielä on hellettä huonenna nappaamme keittiön suuremman maton pari 3m mattoa ja pikku matot kaikki suureen läheisen itsepalvelupesulan koneeseen ja kuivausrumpuun-tulee muutenpuhtaita ,kokeilu on.Eiku kuivausrupuun hetkeks ja narulle kuivumaan.Että tälläistä kivaa tavallista elämää meillä.
      Niin ,kyllä meillä syödäänkin,mutta vähemmän juodaan,jotta näitä ei kai tarvitsisi mainita.






      Ä

      • Kaikki.ihmiset.syövät

        Unohdit sen pääaterian, nainnin. Sitähän avaajakin "peräsi" - lemmenleikkejäkö?


    • 1eero

      Hiljaista näin sunnuntai aamusella.

      • SekäJaEttä

        60 vanhukset nukkuu.
        60 virkeät nuoret herää.


      • Hitsi minäkin nukuin puoli yhdeksään. Ihanaa tällainen pyhä-aamun rauha. Eilen oli vähän hälinäpäivä mut tänään saa olla ihan rauhassa ja omissa oloissa. Aurinko paistaa, vieno tuulenhenki käy puissa.


      • yönjälkeen
        SekäJaEttä kirjoitti:

        60 vanhukset nukkuu.
        60 virkeät nuoret herää.

        Minäkin heräsin jo 5.40


    • Aikaseen ylhäällä myös täällä, maassa rauha ja miehet nukkuu yläkerrassa. Vieraat lähtivät jo iltapäivällä kaikki kahdeksan henkeä, ja tiskit on tiskattu ja vuodevaatteet kerätty pyykkiin. Kaksi mustikkapiirakka meni hetkessä (pullataikinaan leivottua), rapuja, grillattua, muutama pullo kuplivaa ja vähän muutakin; itse noudatan hyvin varovaista linjaa juomien suhteen. Elokuinen ilta oli lämmin ja aamu-uinti joessa virkisti suuresti.
      Nyt suihkuun ja aamiaista laittamaan

    • kesivä

      Heräsin vasta 10:30. Eilen hikoilin ensteks siivoilusta, sitten laiturilla makoilusta ja vielä saunassa. Join kyllä sitruunavettä litratolkulla joten nesteytys kunnossa, mikä lie nukkuttanut, oisko hyvä omatunto aherruksen päätteeksi.
      Tänään on ulkona helle, odottelen iltapäivään, että uskallan fillaroimaan ja uimaan.

    • Selkä meni eilen vaihteeksi. Hiljaiseloa tänään siis. Pitää oikein miettiä että mitä voi puuhastella muutakin kuin nettiä. Harmittaa ihan vi..vit..vietävästi. Kelit olis mitä parhaat ulkopuuhastukseen.l
      Ei voi mitään. Pitää vaan kuunnella kehoa ja hillitä sisäiset hevoset.

      • Minä leikkasin juuri nurmikon. ETTÄ minä vihaan tätä jatkuvaa hellettä :D. Miks täällä ona AINA näin kuuma. Suolainen vesi valuu päätä kuin uiteltulla emakolla.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Minä leikkasin juuri nurmikon. ETTÄ minä vihaan tätä jatkuvaa hellettä :D. Miks täällä ona AINA näin kuuma. Suolainen vesi valuu päätä kuin uiteltulla emakolla.

        No NII'I! Koska tää oikein LOPPUU??! Aurinkokin on jo niiiiin nähty, pilvet on paljon nätimmät :)) Tuli mieleen J. Karjalaisen Sadepisara. Enpäs linkitä.


      • siilimuori3
        hmp.f kirjoitti:

        No NII'I! Koska tää oikein LOPPUU??! Aurinkokin on jo niiiiin nähty, pilvet on paljon nätimmät :)) Tuli mieleen J. Karjalaisen Sadepisara. Enpäs linkitä.

        Joo. Kyllä harmaat pilvet ja usvakin tällaiset helteet voittaa. Onneksi jo alkuviikkoon lupasi kylmenevää. Eihän tätä kestäis erkkikään.


      • 1eero
        siilimuori3 kirjoitti:

        Joo. Kyllä harmaat pilvet ja usvakin tällaiset helteet voittaa. Onneksi jo alkuviikkoon lupasi kylmenevää. Eihän tätä kestäis erkkikään.

        Ei ollu liian kuumaa vaikka hellerajoissa pyöri sitten kun tulee syksyn loskakelit ni haikeena muistelee.
        Jälkikasvu laitettu kohti etelä Suomea uida polskivat lettuja vinopino sain paistaa muutenni virikkeinen viikonloppu ja huomenissa timpurin hommiin.
        Kesä on lopuillaan vähän haikia olo jospa syksy näyttäisi parastaan ennen talvea.


      • 1eero kirjoitti:

        Ei ollu liian kuumaa vaikka hellerajoissa pyöri sitten kun tulee syksyn loskakelit ni haikeena muistelee.
        Jälkikasvu laitettu kohti etelä Suomea uida polskivat lettuja vinopino sain paistaa muutenni virikkeinen viikonloppu ja huomenissa timpurin hommiin.
        Kesä on lopuillaan vähän haikia olo jospa syksy näyttäisi parastaan ennen talvea.

        No vitsinä minäkin vähän tuon narinan helteestä laitoin. Ihanaa kun on kesäkelejä tällekin kesälle. Tosin ruohoa leikatessa tuli tosi kuuma, paidan selkä märkänä ja varpaat hikoili kumppareissa. Mutta varjossa istuessa ah niin lempeän vilpoisaa.

        Medänkin viikonloppu oli harvinaisen virikkeinen, tällä kertaa ei työn puolesta vaan jokapäiväisten vierailijoiden. Huomena taas asrki ja aherrus alkaa. Saapa nähdä pukkaako lentsua, kurkku tuntuu karhealta, jospa ei.


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        No vitsinä minäkin vähän tuon narinan helteestä laitoin. Ihanaa kun on kesäkelejä tällekin kesälle. Tosin ruohoa leikatessa tuli tosi kuuma, paidan selkä märkänä ja varpaat hikoili kumppareissa. Mutta varjossa istuessa ah niin lempeän vilpoisaa.

        Medänkin viikonloppu oli harvinaisen virikkeinen, tällä kertaa ei työn puolesta vaan jokapäiväisten vierailijoiden. Huomena taas asrki ja aherrus alkaa. Saapa nähdä pukkaako lentsua, kurkku tuntuu karhealta, jospa ei.

        Koitas kirjoitella puhumatta ettei kävisi kurkkkuun, en muista milloin olisin ollu sairas vai enkö ole kerennyt potemaan haipakoitten ohessa.


      • 1eero kirjoitti:

        Koitas kirjoitella puhumatta ettei kävisi kurkkkuun, en muista milloin olisin ollu sairas vai enkö ole kerennyt potemaan haipakoitten ohessa.

        Noku ei millään malta olla sanomatta kirjaimia ääneen kirjoittaessa :).
        Harvemmin minäkin sairastan, viimeksi alkukesästä tai olla se yhden päivän kuratauti. Lentsu tulee pari kertaa vuodessa.


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Noku ei millään malta olla sanomatta kirjaimia ääneen kirjoittaessa :).
        Harvemmin minäkin sairastan, viimeksi alkukesästä tai olla se yhden päivän kuratauti. Lentsu tulee pari kertaa vuodessa.

        Jo kuntokin tuntuu olevan kohallaan eilen kavuttiin yhelle vuorelle, jälki kasvua joutu oottelee ekaluokkalainen äitiään, oli komiat maisemat vaikkei mikään tunturi ollu, minäkin uin pikasesti mutta ekal. ui yhtäkyytiä ehkä 300 metriä vähän hampaat kalisi kohta lämmettyään eiko taas.


      • 1eero kirjoitti:

        Jo kuntokin tuntuu olevan kohallaan eilen kavuttiin yhelle vuorelle, jälki kasvua joutu oottelee ekaluokkalainen äitiään, oli komiat maisemat vaikkei mikään tunturi ollu, minäkin uin pikasesti mutta ekal. ui yhtäkyytiä ehkä 300 metriä vähän hampaat kalisi kohta lämmettyään eiko taas.

        Voi että, teil oli varmasti kiva päivä siellä. Lapsethan tarkenee uida vaikka jääpalojen seassa :). Ja ei palele vaikka huulet sinertää ja hampaat kalisevat.


    • Viatonsivullinen

      Viikonloppu antoisa, oopperaa ja kulttuuria. Sisaren seurassa. Vierailuja
      puolin ja toisin, kivaa seurustelua kotitalossa.
      Kesän viimeisiä taitaa alkaa kohta olemaan, ei vielä.
      Illan pitkät keskustelut, laitetaan maan ja maailman asiat
      kuntoon. Näin vanhana kun näyttää että tämäkin siskossarja on kummasti viisastunut, ihan totta:)
      Nyt on talo hiljentynyt, pyhäpäivän rauha.

      • Ah, kuulostaa ihanalta tuollaiset maailmanparannustalkoot... Kun eilen myöhään kävelin koiran kanssa, kuului pihoista naurua, sorinaa. Naapurista kantautui musiikkia, tuli lämmin fiilis sisältä ja ulkoa. On hetkiä kun on niin kauniita että tulee pakottava tarve saada jakaa ne. Nämä elokuiset illat on just sellaisia.


    • nuormieli

      Ihana viikonloppu!, vilkas ja viriili romantiikkaa ja rakkautta mitä sitä muuta kaipaiskaan.

    • niinpäjoopa

      On se vaan ihanaa kun on lämmintä ja tarkenee kesävaatteissa.
      Soutelin eilen illalla järvellä katsellen auringonlaskua, puoli kuutakin oli näkyvissä. Tänäänkin kävin soutelemassa. Pieni tuulenvire puhalteli järvellä, eikä tuntunut kuumalta.
      Pieniä lentomuurahaisia oli rannalla kiusaksi asti, kalat polskivat laiturin lähellä niitä kiinni ottaen. Järvellä ei muurahaisia ollut.
      Nyt kiusaavat ulkona pienet polttiaiset. Viisainta olla sisätiloissa

    • Viikonloppu ulkoilmassa.

      Osallistuin erilaisiin Linnavirta2015 kulttuuritapahtumiin. Nyt on aikaa istahtaa koneelle ja kirjoittaa tilaisuudesta, jotka jäi pysyvästi mieleeni.

      Olin Kajaanin linnanraunioilla järjestetyssä linnakirkko-tapahtumassa.
      Liikunnallinen, ulkoilma-jumalanpalvelus. Mukana oli satoja evl.lut kirkon jäseniä. Tunnelma oli ihanan vapaa ja papit opastivat meitä erilaisin symboolileikein, synnitkin tiputettiin kivinä koriin. Korin päälle asetettiin valkea liina anteeksiannon merkiksi.

      Teini-ikäisten tyttöjen kuoro lauloi virsiä (herran kämmenellä jne.) Tytöt olivat pukeutuneet nuorten tavoin. Oli sortseja, toppeja jne. helteen mukaista kevyttä pukeutumista. Oli moni-värjättyjä hiuksia ja kauniita pellavapäivä. Partiolaistytöt keräsivät kolehtia. Heillä oli tummat tiukat farkut (persvakofarkut) kuten joku taisi aijemmin kuvata suomalaisten nykynuorten pukeutumista, heillä oli luonnollisesti partiolaisten paidat ja huivit kaulalla. Hekin lauloivat iloisen näköisinä virsiä kolehtia kerätessään.

      Tajusin jotain mitä en ole ennen ajatellut ja ratkaisin ongelman miksi hurstuukit ja muut uskonnolliset symbolit ärsyttävät minua.

      Uskontoa näytetään muille vaatteilla.

      Evl. kirkkoon kuuluvan ihmisen ei tarvitse näyttää uskoaan vaatteilla. Evl. kirkon jäsenet saa pukeutua kesämuodin mukaisesti.

      Tämä koskee myös meitä vanhempia ihmisiä.

    • Maanmainiota

      Tottakai viriiliä elämää vietetään,ei se seksi ole kuitenkaan pääasia, kaiken aikaa raksuttaa mitä tekis seuraavaksi vai olisiko vallan tekemättä ja nauttis sinisestä taivaastaja pilvien katselusta.Kiire ei kuulu minun pään sisälle,,se oli silloin työelämässä , jota kesti vaja viiskymmentä vuotta,nyt nautiskellaan leppoosasti. Kiitollisuutta mieli tulvillaan,kun ei satu mihinkään.!

    • Viatonsivullinen

      Se pieni aika kun kesä on oikea kesä, nautin. Pihalla, puolivarjossa peitonpäällä otan aurinkoa, kyllä se vielä ihoa hiukan ruskettaa, sopivasti,
      ei polta. Vesikin on uimakelpoista, myöhään meni. Virtaava joki pysyy viileänä kauan, meidän kohdalla se on laajentunut kyllä suureksi seläksi ja laiturin kohdalta
      pitkälle matalammaksi rannaksi jossa vesi lämpimämpää. Oleskella aion, jouten olla, vain pikkupuuhastelua eli pakolliset kuviot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3489
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2899
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2055
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1816
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1618
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1306
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      263
      1290
    Aihe