Kuntoutustuki

pweere

Kuntoutustuella useita kuukausia ja vielä kuukausia jäljellä, mutta voiko/kannattaako hakea hyvissä ajoin jatkoa/eläkettä, eikä odotella siihen asti että muutamia viikkoja enää jäljellä? Pari vuotta tätä rallia ollut ja mitään mullistavaa ei ole tervehtymisessä tapahtunut, joten itse ainakin olen valmis nostamaan pikkuhiljaa kädet ylös.

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1518

Sun pitää lääkärin kanssa siitä sopia! Yleensä sitä kaiketi haetaan paria kuukautta ennen tuen päättymistä, koska kelalla käsittelyajat on kuitenkin pitkiä. En usko että lääkäri sitä lausuntoa suostuu kirjoittamaan kuukausikaupalla aikaisemmin...

• bnbvbvg

niin varmaan parempi tehdä. Viimeeksi käsittelyaika 11vrk, mutta otan varman päälle ja laitan liput ja laput kuukautta ennen.

• ggfffffff

Tiedä vaikka muistaisivat minua eläkekortilla keväällä. Olisi niiin oikea ratkaisu.

• fdgggg

Hae aina 8-9 vkoa ennen kun edellinen päätös loppuu. Eläkkeen uusimiseen menee niin kauan. Itse haen aina noin aikasin ettei ehdi katketa tuet. Aina joutuu soittamaan perään ja kyselemään. Joka kerta mennyt itsellä 8 viikkoa päätöksessä, joten hea aina näin ajoissa. Onnea matkaan:)!

• palakjkoi

Jep. niin kannattaa toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109