Muata kyllä myös tuntuu että joittenkin vanhempia vituttaa se että lapset kasvavat ja kun eivät enää anna vanhmmilleen enää läheisyyttä. Aikuiset antavat teineille rajoja koska he haluisvat teinin olevan kotona ja löhellä sillä he kaipaavat omia lapsiaa. Eli kehittyminen vituttaa vanhempia koska eivät saa enää haliaan ja viettää niin paljoa aikaa lapsensa kanssa. Myös välit huononevat siitä syystä.Ja sekin on perseestä sillä jos vanhemmille ja teineille tulee riitaa ei se lähellekkään aina ole tienin vika. Mutta sitten vanhemmat puhuu keskenään paskaa että se johtuu murrosiästä. Kyllähän niitä vitun riitoja on tullut ennen murrosikääkin. Vanhemmat ovat syyn takana yhtä lailla riidoissa kuin teinitkin
näin se myös on
Teininähelppoa
2
150
Vastaukset
- JEEEEEE
Eka kommentti :D
- JEEEEEEEE
toka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708