Hiekan hinta

huushollerska

Olisi vanha 7000 l öljysäiliö täytettävä hiekalla. Mitä se suurinpiirtein kustantaa? Hinta ilmeisesti määräytyy painon mukaan?

5

121

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rane2

Ei niin, vaan kuljetus kallein, hiekan saat halvalla, kuormaan mahtuu hyvin tuplana tuo määrä, maanrakennus virma jos löytyy 20km alueelta, niin 200-300e kuorma, olen tilannut mursketta tänäkin vuonna tielleni/pihaan.

• silleense

Muske on tietysti kallimpaa, kuin perinteinen hiekka! Alueesi toimttajat löydät netistä.

• ongelma-jäte

miksi sen täytät romu rautana jos myyt saat n.500.e onko muumit kanootissa

• tyhmäätäyttää

kysy ihmeessä miksi säiliö on täytettävä hiekella kun parempi kaivaa ylös pois!! Kyllä hakijoita on.

• oggoolhh

Samanverran kamaa joutuu ostaa monttuu jos säiliön myy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1018
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      838
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      680
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      666
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      178
      512
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      479
    7. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      450
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      417
    Aihe