avensis 98 ei aina käynnisty

jhjyuyugh

Avensis 98 ei aina käynnisty kun käännä virta-avainta.Ei kuulu mitään naksustusta.Olen huonokuuloinen voi olla että en kuule.Olisko mitään tyyppivikaa 98 avensiksessajoka tekis tällaista.

10

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urts

kannattaa ensin lähteä ihan perusasioista liikenteeseen kuten onko renkaissa kesäilmat

• toipotta

Koko merkkihän on yksi tyyppivika jos vaikka siitä lähdetään.

• TannerJ

Ei tietenkään käynnisty, se virtalukko on lumeeksi. Kato maskin alareunaan se reikä ei oo hässimistä varten, vaan kontista löytyy veivi käynnistyksen suorittamiseksi.

• Kylänseppä

Vika voisi olla esimerkiksi virtalukon pohjassa eli siinä sähköosassa joka rekisteröi avaimessa olevan käynnistyksenesto sirun. Jos se hajoaa, kuluu väljäksi jne. ongelma voi olla juuri tuollainen.

• TheKöle

Tämä vika ei tuollainen.

Kylänsepälle vähän tietoa kyseessä olevasta mallista:

1. Avaimen tunnistin ei sijaitse virtalukon pohjassa, vaan virtalukon lukkopesän ympärillä olevassa avaimen tunnistin moduulissa, joka on ihan eri osa kuin pohja.

2. Jos avaimen koodaus tai tunnistus on rikki, auto pyörittää starttia, mutta ei pysy käynnissä. -kysyjällä ei edes naksahda......

3. virtalukon pohja kytkee virtaa käynnistimelle, joten tämä, muoviosa, halkaisijaltaan n. 3cm ja 1,5cm paksu pyöreä sähköosa on tyyppivika 98-avensiksissa. -mahdollisesti myös uudemmissa T22-kopan malleissa.

• starttivalmis

Aivan selvä tapaus sanoi lääkäri kun jalka oli ranteesta poikki.
        TheKöle on oikeassa, tyyppivika alkupään Avensiksessa. Antaa yleensä merkkejä jo aikaisemmin - joutuu ottamaan uuden asennon avaimesta kuukausia ennen lopullista hengenmenoa.
        Jos näistä merkeistä osaa ottaa opikseen pääse sillä vielä käymään varaosa ostoksilla:)

• jhjyuyugh
        starttivalmis kirjoitti:

Aivan selvä tapaus sanoi lääkäri kun jalka oli ranteesta poikki.
        TheKöle on oikeassa, tyyppivika alkupään Avensiksessa. Antaa yleensä merkkejä jo aikaisemmin - joutuu ottamaan uuden asennon avaimesta kuukausia ennen lopullista hengenmenoa.
        Jos näistä merkeistä osaa ottaa opikseen pääse sillä vielä käymään varaosa ostoksilla:)

onkos toi pohjan vaihto monimutkainen toimenpide

• autooooilja

Muistelen että Phillips 2 :sen ruuvimeisseli riittää. Varaa eripituisia ruuvvareita, sillä siellä oli jonkinlainen suuntaus ongelma(vähän ahdasta), mutta ei mikään mahdoton paikka, koska ei jäänyt mitään traumoja:)

• sdsdds

aloittaja : virtalukon pohja vaihdettu ja auto tuli kuntoon.Vaihto kesti noin puoli tuntia.

• hengessämukana

Hieno juttu tämä sivusto kun se näin toimii. Mukava kun kerroit tuloksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe