Pahimmat kyttääjät naapureissa?

Kyttääjiä

Kertokaa kokemuksia naapureiden kyttäämisistä tarkoitan lähinnä kokemuksia ihmisistä jotka jatkuvasti puuttuvat toisten tekemisiin ja levittävät huhuja ja juoruja ja ovat olevinaan aina oikeassa. Itselläni oli vainoharhainen naapuri joka väitti että mulla käy kylässä mustalaisnainen joka laulaa öisin. Sen lisäksi naapuri väitti että toisessa huoneistossa pidetään panttivankina jotakin naista. Tämä kyttääjä saattoi myös tulla penkomaan toisten jättämiä jätteitä roskiksesta ja teki niistä analyysejä ihmisistä.

23

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikokkelipyy

      Parasta on ettei ole naapureita kovin lähellä (500m). Se on ihan oma valinta missä asuu

      • sfsfsfsf

        Aina on näitä muka tietäjiä, jotka kuvittelee että omalla valinnallaan voi noin vain muuttaa minne haluaa. Esim. "jos ei kestä ääniä kerrostalossa niin muuttakoon maalle asumaan." Ihmisiä on paljon eri elämäntilanteissa. Sellaisissa joista ei voi millään tietää jos ei ole kokemusta.
        Menköön ne jotka sitä ääntä haluaa pitää, asumaan itse sinne peltoonsa metelöimään.


      • Anonyymi
        sfsfsfsf kirjoitti:

        Aina on näitä muka tietäjiä, jotka kuvittelee että omalla valinnallaan voi noin vain muuttaa minne haluaa. Esim. "jos ei kestä ääniä kerrostalossa niin muuttakoon maalle asumaan." Ihmisiä on paljon eri elämäntilanteissa. Sellaisissa joista ei voi millään tietää jos ei ole kokemusta.
        Menköön ne jotka sitä ääntä haluaa pitää, asumaan itse sinne peltoonsa metelöimään.

        Tottahsn tuo on ja se on oma valinta. Mitä siitä vedit herneen nenään?
        T. Ex-kaupunkilainen, nykyään metikössä asuva


    • hälsn.frånröössi

      niillä on vika korvien välissä

    • sairaantouhualuulo

      No sitä mieltä olen naapureista jotka luulevat että heitä joku kyttää niin jos menisivät sen peilin eteen! Ja jospa se peili kertoo että vika heissä (tuskin ymmärtävät) niin muuttakoot pois jonnekkin metsän reunaan jossa ei tarvi epäillä että heitä kytätään. Sairasta luulotautia tuollainen epäily sanoisin!

    • kakkajuttu

      NIMIMERKILLE KYTTÄÄJÄ.SINÄHÄN ALOITIT ITSE OMAN KYTTÄYKSEN ALOITTAMALLA KESKUSTELUN TÄLLÄ PALSTALLA KYTTÄMISESTÄ. VARSINAINEN RIIDANKYLVÄJÄ KYYLÄ!

    • Shemale_Sonja

      Kirkonmäellä asustelen ja röökiä polttelen päätyasunnossamme. Etenkin mummot ja papat kokevat oikeudekseen vahdata pää yhdeksänkymmenen asteen kulmassa samalla kun sauvakäpöttelevät ohi. Eräs aamu leipäännyinkin ja näytin heille keskisormea. Ensi kerralla näytän persettä.
      Vaikka en näytä tuulipukukansan silmissä "normaalilta", niin sanon että kyylääminen on epänormaalia ja hyvän maun vastaista.
      Kassajonossa ilmeisesti olette myös nimikirjoitusta vailla kun katsottaisiin pitkään? Kannattaa rohkeasti kysyä! :)

      T: smoking tranny

    • totta-tosiaan

      Kyllä niitä kyttääjiä on pahimpia ovat ne jotka ilmoittavat "kaupungille" perusteettomia juttuja jotka lisäävät veronmaksajien kustannuksia ja turhaa tressiä syyttömille.

      Jos luette paskapäät M ja A Ka-- niin olette aina mustalla listalla.

    • Anonyymi

      eräs ukko jolla on pieni koira hakalahdessa on kova kyttäämään ja juoruamaan

    • Anonyymi

      oliko se sokea koira

    • Anonyymi

      No jos tuulikellon ääni kantautuu useamman korttelin päähän niin on se jo aika vainoharhaista. Liekö alkoholipsykoosista johtuvaa tai vuosikymmeniä kestäneen alkoholismin aikaansaamaa aivotuhoa.

    • Anonyymi

      Minä ainakin kyttään ja juoruilen täysillä. Eipä sitä eläkeläisellä muutakaan tekemistä ole. Kerran kuitenkin nasahti omaan nilkkaan.

      Join luomukiljua ja innoissani kuuntelin isosti 90-luvun musiikkia. Joku tiukkapipo suivaantui ja soitti poliisit.

      Koppalakit sitten pitivät minulle puhuttelun. Nöyristelin ja myötäilin saarnaa kuunnellessani.

      Kun sinivuokot lähtivät, otin kunnon kulauksen kiljua. Sitten vein taloyhtiön ilmoitustaululle lapun, missä luki isolla: "Syökää mamikset paskaa!".

      Miksi ei itse uskalla tulla sanomaan mitään? Looseri soittaa poliisit! Lapsellista.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Mukavan rauhallista on ollut "kulmillamme" kuusi vuotta, kun se yksi rähisijä-häirikkö "kuukahti" (2016). Jopa mouruavat ja ovipieliin ruikkivat kulkukatit ovat lähes tyystin kadonneet. Se viimeinenkin aamuöisin kiertelevä "koditon" paskahäntä on pian muuttamassa "Anaalirauhasten Amerikkaan"...


    • Anonyymi

      erkki setä oli saunassa ja sieltä kuului Nelly. Rappukäytävässä kuuluu kimakka ääni: NELLY

    • Anonyymi

      Vedän röökiä mun parvekkeella aina kylmän rauhallisesti eikä kiinnosta räkyttäjien valitukset paskaakaan.

      • Anonyymi

        Onneksi täällä Halkokarin Räihässä ei ole kerrostaloja, ja tontit ovat "riittävän suuria".
        Toki kyttääjiä aina riittää. Mutta kun laitoin sanan kiertämään, että pysykää siellä pää(taka)pihallanne, eikä kadun varressa kyttäämässä ja juoruamassa, niin jopa loppui naapureitten seuraaminen ja kyttäily, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi täällä Halkokarin Räihässä ei ole kerrostaloja, ja tontit ovat "riittävän suuria".
        Toki kyttääjiä aina riittää. Mutta kun laitoin sanan kiertämään, että pysykää siellä pää(taka)pihallanne, eikä kadun varressa kyttäämässä ja juoruamassa, niin jopa loppui naapureitten seuraaminen ja kyttäily, hah hah haaa!!!...

        On nähty. On se kumma, kun pitää tulla tielle muka seurustelemaan, kun tarkoitus on kytätä mitä naapurit tekevät.


    • Anonyymi

      Ressun ja naapurin tonttien välissä lähes kolme metriä korkea aita. Kertoo paljon tämän henkilön elämän tavasta. Käykää itse katsomassa missä kunnossa tämän elätin piha on nyt kun lumet on sulaneet osoite on se Kalliolahdentie Halkokarilla.

      • Anonyymi

        Onpa ihana talo ja piha. Keskellä luontoa tuollainen paratiisi.


    • Anonyymi

      On hyvä että löytyy näitä kerrostalokyttääjiä, ovat todella tehokkaita valvontakameroita ja raportoivat hyvin tapahtumista.

    • Anonyymi

      En tiedä naapureista, mutta itellä on työkaverina pahimman luokan kyttääjä ja juoruaja. Voi perse sentään, eikä ole muija edes vanha, jossain kolmenkympin tietämillä.

    • Anonyymi

      Räihän perukoilla on pari epäsiistiä pihaa. Olisko just tää wannabeuimahallivalvoja ja sitten vieressä asuu joku vielä huonokuntoisempi. Ihan vaan pihan kunnosta päätellen.

    • Anonyymi

      random kuppila on täynnä juoru-ukkoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe